Permalänk
Medlem

Trasig 55" SONY skänkes

PS4 handkontrollen åkte in i TV'n när jag satt och spelade FF7 remake. Nu har den en spricka i displayen. Men någon kanske kan få användning av övriga interna delar.

Det är en SONY KDL-55W905A inkl 2 fjärrkontroller, tyvärr inga 3d glasögon kvar till den.

Finns att hämta i Göteborg om ni är intresserade.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Åh nej vad tråkigt. Hade du någon försäkring på den?

Visa signatur

Ryzen 7 5700X3D | Sapphire Radeon RX 6900 XT SE | ASUS TUF GAMING X570-PLUS | Corsair Vengeance LPX 2x8 3600 mhz | Fractal Design Meshify C | Corsair Force Series MP510 960 GB | Corsair RM750x v2 | Gigabyte 27" M27Q 2560x1440 170 HZ | Acer Predator 32" XZ321QU 2560x1440 144 Hz

Permalänk
Medlem

@Mattias10: En försäkring skulle inte täcka uppsåtlig skada

Visa signatur
Permalänk
Medlem

hemförsäkringen bör täcka skadan av tvn, så du får betala självrisken bara.
Sålänge du inte nämner att DU kastade en handkontroll rätt in i tvn

Visa signatur

i7 6700K | be quiet! Pure Rock | Gigabyte GA-Z170X-Gaming 3 | HyperX Fury Black DDR4 2133MHz CL14 32 GB | Evga GTX 1080 Classified | Corsair SSD 120GB | Seagate SSHD 4TB | EVGA SuperNOVA G2 750W | ASUS ROG SWIFT PG278Q G-Sync 144hz | Fractal Design Define R5 Black | HyperX Cloud 2 | Corsair Gaming Strafe RGB MX Silent| Arozzi Torretta Gaming Chair Black | Windows 10 Pro x64 | Laptop Acer Aspire E5-771G | PS4 |

Permalänk
Medlem

Hur blev det så att kontrollen gled ur handen och in i tvn?

Permalänk
Medlem

Har drulle men på en såpass ”gammal” tv är avdraget väldigt mycket. Hela 80% efter några år. Dessutom självrisk på det...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Reverze:

Sålänge du inte nämner att DU kastade en handkontroll rätt in i tvn

Inte värt att smutsa ner sig med ett försäkringsbedrägeri för en gammal TV kan jag tycka! TS verkar tycka detsamma, bra där!

Permalänk
Medlem

ok just saying men visst trodde den var nyare men men.

Visa signatur

i7 6700K | be quiet! Pure Rock | Gigabyte GA-Z170X-Gaming 3 | HyperX Fury Black DDR4 2133MHz CL14 32 GB | Evga GTX 1080 Classified | Corsair SSD 120GB | Seagate SSHD 4TB | EVGA SuperNOVA G2 750W | ASUS ROG SWIFT PG278Q G-Sync 144hz | Fractal Design Define R5 Black | HyperX Cloud 2 | Corsair Gaming Strafe RGB MX Silent| Arozzi Torretta Gaming Chair Black | Windows 10 Pro x64 | Laptop Acer Aspire E5-771G | PS4 |

Permalänk
Medlem

Min adapter till min sony bravia gick nyligen sönder, vad är det för specs på den du har?

Det jag hade behövt är 19,5V 5,2A. Du kan gärna ta en bild och skicka på baksidan av adaptern om du inte pallar skriva (=

Permalänk
Medlem
Skrivet av s1lvertunga:

Min adapter till min sony bravia gick nyligen sönder, vad är det för specs på den du har?

Det jag hade behövt är 19,5V 5,2A. Du kan gärna ta en bild och skicka på baksidan av adaptern om du inte pallar skriva (=

Ingen adapter. Nätdelen sitter i TVn

Permalänk
Medlem
Skrivet av Themis:

Ingen adapter. Nätdelen sitter i TVn

Ah okej, tack för svar!

Permalänk
Medlem

Jag har en likadan TV med trasiga fjärrkontroller så är intresserad av dem. Kan hämta när som helst från och med imorgon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Qedsaw:

Jag har en likadan TV med trasiga fjärrkontroller så är intresserad av dem. Kan hämta när som helst från och med imorgon.

Du får gärna hämta men du får en tv på köpet

Permalänk
Medlem

@Themis: Det var värt ett försök

Skicka PM med adress och tid när jag kan komma så kommer jag och hämtar rubbet.