Imponerande retrobygge vinner säsong fyra av Gallerikampen

Permalänk
Melding Plague

Imponerande retrobygge vinner säsong fyra av Gallerikampen

Moddtävlingen har nått sin kulmen och medlemmarna har röstat färdigt. Tre vinnare står på podiet och tar emot finfina priser.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Proffsmoddare

Grattis Hakuchi och Laggspike och tack för alla röster

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Forsberg Customs:

Grattis Hakuchi och Laggspike och tack för alla röster

Tack så mycket, och grattis själv!

Jag blev så jädra överraskad när jag inså att jag var med i finalen!

Märkte att det var så sjukt snygga byggen med i tävlingen, och att jag fick en 3:e plats är verkligen fantastiskt, trodde verkligen inte ens att jag hade en chans!

Tack för alla röster!

Permalänk
Medlem

Fina byggen, värdiga pristagare!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R6 CPU: Ryzen 9 3900X med Noctua NH-D15 GPU: Asus TUF 3080 10GB OC RAM: 64GB G.Skill Trident Z Neo @ 3600Mhz CL 16-19-19-39 Moderkort:ASUS ROG Crosshair VIII DARK Hero SSD m.2: 2 x 2TB Seagate FireCuda 520 SSD 2.5: 2 x 480GB Kingston A400

Permalänk
Medlem

Mkt trevliga byggen ... suck.. måste ha blitt slö med åldern. Har byggt 2 fluriga ena nyligen och tänkt jag ska posta här.. men men.. nää ..... Annat var det för sisådär 15+ år sen.. Nåja. Är grymt imponerad av byggena som dykt upp på senare tid. Kudos till er moddare o byggare

Visa signatur

Lian-Li Tu150 (fläktmoddad) w Corsair SF750 Platinum SFX / Asus Strix B550-i Itx / Ryzen 5600x @ 4.92.. Scythe Fuma 2 / Crucial Ballistix 2x16 3600@4000 / WD Black SN850 NVME + Kingston A2000 NVME / MSI Radeon RX 6800 referens / 2x120mm Noctua NF-A12x15 golv. 2x120mm Noctua NF A12x25 In och Utblås. Fläktmod tak 1x140mm Noctua NF A14 utlblås via kammare baktill. Samsung 34" c34j791 3440x1440.

Permalänk
Medlem

Grattis!!

Visa signatur

Hur många datorer är för många?

Permalänk
Proffsmoddare

Grattis vänner!

Visa signatur

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Permalänk
Medlem

Stort grattis , fasen va duktiga ni är blir avundsjuk på er skill :).

Permalänk
Medlem

Grattis
Nostalgasm är en helt underbar skapelse som borde platsa i vilken hall som helst, när man ska iväg och alla är inte riktigt redo. Kör då ett game medan du väntar

Visa signatur

thank you, come again

Permalänk
Medlem

Tackar enormt för rösterna och grattis till er andra!

Var absolut inte beredd på att vinna och dessutom var jag inte ens medveten om denna tävling förrän ett tag efter att jag lade upp mitt bygge. Väldigt roligt att vinna och tusen tack igen!

Mvh Tobbe