2 st 1u servrar - HP ProLiant DL360p Gen8 och HP ProLiant DL360 G7

Permalänk
Medlem

2 st 1u servrar - HP ProLiant DL360p Gen8 och HP ProLiant DL360 G7

HP ProLiant DL360p Gen8
HP ProLiant DL360 G7 - liten skråma som man kan se på bilden.

4 st 146GB 10k SAS hp diskar. Verkar vara lite blandade minnen, vissa stickor på 16GB och andra på 4GB.

Gratis för den som vill hämta åbäkena. De har startats och fungerat men pga barn, sambo och flytt måste de bort då de låter en hel del.

Finns i Högdalen i en vecka. Annars åker de till åvc.

Fler bilder finns här

Läs hela annonsen här

Visa signatur

(OSkar000) Morn\: jag trodde du såg ut som en liten ful skäggig nörd

Permalänk
Medlem

Tjena!
hämtar imorogn om det är ok?
//Albin

Visa signatur

Jag tar jobbet med mig hem, i form av Tinitus.

Permalänk
Medlem

@Nbwu: Det fungerar för mig.

Visa signatur

(OSkar000) Morn\: jag trodde du såg ut som en liten ful skäggig nörd

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av mornn:

HP ProLiant DL360p Gen8
HP ProLiant DL360 G7 - liten skråma som man kan se på bilden.

4 st 146GB 10k SAS hp diskar. Verkar vara lite blandade minnen, vissa stickor på 16GB och andra på 4GB.

Gratis för den som vill hämta åbäkena. De har startats och fungerat men pga barn, sambo och flytt måste de bort då de låter en hel del.

Finns i Högdalen i en vecka. Annars åker de till åvc.

Fler bilder finns här

Läs hela annonsen här

Ställer mig och köar, om något mot förmodan skulle hända eller om @Nbwu vill dela med sig och ta varsin server.
Kan hämta närsomhelst, likaså under dagen idag.

Visa signatur

Dator, MOBO: Asus X99-A, CPU: Intel I7 6800k (3.4GHz), GPU: Geforce PNY 2070 Super, RAM: 4x8GB Corsair Vengeance LPX 2400MHz, OS-HDD: Intel 750 PCIe 400GB, PSU: EVGA SuperNOVA G2 850W

Permalänk
Medlem

Ställer mig också i kö! Kan hämta när som.

Permalänk
Medlem

Ställer mig i den långa kön. Kan hämta

Permalänk
Medlem

FYI. nbwu ska hämta de imorgon vid lunch. Om det inte går igenom går jag vidare i listan.

Festavning
Visa signatur

(OSkar000) Morn\: jag trodde du såg ut som en liten ful skäggig nörd

Permalänk
Medlem

Ställer mig i ett tappert försök i kö med. Hämtar när som

Visa signatur

R7 3700X | Gigabyte GeForce RTX 2070 8GB GAMING OC | Corsair Vengeance LPX 4x8gb @ 3000mhz | EVGA Supernova 650w G3 | ASUS PRIME X370-PRO | WD Black NVMe SSD M.2 500GB OS | Corsair Hydro H115i PRO RGB | Fractal Design Define C | AOC AG352UCG6

Permalänk
Medlem

Tack för intresset och tack för vinflaskan från @nbwu men nu är de hämtade. Min första marknadsannons så vet inte om jag bara ska anmäla tråden för stängning eller ej.

Visa signatur

(OSkar000) Morn\: jag trodde du såg ut som en liten ful skäggig nörd

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av mornn:

Tack för intresset och tack för vinflaskan från @nbwu men nu är de hämtade. Min första marknadsannons så vet inte om jag bara ska anmäla tråden för stängning eller ej.

Nejdå, avsluta annonsen (som du gjort) räcker gott och väl

Visa signatur

Dator, MOBO: Asus X99-A, CPU: Intel I7 6800k (3.4GHz), GPU: Geforce PNY 2070 Super, RAM: 4x8GB Corsair Vengeance LPX 2400MHz, OS-HDD: Intel 750 PCIe 400GB, PSU: EVGA SuperNOVA G2 850W