Fractal Design Define 7

Permalänk
Medlem

I dagsläget går Define 7 med stålpanel att få från 1590 kr och Define 7 med sida i härdat glas från 1689 kr vilket känns rätt ok.

Permalänk
Skrivet av RekiN:

Är den med glaspanel lika tyst som den utan glaspanel?

Jag vet inte om det stämmer, men har läst något om den med härdat glas är lika tyst, om inte tystare tom. Annat var det förr när det var akrylfönster.

Permalänk
Medlem
Skrivet av StuntmanMike:

Jag vet inte om det stämmer, men har läst något om den med härdat glas är lika tyst, om inte tystare tom. Annat var det förr när det var akrylfönster.

Ah, najs! Tack för svar.

Visa signatur

12900K | 32GB 6000 DDR5 | 3090 FE | PG259QN |

Permalänk
Medlem

Välgjort men börjar dom börjar bli lite tunga

Permalänk
Fractal Design
Skrivet av Tangentbord:

Jag vill fortfarande se en kompaktare modell som inte tar så mycket skrivbordsyta...
Kommer inte ihåg vem som gjorde en likadan photoshop först, men såhär skulle det kunna se ut!
https://i.imgur.com/rihZLAc.png

https://twitter.com/FractalDesignNA/status/1265659127205937152?s=20

Permalänk
Medlem

🤩

Visa signatur
Permalänk
Medlem

I vilken storleksklass tror vi pratar om?

Visa signatur

SpelDator: | Asus ROG Strix XG438Q 4K 120hz| AMD Ryzen 5 5600X 3.7 GHz 35MB| B450 I AORUS PRO WIFI| MSI Radeon RX 6800 16GB | Corsair Force MP510 1920GB M.2 NVMe | Samsung EVO 860 2TB | Seagate Guardian BarraCuda 2.5 5TB| Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL18 Vengeance LPX Svart| Ghost S1 MK2| Corsair SF750 750W 80+ Platinum| Logitech MX Sound| WD My Passport V2 USB 3.0 4TB| Buffalo Mediastation Ultra-Thin Portable Blu-Ray writer| Logitech Logitech G604 Lightspeed

Permalänk
Fractal Design
Skrivet av Bewise:

I vilken storleksklass tror vi pratar om?

Remember, remember! The 3rd of June!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fractal Design:

Remember, remember! The 3rd of June!

Heeelt perfekt! Om den ändå gjordes i vitt...

Permalänk
Fractal Design
Skrivet av Manboy:

Heeelt perfekt! Om den ändå gjordes i vitt...

ja det kanske vore något