GTA5 gratis på Epic Games Store

Permalänk
Lego Master
Skrivet av Raphaei:

Jag hade samma problem. Problemet för mig var grammatiken. "Click on buses", så ser jag en bild på en buss. Ska jag markera eller inte? "Click on firehydrants" ah okej, jag ser EN, ska jag klicka eller inte? Tog typ en kvart av från mitt perspektiv slumpmässigt klickande för att utbilda googles AI. Vet inte hur jag ska känna. Samma situation med "cross walks". Finns en ruta med EN cross walk, att klicka eller inte klicka, det är frågan.

Aja, tippat har man förr.

Tänk dig att göra det. Fast klockan tre på natten, mitt i knasfyllan efter en bröllopsfest. That's me i lördags natt. Jag trodde det var helvetet på jorden.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Avstängd

Nån vänlig själ dom kan länka till någon maffig grafikaddon som är up-to-date? En del texturer ser ganska dassiga ut