Digitala spelfynd 🎼

Skrivet av Zargoz:

GTA V gratis i Epic Store

Verkar vara ett populÀrt spel, fÄr testa senare ikvÀll eller imorgon

Gick att hÀmta GTA V nu. Fick kupong vÀrt 95kr att anvÀnda pÄ valfri spel som kostar mer Àn 150kr.
Control t ex blir 115kr med kupong, ganska bra pris.
Edit: Om man nu vÄgar köpa nÄgot pÄ Epic store. FÄr ju gratis spel hela tiden

Alan Wake Ă€r 1,24€ för övrigt pĂ„ steam.

Skrivet av Daemon85:

Det Àr free 2 play

Du kan fÄ spelen gratis frÄn 14 maj kl. 19:00 till 21 maj kl. 20:00 (lokal tid) och du kan spela det nÀr du vill!

FĂ„ Discovery Tour: Ancient Greece gratis.
https://register.ubisoft.com/acod-discovery-tour/sv-SE

FĂ„ Discovery Tour by Assassin’s CreedÂź: Ancient Egypt gratis.
https://register.ubisoft.com/aco-discovery-tour/sv-SE

Cyberpunk 2077 419 kr pÄ Epic, och om det inte Àr satt fel pris kan man anvÀnda kupongen man fÄr av Epic nÀr vÀl spelet slÀpps Sep 17, dÄ kupongen gÄr ut November 1, vilket ger ett pris pÄ ca 314 kr, det lÄter ju löjligt bra om det stÀmmer?

Skrivet av marow:

Cyberpunk 2077 419 kr pÄ Epic, och om det inte Àr satt fel pris kan man anvÀnda kupongen man fÄr av Epic nÀr vÀl spelet slÀpps Sep 17, dÄ kupongen gÄr ut November 1, vilket ger ett pris pÄ ca 314 kr, det lÄter ju löjligt bra om det stÀmmer?

Kan man anvÀnda kupongen pÄ en pre order?

Skrivet av Specias:

Kan man anvÀnda kupongen pÄ en pre order?

Funkade inte tyvÀrr.

Skrivet av marow:

Hoppade pÄ denna

Första gÄngen jag förköper ett spel.

Skrivet av ludnell:

Hoppade pÄ denna

Första gÄngen jag förköper ett spel.

Det gick vÀl inte att anvÀnda kupongen nu?

Skrivet av LemurenSwe:

Provade nu och det funkar inte. PÄ villkoren pÄ hemsidan för kupongen Àr det Àven specificerat att den inte kan anvÀndas för pre-purchase.
Man kan ju hoppas att de behÄller priset vid release dock och anvÀnda den dÄ

Skrivet av LemurenSwe:

Om jag ska vara helt Àrligt sÄ fattade jag inte vilken kupong han nÀmner. Jag tyckte 419kr för spelet va tillrÀckligt bra pris

NBA 2K20 för 39:- för Stadia (Pro-kunder, men finns vÀl inga andra nu)

Skrivet av Zargoz:

GTA V gratis i Epic Store

Otroligt tack för den infon !!!

LÀgger till lite info för nya angÄende spelet:

Sale ends 5/21/2020 at 5:00 PM

NOTE:
The $1,000,000 bonus cash in GTA Online included with the Premium Edition as part of the Criminal Enterprise Starter Pack may take up to 7-10 days after the player’s first session in GTA Online to be reflected in their in-game User Account. This bonus cash is only available to first-time Starter Pack owners.

Rea pÄ
https://www.epicgames.com/store/en-US/

Far cry 5 54kr
Far cry 5 gold 129kr
Witcher 3 GOT 54kr
Control 115kr
Metro exodus 100kr

Kom ihÄg kupongen.

Skrivet av Semjonov:

Rea pÄ
https://www.epicgames.com/store/en-US/

Far cry 5 54kr
Far cry 5 gold 129kr
Witcher 3 GOT 54kr
Control 115kr
Metro exodus 100kr

Kom ihÄg kupongen.

Köpte Metro Exodus för 104.50kr med 95kr kupongen (199.50kr - 95kr), ser att 17% Àr nedladdat efter 5 minuter, GTA V var typ 3% efter en timme sÄ jag avbröt, fÄr ladda ner GTA V nÀsta vecka :D.

PÄ Playstation och Xbox ocksÄ!

Skrivet av tyvar1:

PÄ Playstation och Xbox ocksÄ!

Barnen vart extremt glada idag nÀr dom sÄg att det fanns. Tack för tipset!

66% rabatt pÄ Two Point Hospital pÄ Steam.

Samt 55% rabatt pÄ Two Point Hospital: Healthy Collection Vol. 3

Som nÄgra redan nÀmnt sÄ finns det en kupong pÄ 10USD pÄ Epic Games. Men vad andra inte sagt Àr att du fÄr en ny varje gÄng du anvÀnt kupongen.

https://www.epicgames.com/store/en-US/promotion/mega-sale

Skrivet av marow:

Cyberpunk ligger nu pÄ 559 kr sÄ antar det var felmÀrkt i pris, (Nej man kan ej anvÀnda kupongen pÄ preorders Men spelet slÀpps sept 17 och kupongen gÀller till Nov 1 sÄ man kan spara den tills spelet slÀpps)

Skrivet av Samlooh:

Som nÄgra redan nÀmnt sÄ finns det en kupong pÄ 10USD pÄ Epic Games. Men vad andra inte sagt Àr att du fÄr en ny varje gÄng du anvÀnt kupongen.

https://www.epicgames.com/store/en-US/promotion/mega-sale

Tack för tipset!
Blev Control för en billig peng, dags att reka efter mer

Skrivet av marow:

Cyberpunk ligger nu pÄ 559 kr sÄ antar det var felmÀrkt i pris, (Nej man kan ej anvÀnda kupongen pÄ preorders Men spelet slÀpps sept 17 och kupongen gÀller till Nov 1 sÄ man kan spara den tills spelet slÀpps)

Cyberpunk kostar ca 40 euros.

Skrivet av marow:

Skrivet av MrJiM:

Cyberpunk kostar ca 40 euros.

Cyberpunk verkar ha tagits bort frÄn rean och ligger nu pÄ 559 kr som sagt.

Rekommenderar alla som "saknar" dlc till sina spel köpta pÄ epic att kolla upp dem dÀr nu, köpte sjÀlv season pass till Control och Anno 1800 för ca 80:- styck med kupong. Vid dessa priser börjar de kÀnnas vÀrt att köpa dem.

Skrivet av meanh:

Rekommenderar alla som "saknar" dlc till sina spel köpta pÄ epic att kolla upp dem dÀr nu, köpte sjÀlv season pass till Control och Anno 1800 för ca 80:- styck med kupong. Vid dessa priser börjar de kÀnnas vÀrt att köpa dem.

MÄste bara tacka för tipset, köpte control med kupong först men missade att de funka pÄ DLC, lite ovan med layouten pÄ Epic Àn sÄ lÀnge sÄ hade missat dem helt.

Skrivet av tellus82:

MÄste bara tacka för tipset, köpte control med kupong först men missade att de funka pÄ DLC, lite ovan med layouten pÄ Epic Àn sÄ lÀnge sÄ hade missat dem helt.

Hade missat det helt sjÀlv innan jag klickade runt och testade om kupongen fungerade Àven pÄ sÀsongspassen (tror inte förra kupongen kring jul fungerade pÄ dem), vilket den gjorde. TÀnkte dÀrför att det fanns fler likt mig som missat detta och skrev dÀrför ett inlÀgg. Glad att det hjÀlpt nÄgon att fynda!