Permalänk
Medlem

AMD Ryzen 1600X

Efter uppgradering så säljer jag min gamla trotjänare.

Haft den överklockad till 3.95 stabilt med 1,34v under 4 månader, hade den uppe på 4,1 en kort period men jag minns inte voltantalet då jag har en sambo som är duktig på att städa undan mina minnesanteckningar.

CPU’n plockades ut igår kväll, rengjord med T-sprit, paketerad i icke orginalbox.

Tänker bud från 100kr, avslutar annonsen onsdag om det inte kommer in ett bud som tar storslam.

Paketet skickas med posten, upphämtning prioriteras (Karlskoga), säljer till vem jag vill och ansvarar inte för postens hantering.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Har numera en Laptop från gigabyte.

Permalänk

Bjuder 200 kr + frakt!

Permalänk

400kr + frakt

Permalänk
Medlem

OBS!
Måste förtydliga att det är enbart processorn som säljs, ej kylare (om det inte framgår ordentligt i annonsen).

Bud noterade.

Visa signatur

Har numera en Laptop från gigabyte.

Permalänk

500kr plus frakt

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem

Är det en CPU box med ESD-skumplast? Annars bör du verkligen inte förvara den på det sättet.

Visa signatur

Ryzen 9 5950X, 32GB 3600MHz CL16, SN850 500GB SN750 2TB, B550 ROG, 3090 24 GB
Har haft dessa GPUer: Tseng ET6000, Matrox M3D, 3DFX Voodoo 1-3, nVidia Riva 128, TNT, TNT2, Geforce 256 SDR+DDR, Geforce 2mx, 3, GT 8600m, GTX460 SLI, GTX580, GTX670 SLI, 1080 ti, 2080 ti, 3090 AMD Radeon 9200, 4850 CF, 6950@70, 6870 CF, 7850 CF, R9 390, R9 Nano, Vega 64, RX 6800 XT
Lista beg. priser GPUer ESD for dummies

Permalänk
Medlem

550kr + frakt

Permalänk
Medlem

700+frakt.

Permalänk
Medlem

@Herr Kantarell:

Det stämmer, har förmodligen kvar orginalkartonengen som den kommer skickas i men är väldigt osäker. Vi är mer eller mindre i mitten av en kommande flytt och jag kommer leta ikväll efter org.box.

Hittar jag den så uppdaterar jag i tråden.

Visa signatur

Har numera en Laptop från gigabyte.

Permalänk
Medlem

750kr och hämtning men då skulle jag behöva den innan Söndag, vet inte om man får göra så men jag testar.

Permalänk

800 + frakt

Permalänk
Medlem

850+frakt.

Permalänk

900 + frakt.

Permalänk
Medlem

Hej tråden, vi avslutar budgivningen och som skriver är upphämtning prio. Tack för alla era bud och förlåt men högst bud vinner inte alltid.

Subonez kan hämta och därmed får han det vinnande budet, hoppas alla förstår och önskar er en fortsatt trevlig kväll.

Visa signatur

Har numera en Laptop från gigabyte.

Permalänk
Medlem

Vi livar upp denna tråd igen eftersom köparen som skulle kunnat hämta upp processorn inte hört av sig.

Så finns det fortfarande intresse är det bara att ösa på med bud. Ber om ursäkt för strulet och hoppas på förståelse.

Onsdag avslutas bud.

Visa signatur

Har numera en Laptop från gigabyte.

Permalänk
Medlem

800+ frakt då.

Permalänk
Inaktiv

Hej. Jag söker faktiskt en sån här processor om du kollar mina tidigare trådar. Jag säger 200 kr plus frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon321431:

Hej. Jag söker faktiskt en sån här processor om du kollar mina tidigare trådar. Jag säger 200 kr plus frakt.

Önskar du lägga dig som högsta budgivare är det mer än 800kr som gäller, se ovan lagda bud.

Edit*
Avslutar annonsen idag kl 16.

Visa signatur

Har numera en Laptop från gigabyte.

Permalänk
Medlem

@elixyr la högst bud, grattis, jag skickar om till dig.

Visa signatur

Har numera en Laptop från gigabyte.