Söker Destiny 2 spelare som är sugna på att utforska raids och content lite smått

Permalänk

Söker Destiny 2 spelare som är sugna på att utforska raids och content lite smått

Tjenna,

Jag och mina vänner har spelat destiny 2 vid 2017 då det begav sig, men efter 2 månader hade vi rensat leviathan och content var slut enligt oss. Vi begravde Destiny 2 med roliga upplevelser i minnet.

Nu drygt 3 år senare har vi kollat upp allt nytt content, med alla nya raids och gear förändringar och tycker det vore svin kul att hoppa in igen , då leviathan raiden var en riktigt rolig upplevelse.

Det vi har gjort är att vi köpte Steam bundle paketet med Forsaken och shadowkeep för nån vecka sen , och då börjar man ju på power 750 , sen har vi tagit oss upp till 900 isch , detta gick fort tog ungefär 5 timmar.

Nu är vi 6 spelare som är redo men alla är mellan 30-35 år så det är mycket jobb och familj, så vi får aldrig ihop 6 spelare samtidigt online. Vi tänkte försöka raida en gång i veckan och söker alltså folk att fylla vår rooster .

Detta är helt kravlöst, om du inte kan raida så ofta så är en gång kanske tillräckligt för vi ska få igång nått försök , samt om vi har familjen som påverkar en raid så är alla ok med att vi får pausa med mera, så det är förutsättningslöst och det viktiga är bar att bygga upp vår rooster med minst 4 pers till så vi kan rotera och köra en gång i veckan.

Vi kör även PVP ihop och nightfalls varje vecka etc. Hör av er till mig så berättar jag mer

Daniel

Permalänk
Medlem

Tjena, har 4 pers i samma sits. Vi får sällan ihop mer än 6 så det blir lite svårt.

Skicka gärna pm om det fortfarande finns intresse

Visa signatur

not so fast

Permalänk
Medlem

Jag är också taggad! Har lirat mycket på konsol, men har precis gått över till dator. Har inte Forsaken eller Shadowkeep på PC, men går ju att fixa om det skulle behövas.

Permalänk

Vi har ett gäng aktiva spelare och en discord med över 1100 + i nuläget, välkomna att lira med oss!
www.allatalarsvenska.nu

Brukar alltid finnas några raider igång som man kan hoppa på, och vi admins/mods har inga problem att driva igenom nya spelare när tid finnes

Permalänk
Medlem

tjena, ni är alla välkommna här också.
https://discord.gg/QTnezs