Permalänk
Medlem

Deadside

Nytt spel ute på steam. Tidigt stadie änu men helt ok start av det, kul o se det utvecklas med tiden förhoppningsvis. Lite pubg /dayz anda fast med basbygge mm o ingen ring av eld/gas osv som krymper mm. Inga zombies men npcer vid vissa områden mm.

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem

Ja det här spelet har potential. Jag håller med om att det är skönt med annat motstånd än zombies.

Jag och polarn har hyrt en server och det finns platser om någon vill använda den. Det är strikt PvE som gäller. Om någon vill in är det bara att skicka ett PM.

Permalänk
Medlem

Hur är det att spela PVE i detta spel?:)

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk
Medlem
Skrivet av segafreaktwo:

Hur är det att spela PVE i detta spel?:)

Ganska intressant. Olika skicklighetsnivåer på AI mixat med lite 'annorlunda' AI-beteende gör att jag måste vara fullt koncentrerad hela tiden tills sista boten är död.

Permalänk
Medlem

Blev tydligen ingen hit på swec om detta spelet 😜

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...