Permalänk
Medlem

Coolt! Jag vill också

Visa signatur

- Dator, Mus, Tangentbord och skärm.

Permalänk
Medlem

Håller helt med, alltid gillat Noctuas färger... men de passar ju verkligen inte in nånstans. Riktigt snyggt det här!

Permalänk
Medlem

Det är något jag funderat på länge, varför släpper inte Noctua egna chassin? Jag tänker att de lär vara jäkligt optimerade när det kommer till både luftflöde och ljudnivå

Visa signatur

Stationär: Fractal Design Meshify 2 Compact, Ryzen 7 5700x, MSI MAG B550 Tomahawk, Kingston HyperX Fury 32GB 3600Mhz CL18, Sapphire Radeon RX 5700 Pulse, Kingston A2000 1TB (x2), Seasonic Focus GX 650W, Noctua NH-U14S

NAS: Fractal Design Define R5, Ryzen 3 1200AF, Asus Prime B450M-A, 32GB ECC DDR4 @ 2133Mhz, 5x WD Red 4TB (Raidz2), WD Red 2TB (stripe), TrueNAS 12.0

Permalänk
Medlem

Aldrig gillat deras färger, men nu var det riktigt snyggt

Visa signatur

Main
MOBO: Gigabyte B550M DS3H, CPU: AMD Ryzen 5 5600, RAM: 2x16B @ 3600MHz, GPU: RADEON RX5700 Flashat till XT, SSD: WD BLACK SN750 SE 1TB nVME, 2x1TB Sata SSD Chassi, : Fractal Design Node 804, PSU: Corsair RM1000e, Skärm: Philips 27M1N3500LS.

Permalänk
Expertgissare

Härligt bygge, roligt med lite nytänkande

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem

Våt dröm, sexigaste bygget på länge!

Permalänk
Medlem

Underbart! Nu ska du bara måla om där hemma?

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt! Skulle gärna sett att det var mindre rött(?) i den bruna färgen på chassit då det inte riktigt är samma bruna färg som hos Noctua men det är nära nog.

Visa signatur

[ Sony 65" XE9305 + LG SJ9 | PS5 ] [ Samsung Galaxy Z Flip 4 ]
[ Ryzen 5800X3D | Arctic Freezer 34 eSports Duo | MSI B450 Tomahawk MAX | 4x8GB 3200MHz G.Skill TridentZ | Sapphire RX5700 XT Nitro+ | Kingston NV2 M.2 2TB | Corsair RM750X V2 ] [ LG 34WN750-B ]

Permalänk
Medlem

Det är både fruktansvärt och snyggt samtidigt. Plus på den!

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem
Skrivet av TuHack:

Underbart! Nu ska du bara måla om där hemma?

Precis min tanke också. Chassit blir ju rätt svårplacerat med dessa färger

Permalänk

Ända sättet att integrera Noctuas gräsliga färgschema!! Sjukligt snyggt!

Permalänk
Medlem

Så sjukt snyggt, skumt att ingen chassitillverkare tänkt på detta med tanke på hur populära Noctua är bland entusiaster. Har alltid gillat färgerna oavsett chassi men här kommer det verkligen till sin rätta.

Permalänk
Medlem

Riktigt coolt och originellt. Snyggt jobb.

Permalänk
Medlem

S*tans så vackert! Fractal och Noctua borde komma överens om att släppa ett Noctua-chassi

Visa signatur

Computers make it easier to do a lot of things, but most of the things they make it easier to do don't need to be done. -Andy Rooney

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt. Ett chassi i min smak. Lite trångt dock.

Permalänk
Avstängd

Jag tänker bakverk med pudrat kakaopulver på! Skulle min gamla mormor ha gillat hehe

Permalänk
Medlem

Emblemet är ju en supersnygg powerknapp well played!

Visa signatur

Rgeek L65, hdplex 200w, 4650G, Asrock a520 ITX, Crucial 32gb 3600 cl16, Black ridge.

Permalänk
Medlem

Grymt läckert! PM:a när/om du är redo att sälja det

Visa signatur

R600 fanboy

Permalänk
Fractal Design

Wow! Riktigt snyggt!

Permalänk
Medlem

Mods, jag tycker han förtjänat att heta "Noctuamannen" istället för "Medlem". Han har passerat porten bortom de dödligas land och gått full Noctua.

Permalänk
Medlem

Men gud så vackert! Det här måste ju vara årets mod.

Hoppas du skickat bilder till både Noctua och Fractal.

Om Fractal ser detta: vad tusan väntar ni på? Det här chassit skulle jag köpa omgående. Extra bonus om ni skulle göra en deal med Noctua och skeppa det med fläktar från dem som standard. Meshify C Noctua Edition. Känn på den, eh.. Vilken kärlek.

Visa signatur

Fractal Define 7, Aorus X570 Xtreme, Ryzen 5950X, Fractal Celsius+ S36, 64GB TridentZ Neo CL14/3600 RAM, MSI RTX 3090 Suprim X, 5TB NVMe SSD + 12TB SATA SSD + 64TB Seagate IronWolf Pro HD, Fractal Ion+ 860W Platinum, LG 32GP850 + LG 42C2 OLED

Permalänk
Medlem

Snyggt!
... men samtidigt förflyttas problemet från "hur får jag fläktarna att estetiskt passa in i datorlådan" till "hur får jag datorn att estetiskt passa i bostaden".

I ditt fall verkar färgerna gå bra mot parkettgolvet och annat.

Permalänk
Proffsmobbare

Det är ju helt underbart!

Permalänk
Medlem

Och jag som var nöjd med min dator... sjukt kul mod som blev både genuin och unik!!

Permalänk
Medlem

Fantastiskt jobb!

Permalänk
Medlem

Ultra futuristiskt.....På 1970talet.

Permalänk

Wow wow wow! Nu blir jag avis! Hade passat perfekt hemma hos mig! 👏🤤😢👍

Permalänk
Skrivet av Olle P:

Snyggt!
... men samtidigt förflyttas problemet från "hur får jag fläktarna att estetiskt passa in i datorlådan" till "hur får jag datorn att estetiskt passa i bostaden".

I ditt fall verkar färgerna gå bra mot parkettgolvet och annat.

Säger bara ett ord, Teak.

Permalänk
Medlem

Jäklar vilket snyggt bygge. Riktigt avundsjuk.

Permalänk
Medlem

Enormt bra idé och väldigt snyggt och smakfullt genomfört. Bravo!