Permalänk
Medlem

Stannar inte i fullscreen?

Tjena alla jag undrade ifall ni vet hur man kan fixa så alla fliker stannar i fullscreen hela tiden? För när jag går in i något spel sen tabbar ner/stänger av är fliken som jag hade i fullscreen i windowed mode. Har kikat runt lite men hittar inget, uppskattar hjälp!

Permalänk
Hedersmedlem

Flikar? Du menar i webbläsaren, eller vadå?

Permalänk
Medlem

@pv2b: Aa webbläsaren och flikar som spotify/steam osv, har alltid dem i fullscreen men dom stannar aldrig i fullscreen

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av shoxie:

@pv2b: Aa webbläsaren och flikar som spotify/steam osv, har alltid dem i fullscreen men dom stannar aldrig i fullscreen

Vilken webbläsare kör du?

Jag provade precis Firefox, Edge och Chrome. Alla de webbläsarna stannar i fullscreen när alt-tab:ar in och ut från dem.

Permalänk
Medlem

Kör du dubbla skärmar och olika upplösningar? Ringer en klocka att jag sett liknande problem där. Även om du kör fullskärm på webbläsaren men valt att köra spelet i t.ex. 1024x768 eller liknande.

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av pv2b:

Vilken webbläsare kör du?

Jag provade precis Firefox, Edge och Chrome. Alla de webbläsarna stannar i fullscreen när alt-tab:ar in och ut från dem.

Kör chrome, men saken är att ibland stannar det i fullscreen, men ibland så gör det inte det. Så tänkte ifall det är någon inställning man kan ändra

Permalänk
Medlem

@Daz: Nä bara 1 skärm och har 1920x1080 på allt