Permalänk
Medlem

Htc vive

Hej!

Söker ett HTC vive vr kit till min dotter som fastnat för vr spelandet

Det jag är intresserad av är ett vanligt HTC vive 1.0 eller vad det kallas, alltså inget pro eller cosmos.
Prislappen bör väl ligga kring 3-4 tusen max om det ska vara intressant, visserligen beroende på tillbehör
Att det kan skickas mot att jag betalar fraktkostnad är ett plus då jag bor i Bollnäs, inget säljs i närheten här

Hör gärna av er med förslag, jag är öppen för alla förslag.

Mvh Henke

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Phanteks Evo pro M, Intel I7 2600K @ 4,5 Ghz, 16 Gb Corsair dominator 16000 Mhz, MSI Radeon R9 390 Gaming stock, Corsair HX 650M nätagg.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Twilight:

Hej!

Söker ett HTC vive vr kit till min dotter som fastnat för vr spelandet

Det jag är intresserad av är ett vanligt HTC vive 1.0 eller vad det kallas, alltså inget pro eller cosmos.
Prislappen bör väl ligga kring 3-4 tusen max om det ska vara intressant, visserligen beroende på tillbehör
Att det kan skickas mot att jag betalar fraktkostnad är ett plus då jag bor i Bollnäs, inget säljs i närheten här

Hör gärna av er med förslag, jag är öppen för alla förslag.

Mvh Henke

Läs hela annonsen här

Kan tipsa om Oculus quest, det är dessutom fristående dvs kan köras utan dator om man inte ska köra spel som endast finns till steam
Kan även köras trådlöst till datorn efter lite småpill å kostar 449 euro nytt från Amazon.de eller 5500 här på marknaden
Det är bättre än viven i grafik å upplösning å typ allt, mer flexibelt också

Permalänk
Medlem

Om det är av intresse så har jag ett Oculus Rift S till salu för 4500kr, inköpt i början av april.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 2700 3.2 GHz | ASUS ROG STRIX B450-I GAMING
Corsair SF600 | 2x8GB G.Skill 16GB DDR4 3200MHz Trident Z RGB
MSI GeForce GTX 980 Ti | Samsung 970 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 500GB M.2 | Noctua NH-L9a-AM4 | DAN Cases A4-SFX v2 | Winows 10

Permalänk
Medlem

Tack för all info om andra trevliga produkter
Grejen är att hon lagt vantarna på några vive trackers så det är väl därför hon gärna vill ha ett sådant

Mvh Henke

Visa signatur

Phanteks Evo pro M, Intel I7 2600K @ 4,5 Ghz, 16 Gb Corsair dominator 16000 Mhz, MSI Radeon R9 390 Gaming stock, Corsair HX 650M nätagg.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Twilight:

Tack för all info om andra trevliga produkter
Grejen är att hon lagt vantarna på några vive trackers så det är väl därför hon gärna vill ha ett sådant

Mvh Henke

Jag har ett HTC Vive 1.0 i nyskick som jag säljer för 3000 om du är intresserad.

https://www.sweclockers.com/marknad/184158-switch-lite-htc-vi...

Visa signatur

Louqe Ghost S1 + L TopHat | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i9-9900K | Corsair Vengeance LPX 32GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB | Corsair SF750 Platinum | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Intel 660P 2TB | Custom Vattenkylning CPU/GPU | Windows 11 Pro x64