Spela CoD Warzone tillsammans?

Permalänk
Medlem

@Soldierofwar1985: Skriv din gamertag så addar jag dig istället haha, glömmer bort att kolla varje gång jag är inne.

Permalänk
Skrivet av JexxitS:

@Soldierofwar1985: Skriv din gamertag så addar jag dig istället haha, glömmer bort att kolla varje gång jag är inne.

Absolut!

"Soldierofwar#21425"

Permalänk

Hittar gärna kul folk att lira med också. Inget proffs, inte ett hopplöst fall heller... Tallefjanten#6832069

Visa signatur

Amd Ryzen 5 3600 | Sapphire Radeon 5600 xt Pulse| 16gb |Corsair Carbide Spec-05

Permalänk
Medlem

@Soldierofwar1985: Jag la till dig för någon dag sedan, vet inte om du fick förfrågan, stod invite sent iaf.

Permalänk
Skrivet av JexxitS:

@Soldierofwar1985: Jag la till dig för någon dag sedan, vet inte om du fick förfrågan, stod invite sent iaf.

Jag kollar detta ikväll

Permalänk

Tjena, skulle vara kul att lira med fler, skicka gärna invite: Slamdancer#5869583

Permalänk
Medlem

tja

@Soldierofwar1985: tja heter NeXon#21894 inne i spelet. om man får vara med och lir`?

Visa signatur

Intel Core 2 Quad Q6600 NIVIDIA GeForce GTX470 Cooler Master Real Power M1000 MSI P35 Neo-F SyncMaster T220

Permalänk
Skrivet av NeXon:

@Soldierofwar1985: tja heter NeXon#21894 inne i spelet. om man får vara med och lir`?

Jag addar dig ikväll!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Soldierofwar1985:

Jag addar dig ikväll!

Gör så kommer litar imorgon ska nog ut på krogen. Ikväll

Visa signatur

Intel Core 2 Quad Q6600 NIVIDIA GeForce GTX470 Cooler Master Real Power M1000 MSI P35 Neo-F SyncMaster T220

Permalänk
Avstängd

In på Geeks Discod så kmr jag och gibbar WZ i väntan på SpaceX!

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |

Permalänk
Medlem

Oh, jag är lätt på här! Hittade äntligen en invite till Garagegrottan, vi ses ikv. Brukar spela med 2 andra nybörjare vore härligt att hjälpa till med att skottkärracarry dessa, nerå Men detta blir kul!

Permalänk
Medlem
Skrivet av jmthsn:

Oh, jag är lätt på här! Hittade äntligen en invite till Garagegrottan, vi ses ikv. Brukar spela med 2 andra nybörjare vore härligt att hjälpa till med att skottkärracarry dessa, nerå Men detta blir kul!

Här finns fler spelare:

https://discord.gg/GHq2bg

Permalänk

Vi är ett glatt gäng 35+ som lirar cod multiplayer i hardcore mestadels men Warzone på sistone i synnerhet. Vi lirar på playstation men har en del polare på pc som joinar. Mitt psn är plawsworth och activision id: plawsworth#684114

Bonus vår klan video för The Pew Pews med vår egen låt:
The Pew Pews Intro

Visa signatur

All right chums, time's up, let's do this...LEEROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOY JEEEEEEENKIIIIIIIIIIIIIIINS!!!!

The Najntis podcast

Permalänk
Skrivet av PlawsWorth:

Vi är ett glatt gäng 35+ som lirar cod multiplayer i hardcore mestadels men Warzone på sistone i synnerhet. Vi lirar på playstation men har en del polare på pc som joinar. Mitt psn är plawsworth och activision id: plawsworth#684114

Bonus vår klan video för The Pew Pews med vår egen låt:
The Pew Pews Intro

Alltså - kan spelare lira tillsammans på samma server om man har olika konsoler (PC, PS, XBOX)? T

Jag trodde inte att det gick...

Permalänk
Skrivet av Soldierofwar1985:

Alltså - kan spelare lira tillsammans på samma server om man har olika konsoler (PC, PS, XBOX)? T

Jag trodde inte att det gick...

Jodå crossplay fungerar prima i warzone

Visa signatur

Intel I7 10700K @5ghz,1.25V | MSI Z490-A Pro | 16gb 3200mhz ddr4 HyperX predator | Asus strix 2060S 8GB | Cooler Master Ml240l | Corsair Carbide 100R |
| Samsung 27" Curved 144hz. |

Permalänk
Skrivet av Soldierofwar1985:

Alltså - kan spelare lira tillsammans på samma server om man har olika konsoler (PC, PS, XBOX)? T

Jag trodde inte att det gick...

Jepp men under ”options” och ”account” måste du aktivera Cross plattform play och chat

Visa signatur

All right chums, time's up, let's do this...LEEROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOY JEEEEEEENKIIIIIIIIIIIIIIINS!!!!

The Najntis podcast

Permalänk
Medlem

Fredde#2928 kör både MP och warzone

Permalänk
Medlem

Hallå Folks. Rätt hyfsad ny inom warzone, spelat mestadels Multiplayer, men nu testat på warzone, o föll för det rätt fort. Så nu söker jag själv lite folk att lira med

Btag: Ciik#2458
Bara adda på

Permalänk

En glad 26 åring söker folk att lira med.
Btag: Rapparn#2430

Permalänk

28år söker också lite trevligt folk att spela med, spelar för skojsskull. har spelat MW/MW2/MW3 tidigare å hittat tillbaka till cod efter ett bra tag med Battlefield

Btag: farthindret#2941

Visa signatur

//The One And Only Fartiz

Permalänk
Medlem

Finns det ingen duktig människa som kan skapa upp ett regiment som heter ”swec” eller dyl och invita alla som vill vara med? Jag själv är väldigt aktiv men har 0 polare som spelar detta då vi alla har småbarn osv. Skulle väldigt gärna vilja köra med lite sköna halvseriösa svenskar!

Edit: magicpants#2151605

Permalänk
Skrivet av RobertN:

Finns det ingen duktig människa som kan skapa upp ett regiment som heter ”swec” eller dyl och invita alla som vill vara med? Jag själv är väldigt aktiv men har 0 polare som spelar detta då vi alla har småbarn osv. Skulle väldigt gärna vilja köra med lite sköna halvseriösa svenskar!

Edit: magicpants#2151605

Kommer adda dig ikväll!

Permalänk
Visa signatur

//The One And Only Fartiz

Permalänk
Medlem
Skrivet av farthindret:

Såg detta idag också! Precis vad jag söker! 👌

Permalänk
Medlem

34 år och söker lite trevliga vuxna människor att spela med. Viktigaste är att ha kul men försöker alltid vinna men tycker man måste kunna skratta även när saker inte går som planerat.

Battletag: ƁîgƁ#2721 (det är specialtecken så bästa är att bara kopiera)

Permalänk

Tänkte ta tag i livet nu efter 34 vårar och börja spela Warzone jag med. Tyvärr sitter ju alla jag brukar lira annat med och lirar just annat, så är också på jakt efter folk att lira med.

Pookie#1921

Edit: Såg att det fanns en svensk Warzone-server. Vad är snittåldern, tror ni?
Hänger förövrigt i Geeks Gaming sedan tidigare men verkar vara rätt snålt på Warzone där.

Permalänk
Skrivet av Big B:

34 år och söker lite trevliga vuxna människor att spela med. Viktigaste är att ha kul men försöker alltid vinna men tycker man måste kunna skratta även när saker inte går som planerat.

Battletag: ƁîgƁ#2721 (det är specialtecken så bästa är att bara kopiera)

Kommer adda dig ikväll

Permalänk
Skrivet av pkarlsson:

Tänkte ta tag i livet nu efter 34 vårar och börja spela Warzone jag med. Tyvärr sitter ju alla jag brukar lira annat med och lirar just annat, så är också på jakt efter folk att lira med.

Pookie#1921

Edit: Såg att det fanns en svensk Warzone-server. Vad är snittåldern, tror ni?
Hänger förövrigt i Geeks Gaming sedan tidigare men verkar vara rätt snålt på Warzone där.

Kommer adda dig ikväll

Permalänk
Medlem

Är det kul? Har nästan bara spelat CS och BF3.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Skrivet av Dreijer:

Är det kul? Har nästan bara spelat CS och BF3.

Jag har inte spelat det jättemycket, men lirade en del när det släpptes och tyckte det var kul. Snabbt och fartfyllt.