Initiera Hårddisk (initialize disk), incorrect funktion

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av z€r0(0o|_:

Ja, jag börjar fundera på om moderkortet är kasst... Dock vet jag fortfarande inte vad som hänt med diskarna. Är det kasst moderkort, borde ju diskarna fungera i min andra dator :/

Du skulle kanske behöva testa med olika hårdvaror för att kommas vidare med felsökning.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Skrivet av mrqaffe:

Du skulle kanske behöva testa med olika hårdvaror för att kommas vidare med felsökning.

Jag tänkte jag skulle bygga om systemet i helgen och se så att allt verkligen sitter rätt m.m... Blir det inte bättre då, så lämnar jag in den 😒 Orkar inte hålla på mer nu 👎

Visa signatur

ASUS ROG Strix Helios || ASUS ROG Strix X570-F GAMING || AMD Ryzen 5 5600X || Spectrix D60G 32GB 3600MHz CL14 || ASUS 6800 XT ROG STRIX LC OC || ASUS ROG THOR 1200w || 2x Samsung 980 Pro || Steelseries Apex Pro + Rival 710 + Arctis Pro Wireless ||

Permalänk
Medlem

Bara för att dubbelkolla allt...

Du har inte råkat återanvända någon modulär kabel från något annat nätagg?

Visa signatur

“There will be people that are burdened by only having the capacity to see what has always been instead of what can be.
But don’t you let that burden you.”

Permalänk
Skrivet av FatherOfThree:

Bara för att dubbelkolla allt...

Du har inte råkat återanvända någon modulär kabel från något annat nätagg?

Nej, det har jag inte Allt i burken är 100% nytt
Men hade ju varit gött om det var ett sånt enkelt fel xD

Visa signatur

ASUS ROG Strix Helios || ASUS ROG Strix X570-F GAMING || AMD Ryzen 5 5600X || Spectrix D60G 32GB 3600MHz CL14 || ASUS 6800 XT ROG STRIX LC OC || ASUS ROG THOR 1200w || 2x Samsung 980 Pro || Steelseries Apex Pro + Rival 710 + Arctis Pro Wireless ||

Permalänk

Lite sen update kanske, men info för framtida personer som får detta fel

Båda diskarna var kassa från fabrik helt enkelt. Lämnade in dom på Inet för test, och dom konstaterade hårdvarufel. NetOnNet tog tillbaka dom utan problem

Visa signatur

ASUS ROG Strix Helios || ASUS ROG Strix X570-F GAMING || AMD Ryzen 5 5600X || Spectrix D60G 32GB 3600MHz CL14 || ASUS 6800 XT ROG STRIX LC OC || ASUS ROG THOR 1200w || 2x Samsung 980 Pro || Steelseries Apex Pro + Rival 710 + Arctis Pro Wireless ||