Söker datordelar. Skriv vad ni har!

Permalänk
Medlem

Söker datordelar. Skriv vad ni har!

Låt höra vad ni har till salu! Det jag söker mest just nu är:

* "Uppgraderingspaket" (Moderkort + CPU)
* SSD / Hårddisk
* Minnen
* Grafikkort
* Nätaggregat

Gärna medium-spec prylar, men äter det mesta.

Men skriv vad ni har så snackar vi! Skicka PM så vi slipper klotter. Jag betalar fraktkostnad alternativt finns jag i Oskarshamn.

Läs hela annonsen här

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag har nog följande som ligger hemma

ASUS H81M-A (Låset för PCI-E platsen är dock trasig) Dock inget som förstör funktionen av platsen.
Intel Core i5-4570/90 eller 4570/90s intel helt säker på vad för CPU som sitter på, kollar självklar vid intresse.
2x4GB DDR3 1333MHz (Några riktiga Lågprofilsminnen om jag inte har helt fel, kan nog hitta 2x4GB DDR3 1600 om så önskar) kortat har bara plats för 2stickor.

Är detta något som kan vara intressant?

Visa signatur

Main
MOBO: Gigabyte B550M DS3H, CPU: AMD Ryzen 5 5600, RAM: 2x16B @ 3600MHz, GPU: RADEON RX5700 Flashat till XT, SSD: WD BLACK SN750 SE 1TB nVME, 2x1TB Sata SSD Chassi, : Fractal Design Node 804, PSU: Corsair RM1000e, Skärm: Philips 27M1N3500LS.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BM-Mods:

Jag har nog följande som ligger hemma

ASUS H81M-A (Låset för PCI-E platsen är dock trasig) Dock inget som förstör funktionen av platsen.
Intel Core i5-4570/90 eller 4570/90s intel helt säker på vad för CPU som sitter på, kollar självklar vid intresse.
2x4GB DDR3 1333MHz (Några riktiga Lågprofilsminnen om jag inte har helt fel, kan nog hitta 2x4GB DDR3 1600 om så önskar) kortat har bara plats för 2stickor.

Är detta något som kan vara intressant?

pm

Visa signatur
Permalänk

Har ett phanteks enthoo evolv itx

Permalänk

har en Nätaggregat 370 Watt

Permalänk
Medlem
Skrivet av NotNiklas:

Har ett phanteks enthoo evolv itx

pm

Skrivet av Iamcoolplayersactionfittytwo:

har en Nätaggregat 370 Watt

pm

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av ggalaxyy:

Låt höra vad ni har till salu! Det jag söker mest just nu är:

* "Uppgraderingspaket" (Moderkort + CPU)
* SSD / Hårddisk
* Minnen
* Grafikkort
* Nätaggregat

Gärna medium-spec prylar, men äter det mesta.

Men skriv vad ni har så snackar vi! Skicka PM så vi slipper klotter. Jag betalar fraktkostnad alternativt finns jag i Oskarshamn.

Läs hela annonsen här

Har SSD.
#18420462

Permalänk
Medlem

Jag har ett atx moderkort från msi (z77a-s03) med en i5 3750k och 16 Gb ram som ligger i garderoben. Har för mig att det varnade för problem med usb och sata vid boot, dock märkte jag aldrig några problem med något av det.
Kan det vara av intresse?