Spelbutiker firar Star Wars-dagen med reapriser

Permalänk
Melding Plague

Spelbutiker firar Star Wars-dagen med reapriser

Idag firas Star Wars med tillropet "May the 4th be with you", och spelbutiker hyllar datumet med rabatterade speltitlar.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

May the 4th be with you

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk

Att "fira" Star Wars.

Handla köpa handla köpa

Permalänk
Medlem

Nu åkte Battlefront II samt Fallen order ner i biblioteket:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Birdperson:

Att "fira" Star Wars.

Handla köpa handla köpa

May the fork be with you Disney = sell out

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem

Billigast Fallen Order för pc tycks vara på Humble bundle, 50% rabatt (56% om du har Humble Choice), vilket gör det väldigt lockande att slå till på ett köp.

Permalänk
Medlem

1977 och inte 79 ska det dock vara! 😁

Permalänk
Medlem

Dom Star Wars spel som är värda att skaffa har jag gjort för länge länge sen. Det finns en del guldkorn som släpptes innan 10-talet men efter det har det mest varit skräp.

Permalänk
Medlem

Köpte Jedi Knight: Jedi Academy häromdagen, egentligen helt orelaterat till may the 4, för att spela med några polare, men fan vad kul det är! Finns massa mods jag aldrig upptäckt tidigare. Satte upp en server, PM:a om du vill lira!

Visa signatur

Desktop|i5 3570k(@4,4GHz)|Asus P8Z77-V|AMD 6950|12GB RAM|Crucial BX500 480GB|Manjaro|
Laptop|Lenovo T440s|i7|8GB RAM|Debian Jessie|
Server|Fujitsu Primergy TX1310|G1820|8GB RAM|15TB|Unraid|
Ring, lånad mail

Permalänk
Medlem

Originalfilmerna och det följande utökade universumets böcker har jag haft enorm behållning av under min uppväxt. Allt utöver det är dött för mig. Möjligen med undantag för Rouge One.

Edit: Och många av spelen så klart - med fokus på X-Wing och TIE-figher spelen.

Permalänk
Avstängd

Tog Battlefront ll för 100kr. Kändes ok

Permalänk
Moderator
Testpilot

Må kvasten vara med er!

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem

Jag var intresserad av Fallen Order men jag fick kalla fötter när jag såg karaktärerna. Det känns som om att det är inriktat mot 10-14-åringar.

Permalänk
Medlem

Det var på tiden att månadens rea kom, det hann gå 4 dagar!

Permalänk
Medlem

"May the fourth" är bara en ordvits ...
Den riktiga Star Wars-dagen för mig är den 25:e.

Skrivet av ajn:

1977 och inte 79 ska det dock vara! 😁

Någon kanske blandade ihop det med Alien som är den stora sci fi-filmen som kom 1979.

Visa signatur

För övrigt anser jag att tobak ska förbjudas.

Permalänk
Medlem

En remaster på TIE-fighter serien hade varit en våt dröm.
Eller egentligen alla Lucasarts spel.

Visa signatur

Skärm: Acer XB271 HU, Keyboard: Corsair k95
Moderkort: Asus Prime-A Z690, GPU: RTX 4080
CPU: Intel i7 13700k, Ram: 32Gb DDR5 6000Hz
Chassi: Lian Li Lancool 3, Högtalare: ALTEC LANSING 5.1 THX
Disk 1: WD 850x 1Tb, Disk 2: WD 850x 2Tb,PSU: Seasonic Prime 1000w

Permalänk
Medlem

Fattar inte att folk fortfarande orkar föra så mycket liv om Star Wars. För mig dog det 1999.

Visa signatur

Idioter förbokar datorspel.

Permalänk
Inaktiv

Starwars går aldrig ut tiden varken film el spelmässigt, sett allt sedan 1977

Permalänk

Det ursprungliga Battlefront II är en klassiker som håller än idag

Visa signatur

Lian Li 011 Air Mini | Ryzen 7800X3D | EK-Nucleus AIO CR240 Lux | | G.Skill Trident Z5 NEO DDR5 6400mhz | Radeon 7900 XTX Hellhound | Asus ROG Strix B650-A Gaming | DeepCool PX1200G | Western Digital SN850X 2TB | Crucial P3 4TB | +Femtioelva rgb-fläktar^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Niolator:

Jag var intresserad av Fallen Order men jag fick kalla fötter när jag såg karaktärerna. Det känns som om att det är inriktat mot 10-14-åringar.

Jag har spelat igenom det (30-åring) och uppskattade det enormt. Svårighetsgraderna är svåra och storyn är bra! Ibland blir det lite upprepande men så är det med de flesta spel. Att leta Secrets och kistor är beroendeframkallande

Visa signatur

| Stationär: 6900 XT, 5800X3D | Laptop: Asus UX32A | Nas: Synology DS1813+ | Smarthem: Homey |