Tydligare visa att trådar är gamla och inaktiva

Permalänk
Avstängd

Tydligare visa att trådar är gamla och inaktiva

*Utbruten till egen tråd*
/Vzano, Moderator

Skrivet av Dakkie:

Här satt jag som ett fån och läste från början tills det kom ett inlägg om en gratis win7-licens ....

Samma sak här, har tipsat Swec om att kunna färgmarkera trådar som är äldre än 1 år eller liknande. Nu var denna tråd i och för sig aktuell men kan ändå vara bra att veta att det är en gammal tråd.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stefflo:

Samma sak här, har tipsat Swec om att kunna färgmarkera trådar som är äldre än 1 år eller liknande. Nu var denna tråd i och för sig aktuell men kan ändå vara bra att veta att det är en gammal tråd.

Håller med, tog en bra stund innan jag fattade det. Nån visuell indikation på trådstartens ålder vore bra.
Kommer en tråd upp i "nytt i formet" tänker man inte alltid på att det bara betyder att senaste inläggen är nya.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Myllerman:

Håller med, tog en bra stund innan jag fattade det. Nån visuell indikation på trådstartens ålder vore bra.
Kommer en tråd upp i "nytt i formet" tänker man inte alltid på att det bara betyder att senaste inläggen är nya.

Händer då och då som folk helt enkelt svarar på en problemfråga där frågan ställdes för 5 år sen och förhoppningsvis redan lösts Årtalet står men tyvärr är det inte något man läser då man räknar med att det ska vara en ny tråd.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dakkie:

Här satt jag som ett fån och läste från början tills det kom ett inlägg om en gratis win7-licens ....

Haha! Exakt min tanke! - Tänkte wow, ett ärende som inkluderar Inet, poppade popcorn.... Kanske som andra forum där "resolved" eller något liknande tydliggörs.

Visa signatur

Playstation 5 | Acer Nitro 4K 144 Hz XV282KKV | Razer Blade Laptop / 15,6" 144Hz / i7 10750H / 16GB / 512GB HD / RTX 2070

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stefflo:

Samma sak här, har tipsat Swec om att kunna färgmarkera trådar som är äldre än 1 år eller liknande. Nu var denna tråd i och för sig aktuell men kan ändå vara bra att veta att det är en gammal tråd.

Eller automatiskt låsa gamla trådar.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av filbunke:

Eller automatiskt låsa gamla trådar.

Det tycker jag är hårt då en del trådar kan fortsätta länge. I så fall låsa trådar som inte haft nya inlägg under ett år.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stefflo:

Det tycker jag är hårt då en del trådar kan fortsätta länge. I så fall låsa trådar som inte haft nya inlägg under ett år.

Det var exakt det jag menade.... Inte att man skall låsa tex "dagens fynd"-tråden efter ett år...