Har menyraden ändrats senaste tiden eller har jag fått en stroke?

Permalänk
Medlem

Har menyraden ändrats senaste tiden eller har jag fått en stroke?

Märkt senaste dagarna när jag kommer in på Sweclockers så klickar jag alltid på Profil istället för Forum.
Typ som jag har muskelminne att dra musen dit och klicka på Forum, men varje gång blir det Profil.

Har menyraden ändrats med ordning eller liknande senaste tiden eller har min hjärna fått fnatt?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Nivity:

Märkt senaste dagarna när jag kommer in på Sweclockers så klickar jag alltid på Profil istället för Forum.
Typ som jag har muskelminne att dra musen dit och klicka på Forum, men varje gång blir det Profil.

Har menyraden ändrats med ordning eller liknande senaste tiden eller har min hjärna fått fnatt?

https://i.imgur.com/NpM2U4Y.png

Hej,

Det har nog med "Dagens fynd" att göra isf, den som har placerats längst ut till höger på menyrader

Mvh // Anton

Visa signatur

Dator, MOBO: Asus X99-A, CPU: Intel I7 6800k (3.4GHz), GPU: Geforce PNY 2070 Super, RAM: 4x8GB Corsair Vengeance LPX 2400MHz, OS-HDD: Intel 750 PCIe 400GB, PSU: EVGA SuperNOVA G2 850W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Klorixx:

Hej,

Det har nog med "Dagens fynd" att göra isf, den som har placerats längst ut till höger på menyrader

Mvh // Anton

Ah, där har vi det.
Tänkte väl att något måste ha ändrats då det inte kändes som innan men kunde inte tänkte vad

Tackar för svar