Köpte Forza Horizon 4, problem vid betalning

Permalänk
Medlem

Köpte Forza Horizon 4, problem vid betalning

Hej, ber om ursäkt om det är fel kategori på tråden men visste inte riktigt var jag skulle lägga den.
Köpte nyss forza horizon 4 på microsofts egna hemsida, använde trustly, pengar har dragits från mitt konto och jag har inte fått något spel. Efter jag betalat med bank id så stod det att något fel inträffat, typ att jag hade för många pågående betalningar och att det avbrutits vilket det obviously inte gjort eftersom de dragit pengar.
Vad ska man göra? microsoft supporten är stängd. Har prövat ringa

Mvh Pacman

Edit, pengar blev återbetalade. Problem löst

Förtydligade rubrik /Mod
Permalänk
Vila i frid

Tjusigt och tacknämligt att du följde upp problemet du beskrev med lösningen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pacman39:

Hej, ber om ursäkt om det är fel kategori på tråden men visste inte riktigt var jag skulle lägga den.
Köpte nyss forza horizon 4 på microsofts egna hemsida, använde trustly, pengar har dragits från mitt konto och jag har inte fått något spel. Efter jag betalat med bank id så stod det att något fel inträffat, typ att jag hade för många pågående betalningar och att det avbrutits vilket det obviously inte gjort eftersom de dragit pengar.
Vad ska man göra? microsoft supporten är stängd. Har prövat ringa

Mvh Pacman

Edit, pengar blev återbetalade. Problem löst

Vet inte hur trustly fungerar men många betallösningar är ju 3eparts, typ klarna. Då vet inte klarna att din beställning av spelkoden inte gick igenom på direkten utan reserverar därför beloppet i väntan på klartecken från företaget du köpte spelet av. När det visar sig att det inte gått igenom så släpps reservationen bara.

Visa signatur

9900k | Z390 AORUS MASTER | 32GB RAM | Red Devil AMD Radeon™ RX 7900 XTX | XFX Black 1250W | BeQuiet Pure Base 500 | Fractal Design Celsius S36 | Samsung 970 500GB + Corsair MP510 960GB | Dell U3415W | Windows 11 Professional

Permalänk
Avstängd
Skrivet av WoG:

Vet inte hur trustly fungerar

Du betalar med din bank.

Visa signatur