Permalänk
Medlem

E-GPU

Extern GPU-docka(E-GPU) till salu. Avsedd att ansluta ett konventionellt(stationärt) PCIE-grafikkort till din laptop. Anslutningen till datorn är mPCIE. Grafikkort ingår ej, endast docka samt strömförsörjning.

Se länk http://www.hwtools.net/Adapter/PE4C%20V2.1.html

Nypris 1100kr

Pris: Bud eller minst 150kr
Låter annonsen och eventuella bud ligga till söndag 3:e maj kl 12.00

Läs hela annonsen här

Permalänk

Intressant pryl bor i Gbg, tar den här gärna lägger ett bud på 50kr

Visa signatur

-:Main:- Asus sabertooth X58 | 980X@3.4 | 24GB Corsair PC3-12800 | Gigabyte GTX480 | SB X-Fi Titanium Pro | Corsair SSD Force GT 120GB/WD30EZRX | Antec p183 | Corsair HX850 | Corsair H80 |

Permalänk
Medlem

Rätta mig om jag har fel. Men är inte det en sån som man stoppat istället för wifi kortet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobitheo:

Rätta mig om jag har fel. Men är inte det en sån som man stoppat istället för wifi kortet?

Du ansluter den till valfri mPCie-port och ja, det kan mycket väl sitta ett wifi-kort i en mPCie-port eller något helt annat eller inget.

Permalänk
Medlem

Sedan antar jag att det inte behöver vara en laptop, det borde kunna vara vilken maskin som helst som har en ledig mPCie-port.

Permalänk

Oj missade minst 150kr intresserad av den ha kontakt

Visa signatur

-:Main:- Asus sabertooth X58 | 980X@3.4 | 24GB Corsair PC3-12800 | Gigabyte GTX480 | SB X-Fi Titanium Pro | Corsair SSD Force GT 120GB/WD30EZRX | Antec p183 | Corsair HX850 | Corsair H80 |

Permalänk
Medlem

200 kr + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av psicotec:

200 kr + frakt

Hej!
Det ser ut som att du har det högsta budet innan klockan slog 12 idag söndag. Jag undersöker fraktkostnad och återkommer till dig via PM.

Jag fick även PM med högre bud långt efter kl 12 men jag behåller hellre hedern än dom extra slantarna

Mvh
MeatEater

Permalänk
Medlem
Skrivet av MeatEatR:

Hej!
Det ser ut som att du har det högsta budet innan klockan slog 12 idag söndag. Jag undersöker fraktkostnad och återkommer till dig via PM.

Jag fick även PM med högre bud långt efter kl 12 men jag behåller hellre hedern än dom extra slantarna

Mvh
MeatEater

Tack! Ser fram mot att bygga med denna, skissar på ett hemgjort chassi till GPUn