Asus 1080 Ti Strix ROG ---- MSI 1080 Ti Gaming X

Permalänk
Avstängd

Asus 1080 Ti Strix ROG ---- MSI 1080 Ti Gaming X

Säljer två stycken grafikkort.
Båda är i väldigt fint skick. Inte varit överklockade eller liknande.

Asus 1080 Ti ROG Strix 11GB
https://www.asus.com/se/Graphics-Cards/ROG-STRIX-GTX1080TI-11...
4900 kr

MSI 1080 Ti Gaming X 11GB
https://www.msi.com/Graphics-card/geforce-gtx-1080-ti-gaming-...
4500 kr

Kan skickas om köparen står för frakten.

Skicka gärna PM om ni har några frågor.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bullkalas:

3500

Permalänk

3800 :- msi

Visa signatur

i5 6700K @4.5GHz -Noctua NH-U14S -Asus Geforce GTX 980 Ti Strix DirectCU III -ASUS PRO GAMING Z170 -Crucial DDR4 16 GB -Crucial MX300 750GB -Corsair RM750i - NZXT H440W Silent Ultra - ASUS VC239 -Dell Professional P1914S IPS

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Falcon:
Skrivet av Rickybobby:

3800 :- msi

Hej. Det är fast pris. Ingen budgivning.

Permalänk

@Bullkalas: Skulle du kunna skicka något av dessa som kompensation för det som var trasigt av de senaste 2st 1080ti-korten som jag köpte av dig?

Permalänk
Medlem

@galenmyra: Köpte du 1080ti av trådskaparen som bägge var trasiga? Är givetvis intresserad men blir lite skeptiskt när denne person redan sålt två stycken tidigare som visat sig vara trasiga.

Visa signatur

🟧 Aruba - Certified Edge Professional, ACSP, ACMP & ACDP
🌐 Cisco - CCNA R&S
🧱 Palo Alto Networks - PCNSA

Permalänk
Skrivet av TheBodyLotion:

@galenmyra: Köpte du 1080ti av trådskaparen som bägge var trasiga? Är givetvis intresserad men blir lite skeptiskt när denne person redan sålt två stycken tidigare som visat sig vara trasiga.

Nej, ena funkade, ena var trasigt. De skickades i bubbelplast utan ESD-påse.

Permalänk
Avstängd

Båda kortet fungerade när jag skickade dem. Jag skulle aldrig skicka en defekt vara med flit.
Bubbelplast fungerar bra om man inte har ESD påse till hands.

Permalänk

@galenmyra: Fick också hem kortet i bubbelplast vilket jag tyckte va märkligt men mitt funka iaf

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bullkalas:

Båda kortet fungerade när jag skickade dem. Jag skulle aldrig skicka en defekt vara med flit.
Bubbelplast fungerar bra om man inte har ESD påse till hands.

Tråden är redan såpass förstörd att jag tänker säga mitt kring denna "dispyt". Bubbelplast är plast, och plast generar stora mängder elektricitet. Detta är därför man använder antistat påsar, då de antingen skyddar komponenterna mot utomstående elektriska laddningar eller inte skapar elektriska laddningar själva. Vilket är två egenskaper som bubbelplast inte har. Så om inte ni tillsammans kommit överens om att slopa antistat påsen för att istället packa den i bubbelplast, så anser jag att det är ditt fel att den är paj. Sedan kanske det inte alls var bubbelplasten som gjorde det, utan andra yttre faktorer. Exempelvis posten eller när @galenmyra monterade kortet. Men det är ju svårt att säga.

Visa signatur

Ryzen 7 5700X3D | Sapphire Radeon RX 6900 XT SE | ASUS TUF GAMING X570-PLUS | Corsair Vengeance LPX 2x8 3600 mhz | Fractal Design Meshify C | Corsair Force Series MP510 960 GB | Corsair RM750x v2 | Gigabyte 27" M27Q 2560x1440 170 HZ | Acer Predator 32" XZ321QU 2560x1440 144 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bullkalas:

Båda kortet fungerade när jag skickade dem. Jag skulle aldrig skicka en defekt vara med flit.
Bubbelplast fungerar bra om man inte har ESD påse till hands.

Vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Personer som du borde förbjudas att sälja saker på Sweclockers. Skämmes.