ASUS ROG Strix 1080Ti OC med oanvänt Ek Vattenblock ver.2

Permalänk
Medlem

ASUS ROG Strix 1080Ti OC med oanvänt Ek Vattenblock ver.2

Hejsan allihopa!

Jag skulle vilja sälja mitt ASUS ROG Strix 1080Ti OC kort som bara har blivit använt några veckor och sedan legat. Hade ett projekt på gång som nu inte kommer att bli av som innefattade vattenkylning av detta kort, därav sitter det påmonterat ett EK ver.2 vattenblock som är helt nytt och oanvänt.
Original luftkylare får en med och kortet kan återställas till original utförande men jag vill helst sälja det med vattenblocket så kommer förmodligen att prioritera de som vill köpa hela rasket, men om rätt köpare erbjuder en smidig affär så är jag inte omöjlig.

Jag har möjlighet att mötas upp i Hudiksvall med omnejd och har också vägarna förbi Gävle och Uppsala ibland. Tror nog jag ska kunna lösa det med emballage om det behöver skickas också, men får återkomma med det och köparen står då för frakten.

Budgivning sker i tråden och börjar på 2500 kr.

Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill och att neka försäljning.

Lycka till och ta hand om er!

Med vänlig hälsning,
Alexander

Läs hela annonsen här

Permalänk

Börjar väl med ett bud på 2500kr + frakt

Visa signatur

Moderkort: Asus Z170-Deluxe / CPU: Intel Core i7 6700K
GPU: Gigabyte GeForce GTX 1070 8GB / RAM: Corsair Vengeance 32GB
KYLNING: Phanteks PH-TC14PE / PSU: Corsair HX1000i 1000W
CHASSI: DefineS / SKÄRM: Asus ROG Swift PG279QZ

Permalänk
Medlem

4000 + frakt med originalkylaren bjudet

Permalänk
Medlem

Bjuder 4100. Bor i Gävle och kan eventuellt mötas upp vid köp. Har också årskort till Hudik om det krisar

Visa signatur
Permalänk

250kr+frakt för blocket. Det gäller även ev köpare som köper alltihop med syfte att byta tillbaka till luftkylaren.

Sidenote, om det inte blir för krångligt skulle du kunna skicka både kort+block till mig så kan någon annan ta mitt kort med stockkylaren så slipper man swappa kylare/sabba garantin och behöver kanske inte posta lika många paket förutsatt att kortets köpare finns i Gbg.

Permalänk
Medlem

Bjuder 4100kr med originalkylare, möts gärna i Uppsala

Permalänk
Avstängd

4200+ frakt för allt.

Permalänk

4300+ frakt för allt.

Permalänk

Bjuder 4200 med originalkylaren. Bor i Hudik så kan köpa det idag om det funkar?

Permalänk
Medlem

Bjuder 4400 + frakt för allt

Permalänk
Medlem

Bjuder 4500

Visa signatur
Permalänk

Bjuder 4600 för allt och upphämtning i hudik

Permalänk
Medlem

Bjuder 4700kr + frakt

Permalänk
Medlem

Tack så mycket samtliga för det visade intresset!
Jag hittade bra emballage så att skicka går nu alldeles utmärkt.
Jag tänker hålla budgivningen öppen till och med kl. 21.30 ikväll.

Den med för närvarande ledande bud är: "Hicken" med budet 4700:- exklusive frakt.

Jag önskar er alla en trevlig kväll!

Permalänk
Skrivet av Hicken:

Bjuder 4700kr + frakt

Ska du använda blocket?

Permalänk
Medlem
Skrivet av lord_moggo:

Ska du använda blocket?

Ja, sitter just nu med ett 1080 Strix som jag annars hade tänkt köpa block till, så jag är endast intresserad av kort + block.

Permalänk

I så fall budar jag 4800kr+frakt för allt

Permalänk
Avstängd

5000kr + frakt för allt

Permalänk
Medlem

Budgivningen är nu avslutad och Aspen98 har vunnit budgivningen med 5000:- exklusive frakt. Tack alla som deltagit och ha en fortsatt trevlig kväll!
Jag återkommer med PM till dig Aspen98!