9900k, msi z390 ace, rtx 2080 m.m

Permalänk
Medlem

9900k, msi z390 ace, rtx 2080 m.m

Säljer lite av mina saker.
Börjar med processorn en core i9 9900k som är deliddad och körs med derbauers OC frame. Oc framen är lite "moddad" finns bilder i mitt galleri på det hela och processorn säljs helst deliddad utan ihs monterad.

I9 9900k+ oc frame. pris idé 4000:- eller bud?

Säljer även mitt moderkort
Msi meg z390 ace med alla tillbehör och kartong

pris idé 1500:- eller bud?

Säljer även grafikkortet gigabyte geforce rtx 2080 windforce 8G
Grafikkortet är smått moddat med borttagen rgb pin för vattenblocket ej passade på kortet annars.
Säljer gärna detta ihop med mitt Ek vector rtx 2080 rgb nickel

Pris idé med vattenblock 5500:- eller bud

Kan sälja vattenblocket separat om grafikkortet säljer först utan.

Har även ett Evga supernova 1000W t2 registrerat för 10 års garanti hos evga.

Pris idé 1800:- eller bud

Köpare betalar eventuell frakt. Sakerna finns i kinda men Kan eventuellt levereras/mötas i linköping (även norrköping varannan fredag)

Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill när jag vill om jag vill!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tjena Wassle!
Bjuder 5600kr för CPU+Mobo - om du går med på att sälja idag, kan Swisha och stå för frakt till Gbg

Permalänk
Medlem

@Wassle: tja, bjuder 9500 för cpu mb gpu

Permalänk
Medlem
Skrivet av DG77:

Tjena Wassle!
Bjuder 5600kr för CPU+Mobo - om du går med på att sälja idag, kan Swisha och stå för frakt till Gbg

DG77 är av högst intresse för tillfället och om det är ok med dig och dit bud gäller om jag låter det gå till kvällen ca 19 iallafall. Har inget högre bud kommit då så är cpu, mobo och oc frame ditt.

Permalänk
Medlem
Permalänk

Bjuder 5000 + frakt för gpu + vattenblocket

Permalänk
Medlem
Skrivet av McZlatanAndCO:

Bjuder 5000 + frakt för gpu + vattenblocket

Ditt bud är noterat och acceptabelt, ligger under min pris idé så låter det gå till imorgon ca19.
Kommer det upp i pris idén jag satte eller högre avslutar jag ikväll 19 istället.

Permalänk
Medlem

Lägger gärna ett bud på 5300kr + frakt för RTX 2080 inkl vattenblocket. Har du möjlighet att lägga upp fler bilder på grafikkortets skick? Går bra med bilder via PM annars

Permalänk
Medlem

Höjer mitt bud till 10k för CPU + Mobo + GPU + frakt som betalas av mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ketric:

Lägger gärna ett bud på 5300kr + frakt för RTX 2080 inkl vattenblocket. Har du möjlighet att lägga upp fler bilder på grafikkortets skick? Går bra med bilder via PM annars

Bud noterat! Alla komponenter är ca 1 år gammla. just nu sitter allt monterat och grafikkortet är monterat på sidan med vattenblock men ser ut att bli ner montering/packning ikväll kan absolut ta nån extra bild åt dig då.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Larven28:

Höjer mitt bud till 10k för CPU + Mobo + GPU + frakt som betalas av mig

Då köparen ändån står för frakt m.m så prioriterar jag högst bud över paket försäljning tyvärr.
Du får helt enkelt lägga ett högre bud änn vad jag får för att sälja styckvis som det ser ut nu.

Permalänk
Medlem

5700 för enbart CPU + mobo + frakt som betalas av mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Larven28:

5700 för enbart CPU + mobo + frakt som betalas av mig

Noterat, du leder budgivning på cpu+mobo och jag avslutar budgivning ca 19 ikväll

Permalänk

Lägger 5 800 kr + frakt för CPU och mobo.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frankovich:

Lägger 5 800 kr + frakt för CPU och mobo.

Bud noterat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frankovich:

Lägger 5 800 kr + frakt för CPU och mobo.

Avslutar budgivning på cpu+mobo nu och du är vinnaren.

Permalänk
Medlem

Måste tyvärr dra tillbaka mitt bud, hittade ett billigare som var svår att motstå.

Permalänk
Medlem

Cpu+mobo sålt till frankovich

@McZlatanAndCO kommer tyvärr förlänga budgivningen på grafikkortet till lördag 20. Så jag kan lägga upp bilder på grafikkortet då fler har efterfrågat det i pm nu.

Bilder på grafikkortet

Permalänk
Medlem

Rtx 2080 med vattenblock sålt till @McZlatanandCO