Lenovo Tiny m73 mini-dator 500 GB HD, Intel i5-4570T, 4 GB RAM

Permalänk

Lenovo Tiny m73 mini-dator 500 GB HD, Intel i5-4570T, 4 GB RAM

Hej,
Jag sålde för något år sedan ett gäng Lenovo Tiny m73 datorer här på Sweclockers, jag har ytterligare några kvar som härmed säljes.
Länk hos Dustin:

Lenovo Tiny m73

Specifikation hårdvara:

  • 500 GB mekanisk HD modell ST500LM021

  • Intel i5-4570T 2,9 GHz

  • 4 GB RAM

  • VGA och DisplayPort

  • 5 USB portar

De flesta har en Win10 Pro digital licens, men jag har inte koll på vilka, vill ni köra W10 så får ni testa helt enkelt. Går alldeles utmärkt att köra MacOS på, jag använder en med Catalina. Den perfekta kombinationen för den här datorn är en Tiny All-In-One skärm, då skjuter du bara in datorn bakom skärmen så har du den inbyggd i skärmen. Supersmidigt!
Datorn fungerar bra att använda som en multimedia-dator. Grafik-chippet, Intel HD 4600, klarar 1080p MKV-filer utan problem.

Det följer med korrekt strömadapter. Jag har funktionstestat datorerna.
Är det något jag rekommenderar att man gör så är det att byta ut den 2,5 tums 500 GB HDD som sitter i till en SSD-disk, det gör underverk med den upplevda hastigheten.

Jag har tyvärr inte tid att ge support på hur man installerar W10, Linuxdistar, Hackintosh eller annat kul på den här burken, men om frågor ändå uppstår så kan vi göra en tråd på forumet så man hjälps åt.
Priset är fast, 500 kronor per dator, och jag prioriterar hämtning i Trångsund, söder om Stockholm. Jag är inte så pigg på att skicka, men jag är inte omöjlig..

Läs hela annonsen här

Permalänk
Vive la liberté!

Hur många har du kvar?
Intresserad av 4-5 st, hämtar

Permalänk

@Apanx: Jag har 8 stycken verifierade utan fel. Sedan har jag några som jag inte hunnit kolla igenom att allt funkar, kan vara att nån av dem i den högen har trasig HDD, kollar det senare och dem kan man ju lätt ersätta med SSD-diskar i så fall.

Permalänk
Medlem

Bjuder 500 + hämtning för 1 st

Permalänk
Medlem
Skrivet av joabor:

Bjuder 500 + hämtning för 1 st

Förresten jag tar 2 st för 500SEK per/st, hämtar.

Permalänk
Medlem

Tar också gärna en på en gång för 500:-, kan hämta under dagen

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 3700X, Cooler Master ML360R, MSI MPG X570 GAMING PRO CARBON WIFI, G.SKill 32GB 3600Mhz CL16, ASUS ROG STRIX GTX 1080 Ti GAMING OC , Samsung 970 Evo Plus 1TB + WD4TB + Seagate ST4TB, Lian Li PC O11, Seasonic PRIME 850W.

Monitorer: Asus ROG Swift PG348Q + ASUS ROG Swift PG279Q
Tangentbord och mus: Steelseries Apex 7 Pro + Steelseries Rival 700

Permalänk
Medlem

vill ha 2x om möjligt

Visa signatur

.....

Permalänk
Medlem

Synd att man troligtvis missade och inte har möjlighet att hämta...

Permalänk
Medlem

Kan ta en, hämtar

Permalänk

Om du ångrar dig angående post så tar jag gärna en om de finns kvar var lite lättare att hämta sist då de fanns på st Eriksgatan men då missade jag det tyvärr också

Permalänk
Medlem

Tar 2 st för 1000kr plus frakt om du kan tänka dig att skicka

Permalänk
Medlem

Köper gärna en om de finns kvar. Vill ha den skickad om det skulle funka.

Visa signatur

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Permalänk
Medlem

Tar en om du vill skicka, med eller utan hdd

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna en, kan hämta närsom.

//Benjamin

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Medlem

Hej, jag köper gärna en alt två st. Kan hämta.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact - Corsair RM850 850W - EK-AIO Basic 240 - Intel Core i9 12900K 3.2 GHz 30MB - Kingston Fury 64GB (2x32GB) DDR4 3200MHz CL - MSI MAG Z690 TOMAHAWK WIFI DDR4 - ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix - Samsung 980 M.2 NVMe SSD 1TB

Permalänk
Medlem

om det mot all förmodan finns någon kvar är jag intresserad om det går att skicka.

Visa signatur

There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors.

@oscar:prutt.party / monotux@freenode

Permalänk
Skrivet av Scrambler:

Hej,
Jag sålde för något år sedan ett gäng Lenovo Tiny m73 datorer här på Sweclockers, jag har ytterligare några kvar som härmed säljes.
Länk hos Dustin:

Lenovo Tiny m73

Specifikation hårdvara:

  • 500 GB mekanisk HD modell ST500LM021

  • Intel i5-4570T 2,9 GHz

  • 4 GB RAM

  • VGA och DisplayPort

  • 5 USB portar

De flesta har en Win10 Pro digital licens, men jag har inte koll på vilka, vill ni köra W10 så får ni testa helt enkelt. Går alldeles utmärkt att köra MacOS på, jag använder en med Catalina. Den perfekta kombinationen för den här datorn är en Tiny All-In-One skärm, då skjuter du bara in datorn bakom skärmen så har du den inbyggd i skärmen. Supersmidigt!
Datorn fungerar bra att använda som en multimedia-dator. Grafik-chippet, Intel HD 4600, klarar 1080p MKV-filer utan problem.

Det följer med korrekt strömadapter. Jag har funktionstestat datorerna.
Är det något jag rekommenderar att man gör så är det att byta ut den 2,5 tums 500 GB HDD som sitter i till en SSD-disk, det gör underverk med den upplevda hastigheten.

Jag har tyvärr inte tid att ge support på hur man installerar W10, Linuxdistar, Hackintosh eller annat kul på den här burken, men om frågor ändå uppstår så kan vi göra en tråd på forumet så man hjälps åt.
Priset är fast, 500 kronor per dator, och jag prioriterar hämtning i Trångsund, söder om Stockholm. Jag är inte så pigg på att skicka, men jag är inte omöjlig..

Läs hela annonsen här

finns det någon dator kvar till salu?

Permalänk
Medlem

Finns det någon kvar?

Vill gärna ha 2st.

Kan hämta ikväll om det behövs.

MVH

Visa signatur

s939 3800+@4200+ | 2x1024 OCZ @ 517 | HIS X800XL@440/1040 | 320 Seagate SATA II | WD Raptor 36GB | nForce 4 chipset |

Permalänk
Medlem

Som föregående undrar, finns det någon kvar?

Permalänk
Medlem

Samma här, finns det någon kvar?

Permalänk
Medlem

Jag har inte fått något svar, varken via PM eller i tråden, så jag antar att dom är slut.... Annonsen borde då tas bort.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact - Corsair RM850 850W - EK-AIO Basic 240 - Intel Core i9 12900K 3.2 GHz 30MB - Kingston Fury 64GB (2x32GB) DDR4 3200MHz CL - MSI MAG Z690 TOMAHAWK WIFI DDR4 - ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix - Samsung 980 M.2 NVMe SSD 1TB

Permalänk

Hej,
Ledsen alla som hört av sig sista veckorna. Jag borde ha hört av mig. Men till mitt försvar får jag väl säga att det är lättare att sälja ett exemplar av något än flera som ligger utspridda på olika ställen.
Men nu har jag skrapat ihop de jag har kvar.
Sammanlagt 7 stycken, varav 2 kan ha trasig hårddisk, men då bjuder jag på dem.
Så 7 stycken m73'or med strömkabel för totalt 2500 kronor, jag prioriterar den som kan hämta allihop tillsammans. Jag har några ouppackade Lenovo tangentbord och möss om det önskas också.

Jag finns i Trångsund, söder om Stockholm.

Permalänk

Fick PM från @sali2003 att han köper dem 7 som är kvar. Så stänger tråden. Än en gång: Ledsen till er som jag inte svarade i tid, jag skämmes ta me fan!