Garderobsrensning Sennheiser, Asus, Bose, Blue, zowie etc

Permalänk
Medlem

Garderobsrensning Sennheiser, Asus, Bose, Blue, zowie etc

Rensning av saker som hamnat i förrådet. Samtliga prylar om inte nämnts har orginalemballage. Det som specificerats hur länge det använts kan ha vissa spår av användning etc, dock inga skador eller funktionsproblem. Alla produkter fungerar 100% perfekt.

Asus ROG claymore MX red (använt drygt 1.5 år) Nypris: 1000,- nupris: 400,-

Sennheiser GSX 1200 pro nypris: 2749,- nupris: 1300,-

Antileon modmic wireless (endast testad) Nypris: 1295,- nupris: 700,-

Bose qc20 in-ear hörlurar android modellen (Medium gummit enbart använt, även skadat enligt bild, inget som påverkar funktion öht) Nypris: 2200,- nupris: 1000,-

Blue Yeti mikrofon blackout nypris: 1000,-~ nupris: 500,-

Röde PSA1 Mikrofon arm (inget emballage) nypris: 849,- Nupris: 400,-

Benq zowie S2 divina (endast testad) nypris: 849,- nupris: 450.-

Hyperx Cloud Alpha (använda drygt 1.5 år) Nypris: 990,- Nupris: 350,-

Teac Portabel DAC HA-P50SE (obs ser lite illa ut på toppen enligt bild) Nypris: 1495,- Nupris: 400,-

Har även ett par Bose qc35ii trådlösa hörlurar som saknar emballage etc. Svarta i fint skick men använda. nypris 2499,- Nupris 800,-

OBS kunde inte ladda upp alla bilder, är det något ni saknar bild på så PMa mig så sänder jag bild genom PM.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Skrivet av nallas:

Har även ett par Bose qc35ii trådlösa hörlurar som saknar emballage etc. Svarta i fint skick men använda. nypris 2499,- Nupris 800,-

Hej!

Jag är intresserad av Bose QuietComfort 35 II, tar dom/lägger ett bud på 800+frakt (PostNord skickalätt borde bli 63/95kr?)

Du får gärna PMa någon bild eller två men det känns som ett vettigt och schyst pris och ärligt beskrivet.

/Einar

Permalänk
Medlem
Skrivet av EinarB:

Hej!

Jag är intresserad av Bose QuietComfort 35 II, tar dom/lägger ett bud på 800+frakt (PostNord skickalätt borde bli 63/95kr?)

Du får gärna PMa någon bild eller två men det känns som ett vettigt och schyst pris och ärligt beskrivet.

/Einar

Absolut du har fått ett PM

Permalänk
Medlem

Om kvitto finns till modmicen och den inte är äldre än typ 6 månader så köper jag den gärna för 700+frakt

Visa signatur

Errare human est

Permalänk
Medlem

Kan hämta Bose QC II om det känns smidigare, annars sträller jag mig i kö på dom.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kniven:

Om kvitto finns till modmicen och den inte är äldre än typ 6 månader så köper jag den gärna för 700+frakt

Den är köpt Oktober 2019 hos Inet, kvitto finns.

Permalänk
Medlem

Röde PSA1 Mikrofon arm

Hej,

Tillkommer C-klämma och adaptermuttern (3/8") till Röde PSA1 Mikrofonarmen?

/Adam

Permalänk
Medlem
Skrivet av nallas:

Den är köpt Oktober 2019 hos Inet, kvitto finns.

Då köper jag den gärna, skickar PM

Visa signatur

Errare human est

Permalänk
Medlem
Skrivet av AedamB:

Hej,

Tillkommer C-klämma och adaptermuttern (3/8") till Röde PSA1 Mikrofonarmen?

/Adam

Ja på båda frågorna, antar med C-klämma du menar bordsklämman för armen? den samt den om man vill borra genom bordet finns med, samt adaptern.

Permalänk
Medlem

Bose QC 35 ii samt Modmic wireless sålda.

Permalänk
Medlem

@nallas

Bjuder 500+ frakt för Blue Yeti!

Visa signatur

| 12700k | Asus Z690-G Strix | 2x8 GB 4000 cl16 | Intel 600p 512GB | RTX 4070 Ti

Permalänk
Medlem

Röde mikrofonarm

@nallas: TippTopp, då köper jag den gärna. Lägger bud på 400 kr. Jag bor i Linköping så jag kan komma och hämta den, alternativt mötas upp någonstanns.

/AedamB

Permalänk
Medlem
Skrivet av AedamB:

@nallas: TippTopp, då köper jag den gärna. Lägger bud på 400 kr. Jag bor i Linköping så jag kan komma och hämta den, alternativt mötas upp någonstanns.

/AedamB

Jobbar i Linköping dagligen så återkoppla via PM så kan vi lösa nått när det passar dig.

Permalänk
Medlem

550 kr + fraktkostnad 63 kr med Postnord, för Blue Yeti.

Permalänk
Medlem

@Rolle2000 den är såld, tyvärr

Visa signatur

| 12700k | Asus Z690-G Strix | 2x8 GB 4000 cl16 | Intel 600p 512GB | RTX 4070 Ti