Söker Logitech G Pro Wireless högra sidoknappar

Permalänk
Medlem

Söker Logitech G Pro Wireless högra sidoknappar

Jag köpte ett demoex av Logitech G Pro Wireless där de högra sidoknapparna inte ingick. Är därför på jakt efter dessa.

Ni som har en Logitech G Pro Wireless och inte använder de högra sidoknapparna, hör gärna av er om ni kan tänka er att sälja dem.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hänger inte Powerplay-pucken med när du köper en sådan musmatta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrPasty:

Hänger inte Powerplay-pucken med när du köper en sådan musmatta?

Korrekt. Det som följer med musen är bara en plastlucka med magneter.

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrPasty:

Hänger inte Powerplay-pucken med när du köper en sådan musmatta?

Det stämmer, trodde att det skulle följa med musen. Tack för info, har uppdaterat annonsen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av psicotec:

Det stämmer, trodde att det skulle följa med musen. Tack för info, har uppdaterat annonsen!

Du råkar ha ett stavfel i rubriken ("säker" istället för "söker") på din annons också som du kanske vill fixa när du ändå håller på.

Det kan också vara värt att se om Logitech kan sälja dig knapparna som reservdelar. De har åtminstone historiskt sålt reservdelar till flera av sina produkter för ganska rimliga priser.

EDIT: De verkar inte ha reservdelar för denna mus än tyvärr. Du kanske redan hade kollat det?

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem

Semi off topic.

Jag blev av med mottagare till mitt G533 såg att de hade det som reservdel i USA med inte europa (eller sverige iaf). Kontaktade svenska butikens support och sa detta. Resultat: fick en ny mottagare gratis