Vad spelar du i pĂ„skhelgen 2020? 🐣🐰

PermalÀnk
Medlem ★
●

mest apex, började spela lite witcher 3 för första gÄngen... krÀvs en del energi att komma in i

Visa signatur

i5 10400f | asus b460-f | 2x8gb kingston 2666 | zotac 3060ti | corsair mp510 960gb (OS) + samsung 860 evo 1tb + 2x kingston a400 480gb | corsair vx450 | tr true black | fractal r3 | asus mg279q + lg w2363d | dt 880 | win 10 x64 | deathadder chroma | glorious 3xl | tb impact 600 | oculus quest 2

PermalÀnk
●

Kör igenom Populous 3 the beginning + Undiscovered worlds

Visa signatur

1. x570-f, 3800x, 16gb, 520hx, gtx1060, 27" 144hz
2. z77-itx, 3570k, 8gb, HD7870
3. Chaintech M-atx, Pentium 733mhz, 640mb, Ati Rage II 8mb

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av emilakered:

Som titeln! De flesta lÀr vÀl bli hemma i pÄsk, och med stark avrÄdan runt fysiska sociala aktiviteter kÀnns spelande som nÄgot givet! Vad ska ni ge er pÄ?

SjÀlv tÀnkte jag försöka fÄ till lite Civilization VI med @Gurt, @Kenneth och @Klorixx, Àn sÄ lÀnge utan framgÄng. Förutom det ligger Switch:en fortfarande och dammar, vore fint att rulla igÄng nÄgot dÀr. Annars har jag bÄde en genomspelning av Witcher 3 och en av Mass Effect 3 som ligger lurandes..

Octopath Traveler, jösses vilket bra spel! Kan rekommendera det varmt! SlÀpptes ju ursprungligen till Switch sÄ dÀr har du ett spel som kan fÄ dig att damma av konsolen

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

PermalÀnk
Medlem ★
●

Jag hittade nyligen spelet "the hunter - call of the wild" som jag och polarna har spelat slaviskt under hela pÄsken

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600X | ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL OC | Corsair Vengeance LPX Black 16GB (2x8GB) / 3200MHz | MSI B450 TOMAHAWK - ATX / B450 | Fractal Design Define C - Svart | Corsair RM750X V2 750W 80+ Gold | Noctua NH-D15 |

PermalÀnk
Medlem
●

Hunt showdown. PUBG. Insurgency sandstorm. American truck simulator. DayZ.

Hunt och PUBG Àr tidlösa favoriter, mixar in de andra för variation.
Sen har man ju sÀkert 30 st spel pÄ Steam som man "tÀnkt spela sen", typ vid tillfÀllen som pÄskhelger, men nÀr man vÀl ska spela blir det favoriterna ÀndÄ

PermalÀnk
Medlem ★
●

Kör just nu igenom första expansionen till Borderlands 3, Moxxi's heist on the Handsom Jackpot eller vad den nu heter hehe.

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

PermalÀnk
Medlem ★
●

Escape from tarkov.
Inte spelat nÄgot annat sedan jag köpte det för runt 7v sedan, helt sÄld.

Visa signatur

"De tillverkares komponenter som just jag rÄkar ha i min dator Àr bÀst, det vet jag för jag var dum nog att betala för det" (:

PermalÀnk
Medlem ★
●

Jag har börjat sÀnka tid i en WoW privatserver. WotLK 3.3.5a

Visa signatur
PermalÀnk
Medlem
●

Har hunnit med att spela en hel del men hoppat runt mellan lite spel.
Sea of thieves, Metro: Exodus, Pokemon: Sword, Shadow of the colossus och sen fick jag nÄgot ryck och installerade Elder scrolls online igen för att prova har inte spelat det sen Äret det slÀppte

PermalÀnk
●

FC5 ND. Bra mycket bĂ€ttre Ă€n det första. Även lite RDR2 men det Ă€r ingen höjdare. Ska ge det en chans till sen blir det grĂ„a arkivet.

Visa signatur

Intel Core i9-12900KF 5.2GHz+ HT Custom loop
MSI RTX 4080 Gaming X Trio 3030MHz
Asus ROG Maximus Apex Z690 (WI-FI)
Corsair Dominator Platinum 6200mhz 32GB CL36
Asus 34" TUF VG34VQL1B, NZXT H9 Flow, Corsair HX1200i, 970 Evo Plus, Asus ROG Strix Flare MX, Logitech G502 PS

PermalÀnk
●

Har dragit igĂ„ng med SC 2 igen 🙂

PermalÀnk
Medlem
●

Banner lord, nÀr min dator inte BSOD:s (DÄlig hÄrdvaru-uppdatering frÄn min sida, ska fixa det nÀr jag fÄr ork.) Annars Workers & Resources: Soviet Republic.

PermalÀnk
Medlem ★
●

Lite BG2 i vÀnta pÄ 3an.
Fylla pÄ med lite info i https://baldursgate.fandom.com/wiki/Baldur%27s_Gate_Wiki

PermalÀnk
Medlem
●

ARMA 3 Contact.

Visa signatur

K4 JÀgare Àr hÀrliga mÀnniskor. Varför fÄr inte rika mÀnniskor bli rikare. Ja till EMU
We live for the one, we die for the one'
(Loggar man inte ut fÄr man en extra rad i sin signatur :-) /VaCUm)

PermalÀnk
Redaktion
Praktikant ✹ ★
●
Skrivet av Mindfighter:

Nere i nest nu, sÄ Àr vÀl just fÀrdig ocksÄ, sen blir det ffvii:remake för min del.
Hopps det blir RE:Veronica som nÀsta remake, spelet som fick mig hooked pÄ RE-serien, körde det pÄ dreamcast (vilket fortfarande Àr tidernas bÀsta konsoll)

Ingen skulle bli gladare Àn mig om de beslutade sig för att göra en remake av Code Veronica. Tycker att det Àr ett av de starkare Resident Evil-spelen som tyvÀrr faller lite i glömska hos mÄnga. Nu ryktas det dessvÀrre att det blir en remake av Resident Evil 4 hÀrnÀst.

PermalÀnk
●

Har varit helt besatt av Mount & Blade 2: Bannerlord
Egentligen vill jag fortsÀtta min nya genomspelning av Dragon Age: Origins men... kan inte riktigt slÀppa Bannerlord.

PermalÀnk
Medlem ★
●

Apex o warzone.

PermalÀnk
●

Maler pÄ i Grim Dawn - Ashes of Malmouth. Forgotten Gods expansionen ligger och vÀntar i GOGs varukorg.

PermalÀnk
Medlem ★
●

Borderlands 3, nya dlcn

Visa signatur

Core i9 9900k - ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING - 4x8GB Corsair Vengeance LPX 3200mhz - GTX1080TI - Corsair RM850i - NH-D15 - Windows 10 Pro
KrysslÄdahelvarv slim 320gb - Sega Dreamcast - Playstation 3 FAT 60GB
Sony Xperia 1 III

PermalÀnk
●

GemCraft: Frostborn Wrath Underbart tower defense som inte bara Àr att placera ut tornen utan att faktiskt ha en strategi bakom för att lyckas.

Visa signatur

Jag kan ha fel, men jag tror att jag har rÀtt.

PermalÀnk
Medlem
●

Började rÀtt hÄrt med path of exile men har helt gÄtt över till cod, försöker variera men har fastnat stenhÄrt.

Visa signatur

Hur lÄng en minut Àr beror pÄ vilken sida av toalettdörren man stÄr

PermalÀnk
Medlem
●

WoW (retail)

PermalÀnk
Medlem
●

The Division 2.... blir att grinda vidare... kul Ă„ beroendeframkallande spel

Visa signatur

‱ AMD Ryzen 7 7800x3D ‱ 32Gb G.Skill TZ5 Neo RGB DDR5 ‱ XFX Radeon RX 6900XT Speedster Merc 319 Black Limited ‱ Kingston Fury Renegade 1Tb M.2 NVMe ‱ Microsoft Sculpt Ergonomic Desktop ‱ Fractal Design Torrent ‱ Internet 500Mbit Bredband2 ‱

PermalÀnk
Medlem ★
●

Har Àn sÄ lÀnge i helgen dragit genom lite mer Battlefront 2. Nötar lite multiplayer (brukar dra en match eller tvÄ, dem Àr sÄ fruktansvÀrt lÄnga) och försöker komma genom kampanjen med den ork man har. Trevligt spel.

Sen blir det Àven CS med vÀnnerna, vilket Àr exakt vad CS har blivit... ett spel med vÀnner. Finner ingen glÀdje i spelet lÀngre, om man inte spelar med vÀnner.

PermalÀnk
Medlem
●

Dota 2, som vanligt!

Visa signatur

Grafikkort: GIGABYTE 2070 Processor: 3930k. Moderkort: Sabertooth x79. Processorkylare: Be Quiet! Shadow rock 2. RAM: 16 gb 4x4 Corsair vengeance DDR3 1600MHz. Lagring: 250GB Samsung evo 840, 1 TB WD Blue. NÀtaggregat: Fractal design Integra 650W. Chassi: Fractal Design Define C. SkÀrmar: AOC 27" C27G1 Curved 144Hz, BenQ 27'' GL2750HM
Hörlurar: Audio technica M-50s. Mikrofon: Blue snowball iCE pÄ mikrofonarm. Tangentbord: Qpad MK-30 Datormus: Logitech 502 Proteus spectrum RGB. Högtalare: Logitech Z533.

PermalÀnk
Medlem
●

Lite BF V har det blivit, sen en tripp tillbaka till BF 1, och lite WW1, glömt hur bra det spelet Àr

Sen varvat med lite SimCity (2013)
Lite sugen pÄ att testa City Skylines eller Anno 1800 dÀr ocksÄ, fÄr se vad som hinns med.

PermalÀnk
Medlem
●

Ori! BÄde ettan och tvÄan genomspelade.

PermalÀnk
Medlem ★
●

HoMM 2 & 3. 👍

Visa signatur

"Nobody smart would play fair"

PermalÀnk
AvstÀngd
●

Har inte ens slagit igÄng datorn pÄ tvÄ veckor dÄ det nu blivit bÀttre vÀder och en massa punkter pÄ hus och trÀdgÄrd mÄste fixas till.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

PermalÀnk
Medlem ★
●

Har blivit en lite Äterkomst till FTL den senaste veckan. HÄller pÄ och knipa de sista fartygs achivements.