Permalänk
Inaktiv

Guitar hero

Hej,

Söker en sån gammal Guitar hero gitarr, den med 5 färgade knappar. Är det någon som hittat något billigt ställe att köpa dessa? Inte hittat något online,

Permalänk

Till Xbox 360 har en isf

Permalänk
Inaktiv

Begagnat är helt klart det som gäller tror jag. Tradera, blocket, eBay eller liknande? Minns att jag hade 2 st sådana till PS3, sedan sålde jag dem och då fick jag väldigt bra betalt av någon som verkligen verkligen ville ha dem och hade letat länge. Så skulle eventuellt kunna vara lite svårt att få tag på

Permalänk
Avstängd

Det är begagnat som gäller tror jag. Pedalen till mitt trumset la av och det billigaste sättet att få det fixat, förutom att själv försöka löda ihop det, var att köpa ett paket med gitarr, trumset och ett par spel på blocket (har för mig att jag gav 250 eller 300). Jag har också sett en del instrument på loppisar och så, ofta väldigt billigt. Det fanns en del tillverkare som byggde lyxigare instrument när hypen var som störst, men jag tror inte de finns kvar än, och de var väldigt dyra.

Permalänk
Inaktiv

Alright. Blocket är i princip rensat i mitt län när det gäller gitarrer. Jag får kika eBay!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av trebrecks:

Till Xbox 360 har en isf

Nice! Säljer du?

Permalänk

@anon145934: jag tror jag har vet inte om den funkar.