Gallerikampen säsong fyra – rösta på ditt favoritbygge!

Permalänk
Melding Plague

Gallerikampen säsong fyra – rösta på ditt favoritbygge!

Efter hård gallring har juryn valt ut åtta byggen. Nu är det upp till dig att fälla avgörandet i Gallerikampen säsong fyra!

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Lycka till allihopa! Inte bara en värdig vinnare här inte...

Permalänk
Medlem

Först och främst, alla byggen är väldigt snygga!

För mig stod det mellan Wrynn och Nostalgasm. Blev det sistnämnda som fick min röst. Det är något speciellt met retro-design som får barndomsminnet att väckas till liv!

Lycka till alla som medverkar!

Tillägg: såg I efterhand att man kunde rösta på fler. Det var lite slarvigt av mig. Nåja!

Tillägg
Permalänk
Medlem
Skrivet av Viktorph:

Först och främst, alla byggen är väldigt snygga!

För mig stod det mellan Wrynn och Nostalgasm. Blev det sistnämnda som fick min röst. Det är något speciellt met retro-design som får barndomsminnet att väckas till liv!

Lycka till alla som medverkar!

Tillägg: såg I efterhand att man kunde rösta på fler. Det var lite slarvigt av mig. Nåja!

Rackarns, det missade jag också...
Blev en röst på rey, hade svårt att välja mellan den och wrynn.
Då wrynn var mer ett roligt koncept än ett snyggt chassi så gick min röst tillslut till rey.
Är väldigt svag för metallicacids projekt. Gillar verkligen hans stil!

Visa signatur

Outtröttlig, löpartokig besserwisser!

Bli vegan! För djuren, planeten, hälsan och våra barns skull!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viktorph:

Tillägg: såg I efterhand att man kunde rösta på fler. Det var lite slarvigt av mig. Nåja!

Såg också det för sent. Nåja, det var ändå rätt enkelt för mig. Jag värdesätter teknik och galenskap högst, så det var inte estetiken jag röstade utifrån, haha! Gissa vad?

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 5900X | CPU-kylare: Noctua NH-D15 chromax.black | RAM: Corsair Vengeance LPX 64 GB (4x16) DDR4-3600 CL18 | GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC | SSD: 2 x Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL | Skärm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S

Permalänk
Medlem

Tyckte alla byggen var tråkiga, men en fångade min blick olikt alla andra. Jag avskyr den, anser att ljuset på fläktarna är för starka. Men den fångade min blick, och min röst. Sexig i mörkret, cyber/modern känsla. Som att den kan ställas i ett hörn i en Sci-Fi scen och passa in utan tvekan.

Permalänk
Medlem

Fick bli tre röster!

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |

Permalänk
Musikälskare

Röstade på Seven för han låg längst bak i bildspelet det stackarn!

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Proffsmoddare

Kul att bli nominerad! Lycka till alla andra 😊

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vi har definitivt några unika och väldigt intressanta byggen att välja mellan.

Visa signatur
Permalänk

Oops, röstade bara på en också!

Visa signatur

Ryzen 5 3600|Asus X-470|16Gb DDR4|Asus 2060 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|16Gb DDR4|2060FE
2xE5-2630v3|DL360G9|128Gb|4.8Tb|Pfsense VM|3 Windows VM|Windows 10 VM
NES|SNES|N64|Wii|Switch|PsOne|PS1|PS2|PS3|PS4|PS5|Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X|

Permalänk

Kul att bli nominerad! Lycka till till alla!

Permalänk
Medlem

Tackar för nomineringen!
Lycka till alla 😊

Permalänk
Medlem

Inte helt rättvis bild på nummer 4

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Proffsmoddare

Tack för nominering! Lycka till!

Visa signatur

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Permalänk

Grattis till alla vinnare!

Permalänk
Proffsmoddare

Tack för alla röster och grattis till de övriga vinnarna

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tusen tack för alla röster och grattis till er andra!