Vad spelar du i pĂ„skhelgen 2020? 🐣🐰

World of Warcraft.

Spelade klart Resident Evil 3 Remake igÄr, sÄ nu stÄr jag och vÀger om jag ska köpa och köra igÄng med Final Fantasy VII Remake eller ta tag i nÄgot backloggat.

Spelar igenom Half-Life 2 för 4:e gÄngen i mitt liv nu. StÄr sig grymt bra fortfarande!

Detroit Become Human ett trevligt som totalt gÄtt mig förbi. Glad pÄsk pÄ er allesammans

Gone Home och Hob i Epics gratisförrÄd och AC Odyssey.

Call of Duty 2 dÄ jag sitter pÄ ati radeon hd 5750 kort med 512mb ram yeah snabbste gpu ever ju hahah kan köra 4K i 200fps ultra settings

Jag blir vÀl den första som sÀger: Fortnite!

Blir dock förbannad ganska fort dÄ sonen pÄ 5 Är och hans polare (samt resterande ungtuppar) Àr bÀttre Àn mig pÄ att bygga de dÀr jÀdra tornen.

PlanetSide 2, Àr uppe i BR73 nu sÄ det Àr vÀl bara nÄgot Är eller sÄ kvar till BR120.

BeamNG.drive fick ju en stor uppdatering hÀr i veckan sÄ det blir lite lekande med nya sakerna.

Super Mario 64 och samla stjÀrnor hela pÄskhelgen!

För nÀrvarande Fractured But Whole, och sambon kör AC Odyssey.

Kommer att bli en del Witcher.

Har total fastnat i Bannerlord. Inte sÄ konstigt kanske dÄ man har massor av timmar i warband och har vÀntat pÄ Bannerlord i Äratal.

Vet inte, men förmodligen köttar jag vidare i Far Cry 5. Nu nÀr jag besegrat alla bossar har ju spelet blivit den öppna vÀrld utan tvingande sekvenser/uppdrag som jag ville ha frÄn början.

Kanske ocksÄ Cities Skylines, som jag fortfarande inte egentligen startat (bara testat typ en kvart) trots att jag haft det i nÀrmare 1.5 Är.

Mojito

Det blir black dessert online samt pubg/lite.

NĂ€r huset Ă€r lugnt och barnen sover sĂ„ Ă„ker speldjĂ€vulen framĂ„t och bakĂ„t đŸ‘đŸ»

Xenoblade chronicles 2

WoW. Mythic plus dungeons blir det för hela slanten. Fina affixes denna vecka

Jag har precis hittat world of warships, himla kul.
Spelar Àven andra spel som dirt rally 2.

FortsÀtter o grinda i Division 2.

WoW classic

Hitman 2! (Fick nyss tagit i det, billigt!) Kreativiteten kan verkligen flöda, man saknar dock inte sÄ stora folksamlingar irl. Vad skönt att det pÄminde mig om det, kÀnns genast bÀttre att ligga hÀr och Àta chips-smulor frÄn magen.

Inget, men efter pÄsk kommer jag kanske kunna spela sedan bra lÄnge. ska operera min ögon pÄ tisdag

Varvar WOW Classic med No Mans Sky och Doom Eternal

Beamng drive

Har blivit en del animal crossing om man sÀger sÄ

Half Life Black Mesa Snart fÀrdig dock, sÄ mÄste ha nÄt nytt...

Skrivet av JonasT:

Spelade klart Resident Evil 3 Remake igÄr, sÄ nu stÄr jag och vÀger om jag ska köpa och köra igÄng med Final Fantasy VII Remake eller ta tag i nÄgot backloggat.

Nere i nest nu, sÄ Àr vÀl just fÀrdig ocksÄ, sen blir det ffvii:remake för min del.
Hopps det blir RE:Veronica som nÀsta remake, spelet som fick mig hooked pÄ RE-serien, körde det pÄ dreamcast (vilket fortfarande Àr tidernas bÀsta konsoll)

Tarkov och World of Tanks

YS:VIII

Otroligt positivt överraskad. BÀsta action-rollspelet jag nÄgonsin spelat! VÀrd varenda krona i fullpris. PC-porten blev ganska nyligen ordentligt fixad sÄ bortse frÄn gamla recensioner pÄ steam.

Fick för mig att börja lira World of Warships igen, kul so far!

Förutom att en del folk har moddat sitt skepp sÄ det ser ut som ett jÀvla diskotek pÄ vatten.. Gillar ju autentiska grejer...

Senast redigerat 2020-04-11 20:22