Permalänk
Medlem

Köptes för snart tjugo år sedan och är fortfarande i min ägo.

Visa signatur

///Arch

Permalänk
Medlem
Skrivet av M3Johan:

https://www1.garaget.org/archive/195/194580/415853/415853-3913643.jpg
Köptes för snart tjugo år sedan och är fortfarande i min ägo.

Vackraste bilen BMW tillverkat genom i tiderna imo, samt 635 CSI..

Riktig dröm, tyvärr utanför budget

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av MyRus:

Vackraste bilen BMW tillverkat genom i tiderna imo, samt 635 CSI..

Riktig dröm, tyvärr utanför budget

Du har fel! 3.0 CS eller 2000 CS är snyggast.

Nej jag gillar 635 också, min farsa fick min morfars gamla 635 när jag var liten men den var tyvärr så rostig att den inte gick att rädda för rimliga pengar, idag hade det nog varit en annan sak.

Permalänk
Medlem

Sommardäck och en tvätt satt som en smäck.
TDI 184, DSG och 4motion. 👌

//C

Visa signatur

Jonsbo D31 Mesh
MSI B450M Mortar
AMD Ryzen 5800X3D
Corsair LPX 2x16Gb 3600MHz
AMD Radeon 7800XT Nitro +

Permalänk

Då va det polerat och klart inför sommaren..Mycket gap till skärmkant men har precis slängt på sommarfälgarna utan att kört en meter.

Permalänk
Medlem

Satt på sommardäcken.

Visa signatur

AMD 7800X3D | ASUS TUF X670E-PLUS | Corsair Vengeance DDR5 32GB EXPO | ASUS TUF 4090 OC 24GB |
Noctua NH-U12A | Corsair 4000D | Corsair AX1200W | Steelseries Apex 7 | Steelseries Sensei Ten | ASUS VG35VQ

https://github.com/Mariusz89B

Permalänk
Medlem
Skrivet av M89:

Nöjd med den? Blir troligen en plugin för mig till sommaren. Kollat och testat mängder med olika bilar senaste året men landar alltid tillbaka till Optiman pga utrustning, utseende och utrymme

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk
Medlem

Har dessvärre inte hunnit/orkat tvätta plåtlådan så har inga fina bilder att visa. Låter därför förra bilen få visa upp sig. För de som fasar över vad jag gjort med henne kan jag lugna er med att säga att hon numera är helt återställd och rullar på i en lugn barnfamilj (såldes till en vän/kollega )

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Nevil:

Blev en lite roligare bil än Passat för nån vecka sen.. Inväntar våren så blir de coils etc..

https://www1.garaget.org/archive/145/144236/418754/418754-3943553.jpg

Varför har folk däck som gör att fälgkanten sticker ut utanför däcket? känns så sjukt opraktiskt och inte så snyggt. vet inte hur många bilar jag sett som har sönderskrapade fälgar på grund av detta.

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Avstängd
Skrivet av BrottOchStraff:

Varför har folk däck som gör att fälgkanten sticker ut utanför däcket? känns så sjukt opraktiskt och inte så snyggt. vet inte hur många bilar jag sett som har sönderskrapade fälgar på grund av detta.

Det är nog en komplott från fälgtillverkarna.

Men jag håller med, dagens mode på fälgar är inte så trevligt och ibland går det ju över till att bli patetiskt. När jag satte på (alltså stod bredvid medan däckfirman gjorde det) vinterdäcken så kom det en kille med en Escalade med 28-tums fälgar som såg helt horribla ut. Oavsett bredd ser ju en sån fälg ut som ett cykelhjul liksom och gulplätering gör inte saken bättre. Vi slipper i alla fall spinners numera. Dessutom är det sjukt obekvämt med så lite gummi mellan väg och fälg liksom. Samtidigt faller jag ju in i det själv, det är svårt att stå emot trenderna. Min bil ser inte alls lika snygg ut med 16-tums vinterdäck jämfört med sommardäcken på 18 tum liksom.

Permalänk
Medlem
Skrivet av snajk:

Det är nog en komplott från fälgtillverkarna.

Men jag håller med, dagens mode på fälgar är inte så trevligt och ibland går det ju över till att bli patetiskt. När jag satte på (alltså stod bredvid medan däckfirman gjorde det) vinterdäcken så kom det en kille med en Escalade med 28-tums fälgar som såg helt horribla ut. Oavsett bredd ser ju en sån fälg ut som ett cykelhjul liksom och gulplätering gör inte saken bättre. Vi slipper i alla fall spinners numera. Dessutom är det sjukt obekvämt med så lite gummi mellan väg och fälg liksom. Samtidigt faller jag ju in i det själv, det är svårt att stå emot trenderna. Min bil ser inte alls lika snygg ut med 16-tums vinterdäck jämfört med sommardäcken på 18 tum liksom.

Nja, så farligt är det inte. Jag hade 255/30-20 på förra bilen. Har man bara bra däck så är det inte mer vägljud än vanligt, och tyckte inte det var så värst mycket stötigare heller.
Det ser stort och tufft ut, tills man har växt ifrån det Och nej, jag hade inte fälgarna utanför, jag hade lagom breda däck med fälgskyddslist.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zachtionman:

Nöjd med den? Blir troligen en plugin för mig till sommaren. Kollat och testat mängder med olika bilar senaste året men landar alltid tillbaka till Optiman pga utrustning, utseende och utrymme

Mycket nöjd!, väldigt mycket bil för pengarna. Panoramataket samt automatlådan gör att man bara älskar bilen.

Lite fler bilder när jag hämtade ut den.
#18127010

Visa signatur

AMD 7800X3D | ASUS TUF X670E-PLUS | Corsair Vengeance DDR5 32GB EXPO | ASUS TUF 4090 OC 24GB |
Noctua NH-U12A | Corsair 4000D | Corsair AX1200W | Steelseries Apex 7 | Steelseries Sensei Ten | ASUS VG35VQ

https://github.com/Mariusz89B

Permalänk
Avstängd
Skrivet av tBiorrith:

Nja, så farligt är det inte. Jag hade 255/30-20 på förra bilen. Har man bara bra däck så är det inte mer vägljud än vanligt, och tyckte inte det var så värst mycket stötigare heller.
Det ser stort och tufft ut, tills man har växt ifrån det Och nej, jag hade inte fälgarna utanför, jag hade lagom breda däck med fälgskyddslist.

Tja, det beror kanske på hur känslig man är. Vägljudet har jag inte haft några större problem med (så länge man slipper dubbdäcken förstås) men det blir stötigare. Nu är det ännu värre då sommardäcken är run-flat men inte vinterdäcken så skillnaden är än mer påtaglig.

Jag undrar om trenden kommer att vända någon gång, det känns som om vi har gått emot större fälgar och mindre gummi sedan typ sjuttiotalet. Men jag tror att vi har nått någon form av topp nu med typ 20 tum på vanliga bilar, större än så så blir proportionerna så konstiga då däcken ju inte kan bli så mycket bredare liksom.

Permalänk
Medlem

Jag har personligen vuxit ifrån att styla bilar och hålla på, tycker det rent estetiskt är snyggare med "rena" bilar. Men fälgarna idag ser ofta sjukt mycket bättre ut än när en annan hade sin 18års-bil. Och modet med fälgkanter som sticker ut osv är väldigt begränsat kan jag konstatera eftersom jag är medlem i div bilforum på Facebook. Var nog ett större fenomen i Usa exempelvis men vet inte om det är så aktuellt där längre heller med spinners osv, förutom i lowrider-kulturen då.

Många fälgar är som konstverk, och det som kommer mer senaste 5-7? åren är mer djup i fälgen så det inte ser platt ut, det är snyggt helt enkelt, mycket snyggare än gummi haha. Så det finns inte en chans att vi kommer gå till baka till R15 däck med 80 i profil, för det är estetiskt inte snyggt helt enkelt för dom som är intresserade. Bilar idag är också ifrån fabrik "chassiinställda" för lägre profiler, skulle bli svampig väghållning att slänga på ballongdäck och allra minst så går det kanske inte att montera heller då skivor och bromsok är större på dom flesta bilarna idag emot tidigare.

Visa signatur
Permalänk
Vila i frid
Skrivet av snajk:

Jag undrar om trenden kommer att vända någon gång, det känns som om vi har gått emot större fälgar och mindre gummi sedan typ sjuttiotalet.

Det beror mestadels på fåfängan - att man tror och tycker att det är snyggt. Själv bytte jag från 245/50/16 till 245/60/15 och fick mjukare och tystare gång - samtidigt som hastighetsmätaren numera visar rätt på kilometern. Som 60+ har jag inga ambitioner att ta rondeller i 100 km/h längre.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av saigon:

Jag har personligen vuxit ifrån att styla bilar och hålla på, tycker det rent estetiskt är snyggare med "rena" bilar. Men fälgarna idag ser ofta sjukt mycket bättre ut än när en annan hade sin 18års-bil. Och modet med fälgkanter som sticker ut osv är väldigt begränsat kan jag konstatera eftersom jag är medlem i div bilforum på Facebook. Var nog ett större fenomen i Usa exempelvis men vet inte om det är så aktuellt där längre heller med spinners osv, förutom i lowrider-kulturen då.

Lowriders har ju lite egen stil får man säga. Svårt att gå över typ 13 tum om man ska kunna köra hydrauliken också, och förstås ganska speciella däck och så vidare.

Annars är jag väl också där att jag inte har något större intresse av styling. Däremot hade jag kunnat tänka mig att kanske lägga lite tid på inredning och "infotainment", om jag hade haft tid och pengar, och förstås en bil där det lämpar sig som någon schysst åttiotalare eller så.

Citat:

Många fälgar är som konstverk, och det som kommer mer senaste 5-7? åren är mer djup i fälgen så det inte ser platt ut, det är snyggt helt enkelt, mycket snyggare än gummi haha. Så det finns inte en chans att vi kommer gå till baka till R15 däck med 80 i profil, för det är estetiskt inte snyggt helt enkelt för dom som är intresserade. Bilar idag är också ifrån fabrik "chassiinställda" för lägre profiler, skulle bli svampig väghållning att slänga på ballongdäck och allra minst så går det kanske inte att montera heller då skivor och bromsok är större på dom flesta bilarna idag emot tidigare.

Nja, de flesta bilar, om man inte har något väldigt exotiskt (typ Audi RS6 med keramiska bromsar eller liknande), klarar väl 16-17 tum utan problem, vinterdäcken är ju i den storleken liksom. Angående chassi-inställningar så har alla biltillverkare förstås en lista på godkända fälg- och däckdimensioner för respektive modell och de fungerar förstås alla bra. Och skulle modet ändras så hade tillverkarna förstås anpassat sig efter det. Mindre fälgar ger ju mestadels positiva effekter, inte bara för prestanda och bränsleförbrukning utan också i viss mån för väghållningen då mindre fälgar generellt är lättare, och mindre ofjädrad vikt hjälper ju nästan allt, även om de fastare däcksidorna på lågprofildäck förstås har sina fördelar. Car & Driver gjorde ett ganska intressant test där de körde en Golf med 15 till 19 tums fälgar och allt annat så likt som möjligt. Deras slutsats var att sweet spot (för den bilen och de däcken) var 17 eller 18 tum. 19 sänkte prestandan 0-100 med 4% och ökade bränsleförbrukningen med 10% jämfört med 15-tums plåtfälgarna. Dessutom var det laterala greppet, som normalt är bättre ju fastare däcksidor man har, sämre med 19 än med 18 tum. https://www.caranddriver.com/features/a15130598/upsized-wheel...

Skrivet av hasenfrasen:

Det beror mestadels på fåfängan - att man tror och tycker att det är snyggt. Själv bytte jag från 245/50/16 till 245/60/15 och fick mjukare och tystare gång - samtidigt som hastighetsmätaren numera visar rätt på kilometern. Som 60+ har jag inga ambitioner att ta rondeller i 100 km/h längre.

Jo absolut, men modet förändras ju ganska mycket typ hela tiden, förutom just i detta fall där vi har haft allt större fälgar och mindre däck (-sidor) i många år.

Permalänk
Medlem
Skrivet av snajk:

Lowriders har ju lite egen stil får man säga. Svårt att gå över typ 13 tum om man ska kunna köra hydrauliken också, och förstås ganska speciella däck och så vidare.

Annars är jag väl också där att jag inte har något större intresse av styling. Däremot hade jag kunnat tänka mig att kanske lägga lite tid på inredning och "infotainment", om jag hade haft tid och pengar, och förstås en bil där det lämpar sig som någon schysst åttiotalare eller så.
Nja, de flesta bilar, om man inte har något väldigt exotiskt (typ Audi RS6 med keramiska bromsar eller liknande), klarar väl 16-17 tum utan problem, vinterdäcken är ju i den storleken liksom. Angående chassi-inställningar så har alla biltillverkare förstås en lista på godkända fälg- och däckdimensioner för respektive modell och de fungerar förstås alla bra. Och skulle modet ändras så hade tillverkarna förstås anpassat sig efter det. Mindre fälgar ger ju mestadels positiva effekter, inte bara för prestanda och bränsleförbrukning utan också i viss mån för väghållningen då mindre fälgar generellt är lättare, och mindre ofjädrad vikt hjälper ju nästan allt, även om de fastare däcksidorna på lågprofildäck förstås har sina fördelar. Car & Driver gjorde ett ganska intressant test där de körde en Golf med 15 till 19 tums fälgar och allt annat så likt som möjligt. Deras slutsats var att sweet spot (för den bilen och de däcken) var 17 eller 18 tum. 19 sänkte prestandan 0-100 med 4% och ökade bränsleförbrukningen med 10% jämfört med 15-tums plåtfälgarna. Dessutom var det laterala greppet, som normalt är bättre ju fastare däcksidor man har, sämre med 19 än med 18 tum. https://www.caranddriver.com/features/a15130598/upsized-wheel...
Jo absolut, men modet förändras ju ganska mycket typ hela tiden, förutom just i detta fall där vi har haft allt större fälgar och mindre däck (-sidor) i många år.

Kan absolut förstå det med 18 vs 19". Har däremot 16" på vintern med lite högre profil, och 18" på sommaren med lägre profil, originaldäck till Audi A4 2015, och det är verkligen som natt och dag när man slänger dit sommardäcken även om man inte tar med oljudet ifrån dubbdäcken med i ekvationen. Styrningen blir mer exakt, bilen ligger bättre på vägen och känns allmänt som en helt ny bil. Och då är 18" inget speciellt idag, men kan inte tänka mig att de körmässigt skulle vara bättre med större än så.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Skulle "bara" in och spola av bilen lite snabbt, men det ena ledde till det andra så det fick bli en heltvätt istället

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem
Skrivet av BrottOchStraff:

Varför har folk däck som gör att fälgkanten sticker ut utanför däcket? känns så sjukt opraktiskt och inte så snyggt. vet inte hur många bilar jag sett som har sönderskrapade fälgar på grund av detta.

För o kunna få rätt stuk på bilen som man vill ha.. Inte alla som har de använder sina bilar som brukisar..
Jag tex ska lägga skärmen mot fälgkanten, Då behövs den stretchen för att de inte ska hugga i överallt..
Opraktiskt vet ja väl inte, Inge sämre väghållning sådär som om ja haft "normala" däck.

Visa signatur

| X570 | R5-3600 | 960 EVO M.2 + 860 1Tb | 16Gb XMP3200 | RTX-2070 |
| I7-6700 | 64Gb PC4-2666 | 34Tb | TrueNas 13 |
| Yamaha HTR-4065 | Argos Audio Alto 5 MK2 | SystemOne W100B + SW10 |
| iPhone 15 Pro 128Gb |

Permalänk
Medlem
Skrivet av BrottOchStraff:

Varför har folk däck som gör att fälgkanten sticker ut utanför däcket? känns så sjukt opraktiskt och inte så snyggt. vet inte hur många bilar jag sett som har sönderskrapade fälgar på grund av detta.

Nej det är inte speciellt snyggt, men vissa tycker det.

Hade lågprofil på min förra bil, men numer värdesätter jag komfort betydligt mer än sportighet. Sedan så behöver jag ju nu inte heller bry mig om vägarna är lite sämre. Var otroligt nojjig och var tvungen att sakta ned och krypköra fram annars.

Permalänk
Medlem

Perfekt väder att ta bilder på min m2

Visa signatur

| Asus Strix Z270H| i7 6700k | 16GB Ballistix 2400Mhz DDR4 | 2 TB Seagate | Samsung Evo 850 250GB | MSI GTX 1080 Seahawk X | EVGA Supernova G3 750W

Permalänk
Medlem

Här kommer några bättre än de jag tagit

Bilderna är tagna av
https://www.instagram.com/epiccarsofsweden/
https://www.instagram.com/carspotterstockholm/

Bonusbild på skitigt motorutrymme

Permalänk
Medlem
Skrivet av Linus:

Här kommer några bättre än de jag tagit

Grym!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hämtade ny förmånsbil igår Volvo S60 T5 R-design, fyllde den med det som fanns tillgängligt mer eller mindre. Tanken är att jag ska köpa loss den privat efter leasingtiden. Efter att ha kört slö suv i tre år så behövde jag något där man faktiskt kan förlora körkortet om man så önskade.

Visa signatur

Arbetsstation/streamdator: Define R6, Ryzen 2600, 16GB DDR4, EVGA 980ti.
Speldator: Define R6, 6700k, 16GB DDR4, MSI 2080ti X Trio.
Filserver: Define R6, 2500k, 16GB DDR3, EVGA 960.

Permalänk
Inofficiell ambassadör
Skrivet av SvanteP:

Hämtade ny förmånsbil igår Volvo S60 T5 R-design, fyllde den med det som fanns tillgängligt mer eller mindre. Tanken är att jag ska köpa loss den privat efter leasingtiden. Efter att ha kört slö suv i tre år så behövde jag något där man faktiskt kan förlora körkortet om man så önskade.

https://i.imgur.com/QJxbaXk.jpg

https://i.imgur.com/NS8Xvdw.jpg

Volvo's designavdelning har ju verkligen lyckats med S60n! Lätt deras snyggaste bil!

Visa signatur

Mobo Aorus B550 Pro V2 CPU Ryzen 5600X RAM Corsair Vengance 16GB @ 36000 MHZ
GPU MSI GTX 1080 ti Gaming X Skärm Acer X34A

Permalänk
Medlem
Skrivet av SvanteP:

...
Efter att ha kört slö suv i tre år så behövde jag något där man faktiskt kan förlora körkortet om man så önskade.

Nog bör väl en gammal SUV klara av att köra 60Km/h på 30-väg

Permalänk
Medlem
Skrivet av SvanteP:

Hämtade ny förmånsbil igår Volvo S60 T5 R-design, fyllde den med det som fanns tillgängligt mer eller mindre. Tanken är att jag ska köpa loss den privat efter leasingtiden. Efter att ha kört slö suv i tre år så behövde jag något där man faktiskt kan förlora körkortet om man så önskade.

https://i.imgur.com/QJxbaXk.jpg

https://i.imgur.com/NS8Xvdw.jpg

De är nice, och riktigt snygga. Farsan har en V60 T8 Twin-engine R-design sedan två veckor tillbaka som förmånsbil och han är än så länge supernöjd med den.

Han hade en Mercedes C 350e innan och den var superb också på många vis förstås men det var dags för byte. Den hade gått 13000 mil sedan han fick den typ tre år sen.

* Spontant efter att ha testat den är det är givetvis mer flurr i Volvon, siffrorna ljuger inte. Den är extremt kvick, inte för Mercan var slö förstås. Go att köra helt enkelt.

* Han fick enorma borrade skivor fram med fyrkolvsok till Mercan...V60n är en nedgradering där. Ser billigt ut med trista platta skivor och enkolvsok. Tycker gott Volvo kunde släppt till lite här och gett dem lite extremare bromsar fram när det är top of the line kärran, som Mercedes gjorde med 350e...men men.

* En sak vi verkligen gillar är att Volvon reagerar direkt när man går från back till att köra framåt igen i hybridläge. Mercan tvekade länge, man fick antingen gilla läget eller stampa till på gasen och då hoppar ju bilen iväg pga eldriften. Så lite överdriven komfort där för att rulla iväg mjukt tyckte vi.

* Volvon låter gött också när man blåser på lite, inte som någon rak fyra vi hört tidigare så ett rätt stort plus där också.

*längre räckvidd på el är nice och något farsan var ute efter.

* Att allt styrs visa touch typ är vi emot dock, eftersom det ofta krävs fler tryck för att komma någon stans pga undermenyer osv. Ser ju cleant ut men till vilken nytta, lite knappar har aldrig stört oss iaf, bara det inte blir för mycket är det minst lika smidigt och överskådligt om inte mer

*De digitala instrumenten. Denna cancer inom bilvärlden! Vad är det för jävla trams! Analoga mätare är extent mycket coolare än de laggiga och sega digitala digitala mätarna alla tvingar in i sina bilar. Ser billigt ut bara. Tyckte Mercan som had en skärm mellan mätarna var klart snyggare än Volvon men det är ju mer tycke och smak kanske. Vi vill ha sportighet och digitala mätarhus faller direkt för oss då även om det ser lite flashigt ut med röda mätare osv kommer de aldrig nära analoga diton. Aldrig.

Så, lite spontana tankar och intryck från oss. Trevlig bil, han testade BMWs konkurrent och lite sånt men Volvon var klart bättre tyckte han så fick bli en sån. Han hade två BMW 520d på rad innan Mercan så inget emot dem. Men de rådde inte på Volvon denna gång och Mercedes hade inte något som lockade igen antar jag, plus att han sedan V90n släpptes känt att efter Mercan vore en Volvo nice och nu finns ju Hybridversionen av V60 redo så sagt och gjort

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Inofficiell ambassadör

Då var vardagssläden tvättad och utrustad med sommardäck igen. Fångad på bild medan den står och glänser ikapp med grannens Tesla Model 3 LR

Visa signatur

Mobo Aorus B550 Pro V2 CPU Ryzen 5600X RAM Corsair Vengance 16GB @ 36000 MHZ
GPU MSI GTX 1080 ti Gaming X Skärm Acer X34A

Permalänk

Kom över ett trevligare set med fälgar nu när våren hägrade. Helhetsintrycket av bilen lyftes verkligen i min mening 🙌!

Visa signatur

RT 5600 | RTX 3070 | 32GB 3600Mhz ddr4
i7 8650u | UHD 620 | 16gb ddr3

Permalänk
Medlem
Skrivet av SvanteP:

Hämtade ny förmånsbil igår Volvo S60 T5 R-design, fyllde den med det som fanns tillgängligt mer eller mindre. Tanken är att jag ska köpa loss den privat efter leasingtiden. Efter att ha kört slö suv i tre år så behövde jag något där man faktiskt kan förlora körkortet om man så önskade.

https://i.imgur.com/QJxbaXk.jpg

https://i.imgur.com/NS8Xvdw.jpg

Tycker S60:n är den snyggaste modellen Volvo har i sitt sortiment för tillfället. Iallafall frontpartiet.

Samtidigt tycker jag också det är fruktansvärt synd att den inte är speciellt tilltalande interiört sett, likaså ingen komfort eller körglädje i den.