Permalänk
Medlem

AMD Cougar

Nybygge 2020-04-03

Specifikation:

CPU: AMD Ryzen 9 3900X
RAM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance RGB PRO AMD
MK: MSI X570 MPG GAMING PRO CARBON WIFI
CPU-Kylare: Noctua NH-U12S chromax.black. Push and pull NF-F12
GPU: MSI GTX 1070

Lagring.
System: Seagate FireCuda 520 500GB
Crucial MX500 500GB
Crucial MX500 1TB
Crucial MX500 1TB
Crucial MX500 2TB
Crucial MX500 2TB

Chassi: Cougar Gemini S
Kylning: 4x Corsair LL120 RGB PWM
Kylning: 3x be quiet! Pure Wings 2
PSU: Seasonic Focus GX750

Besök galleriet här

Permalänk

Stilrent 👌

Permalänk
Medlem

Trevligt, har oftast bara bra saker att säga om Crucial MX SSD:er men de är fan inte snygga.

Permalänk
Medlem

Trodde det var någon som fått tag på en jaguar cpu och byggde nått av den, namnet var rätt nära iallafall.
Fint även om rgb inte riktigt är min grej. känns som det saknas lite ljus under grafik kortet, eller det kanske ska vara lite mystiskt sådär eller så är det bara så det blir på bild?

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aka_The_Barf:

Trodde det var någon som fått tag på en jaguar cpu och byggde nått av den, namnet var rätt nära iallafall.
Fint även om rgb inte riktigt är min grej. känns som det saknas lite ljus under grafik kortet, eller det kanske ska vara lite mystiskt sådär eller så är det bara så det blir på bild?

Det är mörkt där nere, men väntar på en bracket för GPU som har adresserbar LED.
Kör övrig RGB ganska svagt bakom det tonade glaset. Snyggt med lite ljus, men vill inte
ha tivoli heller.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Det är mörkt där nere, men väntar på en bracket för GPU som har adresserbar LED.
Kör övrig RGB ganska svagt bakom det tonade glaset. Snyggt med lite ljus, men vill inte
ha tivoli heller.

Jobbig när man går in i ett rum och funderar på om någon kör en tyst disco fest.
Diskret och stilrent gillar jag, får inte sticka i ögonen så dom tåras 😉

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.