Urläckra Hob gratis hos Epic Games Store

Permalänk
Medlem

Bra tips, tack har gett några timmars underhållning och det är en bra bit kvar.

Permalänk
Sötast

Alrig hört om Hob innan!
Har spelat ett par timmar, de första timmarna jag kunnat spela något alls på över en månad, mysigt!

Permalänk
Inaktiv

Ej intresserad av Hob men TRDS såg riktigt trevligt ut, passande för mig och flickvännen som spelade Human Fall Flat tillsammans

Permalänk
Skrivet av firstofmay:

Vad menar du med häxjakt? Det är ju faktum, hoppas bara att faktiska användare också har koll.
https://external-preview.redd.it/u05hyIg9n2T6Td7D8og1qTDBB2NKVd0OQE10JDz90KA.jpg?auto=webp&s=df8ec24bcb724bfacf080a042387836959c0f698

En del av den där bilden stämmer inte längre dock, Cloud Saves (gäller dock inte alla spel..ännu) och Library Sorting är då tillagt (det finns då i min Epic Games Store-klient).

Visa signatur

Moderkort: ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero CPU: Ryzen 7 5800X3D Kylning: Cooler Master Hyper 212 Black
RAM: Corsair Vengeance RGB PRO 32GB / Ryzen / 3600MHz / DDR4 Lagring: 1x Crucial M.2 NVMe P1 1TB 1x Kingston A2000 M.2 NVMe 1TB Chassi: Corsair Carbide SPEC-06 RGB White
Grafikkort: XFX RX 7900 XTX MERC 310 Nätaggregat: Corsair RM850x v2
Monitor: Samsung Odyssey G9 OLED 49" Tangentbord: Logitech G915 Wireless Mus: Logitech MX Master

Permalänk
Medlem
Skrivet av SirSmeghead:

En del av den där bilden stämmer inte längre dock, Cloud Saves (gäller dock inte alla spel..ännu) och Library Sorting är då tillagt (det finns då i min Epic Games Store-klient).

Folk kommer alltid att hata på Epic Games store. Att jämföra det mot Steam som funnits ute i 15+ år är löjligt enligt mig. Ja, Steam har betydligt mer funktioner, konstigt vore annat.

Jag som varit med ett tag minns hatet mot Steam när det kom. "Jag vill ha mina spel i fysisk form1!" etc, Folk överlag gillar inte förändring.

On-Topic: Har nästan spelat klart Hob nu tror jag. Fantastiskt spel! Ganska klurigt att lista ut var man ska, men på en lagom nivå. Bra kontroller. Lite tunt med "items" om man jämför med Zelda-spelen. 4/5.

Visa signatur

- R5 5600X | 32GB RAM | GTX 1080 | ASUS ROG STRIX B550-I | NZXT H1 -

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨

Hade helt missat att Hob existerade så det ska bli kul att testa framöver!

Passa även på att klicka hem Gone Home från Epic innan gratiskampanjen tar slut idag. Riktigt bra storydriven "walking simulator"!