Wolcen: Lords of Mayhem – Hack n' slash i Diablo-anda

Skrivet av Flopper:

Vi some spelar arpg vi spelar path of exile
Ny liga start 13 mars

Har försökt, kommer verkligen inte in i poe (Är gammal d2 lirare).

Skrivet av Bigpapabear:

Har försökt, kommer verkligen inte in i poe (Är gammal d2 lirare).

PoE blir bara mer komplext bara för att bli mer invecklats skull så förstår dig

Jag tycker det är grymt än så länge, fastnade dock på Edric i ACT 1 så kommer nog behöva specca om lite. Kör lite glaskanon just nu och blir i princip oneshottad av allt han gör, tar mig ungefär halvvägs igenom hans 3e fas innan jag får slut på revives.

Trots att jag tycker att spelet är grymt så har det ju vissa störningsmoment.

Det känns inte som att en del animationer går att avbryta - Väldigt störande när man snabbt behöver flytta sig ifrån något för att inte dö. Om den känslan härrör ifrån att spelet är oresponsivt eller om animationerna fakiskt inte går att avbryta låter jag vara osagt.

Det är egentligen den största bristen jag har upplevt än så länge

Lvl 85 i endgame med min main char.
Tycker det är hur kul som helst!
Sen har jag 2 andra chars som är lvl 68 och 45... Lite kul att hoppa runt mellan olika builds.

Skrivet av Reaverinc:

Lvl 85 i endgame med min main char.
Tycker det är hur kul som helst!
Sen har jag 2 andra chars som är lvl 68 och 45... Lite kul att hoppa runt mellan olika builds.

Kör du online eller offline? Har du stött på några gamebreaking buggar?
Har de patchat bort de största problemen nu eller?

@Harbls:
Jag kör 2 online och 1 offline.
Har inte stött på några större buggar. alls.
En gång så slutade ljudet fungera, men det var en mindre sak.
Det har kommit ett par uppdateringar som har fixat de flesta rapporterade buggarna.
Även de stora, som gjorde att man kunde få oändligt med guld etc

Ingen som har en karaktär runt level 30 jag kan få? Min gubbe försvann tyvärr efter en bugg att min progression startades om. Hade dock velat spela igenom spelet, men orkar inte spela om allt igen.
Jag kör offline bara, så någon mage-snubbe runt level 30 tas tacksamt emot

Spelet är uppe i patch 1.0.0.7 men ser fortfarande vissa buggar som stör mig oerhört.
1. När man ska sälja prylar så registreras inte alltid högerklick
2. När man hovrar musen över sitt inventory så dyker inte alltid "jämförelserutan" dvs man ser bara tooltip för prylen man markerat med musen men inte vad man själv har på sig just i den sloten.
3. Delay när man går in i en grotta eller liknande.

ingen patch denna vecka? hade tänkt köpa spelet men verkar som deras weekly patches var struntprat...

Dom har väl övergett det...tog stålarna och stack!
nä blir Diablo 3 den 13 istället:)

Jag har väl runt en 80 timmar spelat ungefär, och det börjar bli lite tråkig endgame känner jag. Det behövs fler items framförallt, fler uniques (som är bra). Det har varit trevligt att spela det, och jag lär fortsätta men hoppas på att de lägger till fler uniques, och även att de justerar item properties på befintliga uniques, för att i min mening ska uniques ha riktigt bra stats, inte bara okej (och ibland dåliga) stats.

Skrivet av HazZarD:

ingen patch denna vecka? hade tänkt köpa spelet men verkar som deras weekly patches var struntprat...

Joda, de har släppt en. Veckan är inte över förrän söndag.

https://steamcommunity.com/games/424370/announcements/detail/...

Skrivet av Hondaxl:

Dom har väl övergett det...tog stålarna och stack!
nä blir Diablo 3 den 13 istället:)

Ny säsong på g?

@Elektron: Jao:) försöker spela wolcen men ragequittar hela tiden pga av irriterande buggar och annat skit:)

så senaste patchen fixade inte mycket eller?

Skrivet av HazZarD:

så senaste patchen fixade inte mycket eller?

Den är runt 4gb stor, och här är changelogen.

https://steamcommunity.com/games/424370/announcements/detail/...

Nu har jag nått lvl 30.. gillar faktiskt spelet än så länge.. är i akt2 spelar som en melee bladestorm build.. dock verkar inte public matchmaking funka? :x ingen joinar mitt game trots det är ett öppet game.. nån annan som spelar o är runt lvl30? adda mig isf.. nick: mortuus.3321

fixar dom bara alla buggar som folk rapporterar osv så kan detta bli ett riktigt bra game. grafiken är en av dom bättre jag sett i detta typ av spel.

Skrivet av HazZarD:

Nu har jag nått lvl 30.. gillar faktiskt spelet än så länge.. är i akt2 spelar som en melee bladestorm build.. dock verkar inte public matchmaking funka? :x ingen joinar mitt game trots det är ett öppet game.. nån annan som spelar o är runt lvl30? adda mig isf.. nick: mortuus.3321

fixar dom bara alla buggar som folk rapporterar osv så kan detta bli ett riktigt bra game. grafiken är en av dom bättre jag sett i detta typ av spel.

Hej! Exakt samma här! Klarade precis storyn och är typ lvl 41. Jag addar dig. 😊👍🏻

Någon som kör Wolcen? Jag började idag är lvl 10 atm och skulle gärna ha någon att lira med.

Btw fungerar inte public games?

Har de fixat mycket den senaste månaden eller är det fortfarande obalanserat och lite b?

Är lvl 28 nu och fortfarande inte sett en enda spelare i spelet... Börjar bli jävligt tradigt... PMa mig ifall ni vill lira.

Skrivet av Dassh:

Är lvl 28 nu och fortfarande inte sett en enda spelare i spelet... Börjar bli jävligt tradigt... PMa mig ifall ni vill lira.

Hur menar du med sett spelare i spelet? Folk på din vänner-lista som spelar spelet men aldrig loggar in?

Eller menar du att du inte sett andra random spelare i spelvärlden?

@Harbls: Jag har inga vänner som spelar Wolcen :'(

Har inte heller sett en enda random person lira. Kommer aldrig in i Public games och ingen joinar mig. Har satt mina inställningar på public och normal.