Nya prylar i butiken – just nu fraktfritt över 500 kronor

Permalänk
Melding Plague

Nya prylar i butiken – just nu fraktfritt över 500 kronor

Nya "Gubben" intar butiken med en kaffemuggar, kepsar, T-shirts och en fråga till gemenskapen – vad vill ni se mer av framöver?

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Hedersmedlem
Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem

Fina! Trevligt med fri frakt men samtidigt lite elakt att lägga gränsen på 500:- när de flesta artiklar kostar *99. Om man t.ex. vill köpa en mugg och en t-shirt med den tjusiga nya gubben så har man 2 kronor kvar till fri frakt. (Jag vet att detta är en vanlig taktik på webbshoppar, men ändå.)

Permalänk
Medlem

200 kr för en mugg?

Visa signatur

MB: Asus Rog B550-F WiFi | CPU: Ryzen 5, 3600
GPU: RTX 3060ti Asus TUF | Chassi: FD Meshify 2 compact
Ram: G.skill Trident Z, 14-14-14-34, 3200 Mhz, 2x 8gb

Permalänk
Medlem

När får ni in det trådlösa ESD bandet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av draanexle:

200 kr för en mugg?

Jupp, hutlöst dyrt. Men å andra sidan köper man väl merch av den här typen för att stötta sweclockers. Tror det är ganska få som köper en mugg för att de tycker den är snygg (men vad vet jag).

Permalänk
Quizmästare Gävle 2022

För lite nördstämpel

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Kommer ni släppa Musmattan igen? Hade tyvärr inte råd innan

Visa signatur

• AMD Ryzen 7 7800x3D • 32Gb G.Skill TZ5 Neo RGB DDR5 • XFX Radeon RX 6900XT Speedster Merc 319 Black Limited • Kingston Fury Renegade 1Tb M.2 NVMe • Microsoft Sculpt Ergonomic Desktop • Fractal Design Torrent • Internet 500Mbit Bredband2 •

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trunk:

Jupp, hutlöst dyrt. Men å andra sidan köper man väl merch av den här typen för att stötta sweclockers. Tror det är ganska få som köper en mugg för att de tycker den är snygg (men vad vet jag).

Jovars, vet. Jag köpte streamern Liriks musmatta vilket kostade typ 300kr. Men den var unik i design samt att varje köp gick till någon välgörelse där de skulle plantera träd.

Känns bara som design på mugg var lite tråkig, men finns nog inte så värst intressanta designs man kan ha på en mugg för att tycka den är värd 200kr hah.

bild på musmatta för den som inte orkar googla - https://cdn.designbyhumans.com/file/module/meta/079/5079/5918...

Visa signatur

MB: Asus Rog B550-F WiFi | CPU: Ryzen 5, 3600
GPU: RTX 3060ti Asus TUF | Chassi: FD Meshify 2 compact
Ram: G.skill Trident Z, 14-14-14-34, 3200 Mhz, 2x 8gb

Permalänk
Medlem

@draanexle: Håller med. Speciellt nu under dessa svåra tider, med hög arbetslöshet som väntar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spidey:

@draanexle: Håller med. Speciellt nu under dessa svåra tider, med hög arbetslöshet som väntar.

Om man blir arbetslös och måste börja vända på kronorna så vill jag påstå att det är ganska dumt att köpa en mugg oavsett om den kostar 200 kronor eller 100 kronor. Då köper man en som är minst lika bra för en tjuga eller två.

Det är en sak om Sweclockers sålde ansiktsmasker för hundra spänn i dess tider men när det kommer till sådana ickeessentiella ting som muggar och musmattor så tycker jag allt att de kan ta det pris de vill. Det kommer alltid finnas de som har råd oavsett om det råder lågkonjuktur eller inte.

Men som sagt, jag håller med om att det är dyrt för det man får så enda anledning jag kan se för att köpa en mugg är för att stötta företaget. Å andra sidan så vet jag inte riktigt om det är ett företag som behöver stödköp för att gå runt. Magkänslan säger inte det, men jag kan ha fel förstås.

Permalänk
Inaktiv

Skulle vilja ha en mugg som även har texten "i samarbete med ...." För att få den där nya autentiska swec känslan när man tar sig en sup kaffe.

Permalänk
Medlem

Det blåser upp till storm på kaffemuggsmarknaden!

Permalänk
Medlem

Vill man sälja produkter ska man nog inte slänga på en ruskigt ful gubbe 😂. Slår ju t.o.m Inets fula logga.
Ska tillägga att jag älskar både Inet och Sweclockers, men dessa jävla gubbar känns som en logga från 1975, och är inte säljande.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av unzane:

Vill man sälja produkter ska man nog inte slänga på en ruskigt ful gubbe 😂. Slår ju t.o.m Inets fula logga.
Ska tillägga att jag älskar både Inet och Sweclockers, men dessa jävla gubbar känns som en logga från 1975, och är inte säljande.

Det är väl lite som Noctuabrunt. Idén är kanske inte att det ska vara attraktivt och säljande till den stora massan (så att även de som inte ens vet vad Sweclockers är vill köpa), utan snarare att det är en slags identitetsmarkör.

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av AndersT:

Kommer ni släppa Musmattan igen? Hade tyvärr inte råd innan

Musmatta ja, men troligtvis inte exakt den vi hade innan. Vi har några idéer som vi ska testa.

Skrivet av draanexle:

Jovars, vet. Jag köpte streamern Liriks musmatta vilket kostade typ 300kr. Men den var unik i design samt att varje köp gick till någon välgörelse där de skulle plantera träd.

Känns bara som design på mugg var lite tråkig, men finns nog inte så värst intressanta designs man kan ha på en mugg för att tycka den är värd 200kr hah.

bild på musmatta för den som inte orkar googla - https://cdn.designbyhumans.com/file/module/meta/079/5079/5918...

Jag ser den här muggen som ett sätt att stötta SweClockers, men sen framöver ser jag det här som en chans att göra roliga motiv med saker som har hänt i video/testlabbet osv. Tänk Gurras champagne på FZ

Skrivet av anon246659:

Skulle vilja ha en mugg som även har texten "i samarbete med ...." För att få den där nya autentiska swec känslan när man tar sig en sup kaffe.

"I samarbete med Berrabub"! Vi löser det, jag skickar en faktura direkt!

Permalänk
Medlem

Är de nya t-shirtsen slimfit? Köpte den förra och den var tok för tight för min smak tyvärr!
Nördiga grejer ska sitta bra och bekvämt! xD

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kenneth:

Musmatta ja, men troligtvis inte exakt den vi hade innan. Vi har några idéer som vi ska testa.

Jag ser den här muggen som ett sätt att stötta SweClockers, men sen framöver ser jag det här som en chans att göra roliga motiv med saker som har hänt i video/testlabbet osv. Tänk Gurras champagne på FZ

"I samarbete med Berrabub"! Vi löser det, jag skickar en faktura direkt!

Trist... Varför kan ni inte ta tillbaka den musmattan med?

Visa signatur

• AMD Ryzen 7 7800x3D • 32Gb G.Skill TZ5 Neo RGB DDR5 • XFX Radeon RX 6900XT Speedster Merc 319 Black Limited • Kingston Fury Renegade 1Tb M.2 NVMe • Microsoft Sculpt Ergonomic Desktop • Fractal Design Torrent • Internet 500Mbit Bredband2 •

Permalänk
Medlem

Erbjuder ni fri frakt över 500kr hem också? NU i dessa tider så vi slipper åka till uthämtningsstället och flåsa varandra i nacken.

Visa signatur

Jag gillar hårdvara.
Jag gillar spel.
Jag gillar teknik.

Permalänk
Moderator
Testpilot

Nice.

Bara låt det rulla in!

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem

Grå och slätstruken intetsägande figur... nä...

Visa signatur
Permalänk

Dricker inte kaffe men blir sugen på en mugg.