Acer Predator X34 (ink. Freedom Arm Wall mount)

Permalänk

Acer Predator X34 (ink. Freedom Arm Wall mount)

Hej!

Säljer nu (tyvärr) min kära skärm på grund av flytt (en blandning av dess storlek och påtryckningar från frugan). I mitt tycke den perfekta gaminskärmen, kommer bli väldigt svårt att gå bort från ultrawide formatet. Specifikation enligt nedan.

Acer Predator X34
Upplösning: 3440x1440
Aspect ratio: 21:9
Uppdateringsfrekvens: 100 hz
Skärmsynkning: G-sync
Paneltyp: VA (bättre bild än TN och fortfarande bra input lag och hög uppdateringsfrekvens)

Se Linus klockrena review här: https://www.youtube.com/watch?v=2_GXkjPAkDw

Skärmen köpte jag på Blocket för ett par år sedan så tyvärr finns ingen kartong, kvitto eller garanti kvar. Nypris idag ca 10 000 kr.

Skärmen har fått en dänga vid nått tillfälle vilket gör att ett litet område på skärmen är lite skadat, bifogar bild på detta. Området syns enbart när skärmen visar mörka eller svarta områden, det syns inte alls om man inte letar efter området vid betraktning av färgade scener. Kan visas upp på plats för spekulant köpare. Finns även nån repa på baksidan av skärmen och på stödet. Jag har dock använt en Freedom Arm (wall mount) som jag kan sälja tillsammans med skärmen. Riktigt rejäl arm som jag varit mycket nöjd med. https://www.amazon.com/dp/B00CEKASU6

Skärmen skickas dessvärre inte men kan hämtas på Kungsholmen i Stockholm.
Kör budgivning i tråden nedan. Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill, till vilket pris jag vill mm osv.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

4000kr + upphämtning. Är inte intresserad av wallmount så om du vill kan den behållas

Permalänk
Medlem

Lite förvirrad nu, X34 har 75Hz och IPS, X34A har 100Hz och IPS. Vad har du egentligen?

Permalänk

Hmm förstår dig, jag var otydlig - Jag har en X34 (bmiphz) - de kan överklockas till 100 hz. Mitt exemplar har jag inte fått att köra över 95 hz. Du har rätt att det är en IPS, tänkte fel - justerar i annonsen.

Permalänk
Medlem

4100 och upphämtning när som

Edit: såg nu att skärmen är skadad, drar tillbaka bud.

Permalänk
Medlem

Hur synlig är den där skadan när man spelar? den ser ju ganska stor ut baserat på bilden

Permalänk

När man spelar tänker man verkligen inte på den. Är bilden helt mörk och man inte spelar så kan det bli märkbart, men jag tänker aldrig på den längre.

Permalänk
Medlem

Hur mycket hörs coil-whine när man överklockar skärmen?

Permalänk

Inget alls skulle jag säga! Har aldrig hört nått om skärmen, och då är min dator knäpptyst.

Permalänk
Medlem

Drar tillbaka mitt bud.
Mvh

Permalänk

3000 och upphämtning idag

Permalänk
Medlem

3200kr och upphämtning idag

Permalänk

3500 och upphämtning idag.

Permalänk

Stänger dessvärre annonsen då jag inte vill sälja för bjudet pris. Tack för er tid och ert intresse!