Hitta påskägget hos Komplett och vinn presentkort

Hitta påskägget hos Komplett och vinn presentkort

Med budskapet "Pausa och uppgradera" drar Komplett igång en kampanj och bjuder samtidigt på tävling för SweClockers medlemmar!

Läs hela artikeln här

Rätt säker på alla. Rolig tävling, roligare än dem vanliga gilla och följ Smile.

Senast redigerat 2020-03-30 18:44: Punkter, inte så bra på sånt /:
Skrivet av SplendidPerformance:

Rätt säker på alla. Rolig tävling, roligare än dem vanliga gilla och följ Smile

@Donnerstal: Tack för renskrivningen!

Antingen är jag dum eller så är jag helt fel ute och letar xD

tror det är en kombination av båda :')

Ganska säker på vart jag ska leta men hittade inget efter 20 minuter så gav upp.

Efter lite letande så föll allt på plats. Hoppas givetvis på vinst

Brukar vanligtvis dessa tävlingar vara ganska trista men denna var guld. Gillar 1:a frågans skarpt.

Jag säger bara "stön" när polletten till slut trillade ner.. Nu återstår bara att vänta och att hoppas.

alltså jag struntar i tävlingen nu, kan någon PMa mig svaret innan mer av min läx-tid försvinner xD

Gillar denna starkt! Fler gåtor och 'skattjakt'!

FOUND IT!!!!! thank god, nu kan sova gott i natt

Skrivet av Etherhawk:

Jag säger bara "stön" när polletten till slut trillade ner.. Nu återstår bara att vänta och att hoppas.

Jag sitter i liknande tankar suck hallonet va ju lättast

Måste bara fråga, är det en faktisk fråga med ett frågetecken i slutet eller ska man tänka utanför lådan?

*Bidrag skickat* Såna här tävlingar uppskattas skarpt

Inte en jävla aning om vad som menas med första

*suck* Där var den ja.

Senast redigerat 2020-03-30 19:30

Fastnade på 1337, tog ett tag innan jag insåg att det kunde va ±300 rader de menade, inte bara inom 20 som jag trodde.

Däremot blev jag tveksam på:

frågan med musfällan, laptopen ser inte ut att ha välvd skärm? Menar de att man kan slå igen locket som en musfälla?

Dold text
Skrivet av smerkele:

Måste bara fråga, är det en faktisk fråga med ett frågetecken i slutet eller ska man tänka utanför lådan?

För att svara på min egna fråga, ja det är en faktisk fråga med ett frågetecken.

Fråga ett gjorde detta till en rolig tävling!

Tycker inte frågan var nära rad 1337 överhuvudtaget.

Kreativ tävling!

Det är ju många som brukar stöna över tävlingar som kräver skapande, typ bildredigering och sådant. Men här har vi en tävling utan sådant, men som ändå kräver lite klurande. Jättebra med lite variation!

Skrivet av Loxus:

Tycker inte frågan var nära rad 1337 överhuvudtaget.

Men lite närmare 1337 än 72 eller 2222 kanske den var?

Skrivet av Emil:

Men lite närmare 1337 än 72 eller 2222 kanske den var?

Ja, närmare 1337 än rad 192756 också, men det spelar ju mindre roll

Äh efter 40 mins letande efter en jävla fråga bland 1000 tals rader så ger jag upp. Inte ens kul när "nära" är +-1000 rader.

Gick också bet på första frågan, hittade den efter att fått lite ledtrådar i denna tråd. Tycker nog också att ordet "Nära" används ganska fritt här.

Rolig tävling. Var rätt ute men hade svårt att hitta det då jag instämmer på att "nära" används väldigt fritt. Personligen fann jag det lättare att hitta vad jag letade efter när jag insåg att de troligen inte lägger frågan på ett sätt som påverkar sidan. Det är min kommentar på det.

Skrivet av ejziponken:

Äh efter 40 mins letande efter en jävla fråga bland 1000 tals rader så ger jag upp. Inte ens kul när "nära" är +-1000 rader.

Det är bra mycket närmre än så. Antingen missar du frågan eller så är du helt ute och cyklar, för några +- 1000 rader är det verkligen inte

Med upplösning 1440p och sätter frågan allra högst upp i webläsaren så är inte 1337 ens på samma sida. Skulle inte kalla det nära, nej.

bästa tävlingen på år och dar! äntligen kunde jag som varken kan dikta eller rita vara med och tävla! sen var den rolig också, folk snöar in på 1337 för mycket, jag sökte på nåt helt annat