Permalänk
Medlem

Corona retro-kit

Tänkte skänka 2 konsoler som bara står men när jag packade upp allt insåg jag att det låg en massa spel i kassen också! Efter att ha sorterat bort de jag själv har anknytning till med förhoppning om att det ska bli bakåt-kompatibelt m ps5, så tänker jag att vi slänger ihop två kit, så kanske någon får det roligare hemma?

Skänker alltså enligt bilderna 1st PS med 3 spel och 1 st PS2 med 4 spel! Tyvärr har jag inga ps2-spel liggandes, så ni får hålla till goda med detta!

Vill framhålla att allt är komplett och har fungerat när jag själv köpte det, men har inte funktionstestat det nu!

Bäst motivering fram till 16.00 imorgon får hämta 1 kit. Två personer totalt, så man kan alltså inte få båda kitten!

Motivering i PM, så hoppas vi att någon får en lite ljusare hemma-karantän i Corona-tider!

Hämtas i Årsta, arbetar själv hemifrån pga Corona så passar när som!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har inget behov men vill ge tummen upp för rolig ide!

Permalänk
Medlem

håller med om att detta var väldigt fint gjort, om det finns kvar skulle jag vara intresserad av kit 1 dock vill jag nämna att detta inte är för att spela utan för en hylla jag hoppas använda till en streaming idé (inte ta sönder något utan mer som dekoration i bakgrunden). hör gärna av dig om det finns kvar

Permalänk
Medlem
Skrivet av winona2k:

Har inget behov men vill ge tummen upp för rolig ide!

Man tackar! Känns onekligen bättre än att det åker till tippen, och kan det skänka lite glädje på samma gång är det ju super!

Skrivet av Digiboy:

håller med om att detta var väldigt fint gjort, om det finns kvar skulle jag vara intresserad av kit 1 dock vill jag nämna att detta inte är för att spela utan för en hylla jag hoppas använda till en streaming idé (inte ta sönder något utan mer som dekoration i bakgrunden). hör gärna av dig om det finns kvar

Jag tar det i beaktning, återkommer efter kl 16 idag

Permalänk
Medlem

Trodde först att det stod "Chrono" som i spelserien men det här var nästan bättre!

Jag plockar gärna PS1:an. Hade varit trevligt att uppleva lite av spelvärlden före min livstid nu när jag har en del extra tid istället för att göra så förfärliga kulturella saker som att läsa klassiker.

Permalänk
Medlem

Tiden passerad och "vinnare" utsedda.

Kontaktas per PM