Vad spelar du om du blir hemma?

Permalänk
Medlem

Path of exile, bf v, rimworld, kanske lite oxygen not included.

Edit: som det verkar nu så ska vi jobba oss igenom krisen.

Permalänk
Medlem

Sea of Thieves

Visa signatur

Don't worry about what people think. They don't do it very often.

Permalänk
Medlem

Sitter med halsfluss deluxe just nu som inte går över, så har haft mycket ledigt på sistonde. Har nött igenom gamla klassiker som Dishonored hittils. Hinner nog säkert med något annat roligt

Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova

Permalänk
Medlem

GoW, GTA V, Pes,...

Visa signatur

Super Renders Farm - a cheapest and fastest render farm service provider that uses cloud render platform for rendering service.
https://superrendersfarm.com

Permalänk
Medlem

Samma spel som vanligt. WoW, PUBG och Division 2.

Permalänk
Medlem

För stunden blir det Half-Life: Alyx, och sedan har vi ju Final Fantasy VII Remake nästa månad.

Visa signatur

i7 8700k – Scythe Mugen 5 Rev.B-kylare // Galax RTX 3080 SG // 16GB G.Skill DDR4 3200 // Corsair RM750i // Phanteks Eclipse P400 TG

Permalänk
Medlem

Börjat om i Witcher 3 (nyligen kommit till Novigrad), och även Ori and the will of the wisps (ca 40% in).
Rekommenderar båda starkt. Witcher 3 är väldigt känt, men Ori är också riktigt underhållande. Väldigt roliga mechanics och enormt fina miljöer!

Visa signatur

Intel i7 3770k | 32GB Ram | Asus Strix 1080 | Sennheiser HD 650 | O2+ODAC

Permalänk
Avstängd
Skrivet av {SWEC}Rool82:

@Juus1: Hur är Escape From Tarkov nu?
Har inte lirat det på lite mer än 2 år nu, antar att det har hänt lite

Jag tycker det är bra. De har haft brutala serverproblem senaste tiden när spelet exploderade i popularitet, men det har blivit mycket bättre och har inte stött på några disconnects alls senaste veckorna.

De har gjort om hela weightsystemet dock, så det går inte att ta med sig lite mycket grejer ut. Väldigt blandade reaktioner om detta, jag tycker det funkar OK också men är lite synd när det går ut på att loota Dödar man ett par gearade PMCs får man ofta ditcha sin egen gear och byta ut rig/armour/vapen och ta sitt eget på insurance.

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Medlem

Av någon outgrundlig anledning började jag och en kompis spela wow för några dagar sedan. 100 % xp-boost och heirlooms gör det ganska roligt. Level 60 på under 10 timmar!

Annars spelar jag Overwatch som vanligt och våndas över att jag inte pluggat en minut på snart två veckor.

Visa signatur

ASUS ROG Strix G15 G513QM | Pixel 7

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lagerlöf:

Jag tycker det är bra. De har haft brutala serverproblem senaste tiden när spelet exploderade i popularitet, men det har blivit mycket bättre och har inte stött på några disconnects alls senaste veckorna.

De har gjort om hela weightsystemet dock, så det går inte att ta med sig lite mycket grejer ut. Väldigt blandade reaktioner om detta, jag tycker det funkar OK också men är lite synd när det går ut på att loota Dödar man ett par gearade PMCs får man ofta ditcha sin egen gear och byta ut rig/armour/vapen och ta sitt eget på insurance.

Ok, ja man får väl ta och kolla in det igen.
Man känner ju sig lite mer eller mindre tvungen när man köpte deras stora Edge of Darkness paket

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem

Jag har precis spelat klart det fantastiska mästerverk som även kallas Disco Elysium. Vilken fullständig kaosartad diamant i lyxförpackning. Och tidigare idag uppäckte jag att Divinity: Original Sin II har fått priset nedsatt, så det fick bli att jag köpte spelet till slut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spicebeast:

Jag har precis spelat klart det fantastiska mästerverk som även kallas Disco Elysium. Vilken fullständig kaosartad diamant i lyxförpackning. Och tidigare idag uppäckte jag att Divinity: Original Sin II har fått priset nedsatt, så det fick bli att jag köpte spelet till slut.

Dos2! Där har du något episkt att bita i. Jävlar ja vad bra det är!

Permalänk
Medlem

@Harbls: Känns tryggt. Jag har precis avklarat introduktionen och det känns redan som spelet andas hög kvalité från topp till tå. Än så länge är det bättre än det första spelet.

Permalänk
Medlem

Bannerlord. Lär bli några hundra timmar där nu i single player

Permalänk
Medlem

Suttit o nött Path of Exile typ.

Permalänk
Medlem

Fick dra ner skyrim till ps4, då jag inte kan hålla mig från att modda sönder det på datorn... Första vanilla playthrough sen release

Permalänk
Medlem

Jobbar hemma så har inte lust att fortsätta klämma in fler timmar vid skrivbordet. På sin höjd kanske det blir lite Ori med Nvidia Shield streaming.

Permalänk
Medlem

Just nu varvar jag lite World of Warcraft med Division 2. Har en hel hög med spel i backloggen men tänkte jag kan börja i ett hörn (Division 2) och arbeta mig inåt lite smått. När lusten faller på så går även ett parti XCOM av stapeln med.

Visa signatur

I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by.

Permalänk

Precis byggt mig en ny dator, men vet inte om de blir så mycket spel. Kanske börjar lira med gamla teamet i Overwatch om nåt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Falkus:

Just nu varvar jag lite World of Warcraft med Division 2. Har en hel hög med spel i backloggen men tänkte jag kan börja i ett hörn (Division 2) och arbeta mig inåt lite smått. När lusten faller på så går även ett parti XCOM av stapeln med.

Har också börjat med TD2 igen. Kommit till lvl 38 och ska snart döda sista minibossen innan slutbossen.

Tveksamt hur mycket säsongsgrindande man kommer göra dock. Ser överväldigande ut vid första anblick!