Permalänk
Skrivet av danwi:

Med risk för att försöka få liv i en gammal ”död” tråd, så köpte jag precis Generation Zero så här i sjukdomstider. Har kanske plöjt ned dryga 5 timmar i det, och tycker hittills att det är mycket underhållande. Det blir också lite av en bonus om man under skolåldern fick göra valet pop/synth eller hårdrock (det var så enkelt för oss som växte upp på 80-talet); givetvis springer jag omkring i en skinnpaj nu.

Jag läste lite gamla recensioner och tycker det fick lite väl oförtjänt dålig kritik. Visst är det inget actionspel ala Doom utan innehåller mycket mer smygmoment, men vem blir inte glad när man hittar ”gamla bettan”?!?

Är jag helt ensam om att spela detta nu?

Har fortfarande inte fått tummen ur och börja spela. Trots att jag köpte det vid launch. Spelade Betan dock och det var riktigt roligt som första timmar åtminstone. Sedan blev det lite repetitivt att loota exempelvis hus då alla hus innehöll samma saker etc..

Kanske ser annorlunda ut nu. Verkar som att dom fortsatt jobba hårt på spelet även efter release.

Visa signatur

/ Tidigare: Dr.Pez /
Stationär:- Lian Li o11 - Asus B450F Gaming II - Ryzen 9 3900X - Kingston HyperX 3200mhz 4x8GB - Corsair RM750x - RX 6900 XT - Custom Loop -
Bärbar: Dell Latitude 5290
Monitor: Acer X34 + Asus PB278Q Lurar: Sennheiser HD599

Permalänk
Medlem

Spelade klart det i co-op med en polare. Riktigt kul, men tyvärr en hel del buggar och går relativt snabbt att spela ut.
Var ett tag sen jag lirade, säkerligen bättre nu.

Visa signatur

Aorus X570 Elite | Ryzen 9 3900X | Vengence LPX DDR4 32 GB |
RTX 3090 Aorus Xtreme | Corsair RM1000x | Corsair 4000D Airflow | M2-1 1 TB - M2-2 500 GB | Samsung C49HG90

Permalänk
Medlem

Jag körde solo ökar nog på speltiden lite.

Ska tydligen ha fler husinredningar nu dock så lär de väl inte göra huslootningen mer intressant

Man minns de var stort när man efter 30h såg en ny trappdesign för första gången.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem
Skrivet av danwi:

Med risk för att försöka få liv i en gammal ”död” tråd, så köpte jag precis Generation Zero så här i sjukdomstider. Har kanske plöjt ned dryga 5 timmar i det, och tycker hittills att det är mycket underhållande. Det blir också lite av en bonus om man under skolåldern fick göra valet pop/synth eller hårdrock (det var så enkelt för oss som växte upp på 80-talet); givetvis springer jag omkring i en skinnpaj nu.

Jag läste lite gamla recensioner och tycker det fick lite väl oförtjänt dålig kritik. Visst är det inget actionspel ala Doom utan innehåller mycket mer smygmoment, men vem blir inte glad när man hittar ”gamla bettan”?!?

Är jag helt ensam om att spela detta nu?

Depeche Mode äger (-de) !

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Inaktiv

Spelade igenom "storyn" förra året men är fortfarande in och skjuter robotar till och från. Köpte DLC't men har inte klarat av denna ännu pga buggar. Spelet är buggigt, utvecklarna arbetar fortfarande med spelet men när gamla buggar försvinner tillkommer nya.

Tror det var nu i veckan en uppdatering till spelet släpptes som ändrar UI't och inventory, och annat utöver detta. Ni som inte spelat på ett tag lär se ett något annorlunda spel sett till detta område iallafall.

Spelade igenom solo, men känns som spelet tappar rätt mycket att spelas så. Spela med andra bör nog rekommenderas även idag, men går att spela själv. Kikade på serier och youtube när jag spelade.

Permalänk
Medlem

Jag köpte detta när det släpptes och har än idag inte kunnat lira det pga random crascher som gör att jag hela tiden får börja om på nytt. Spelet går att lira max 15 min sedan crasch och jag har försökt göra det mesta för att få det att funka men utan framgång. Riktigt värdelöst att de inte kan lösa dessa problem efter över ett år sedan release...

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4 Moderkort: Gigabyte Z390 AORUS ELITE
PSU: Corsair RM750X V2 750W CPU: Intel Core i5-9600K CPU Kylare: Noctua NH-D15 Ram: Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200Mhz CL16 Vengeance LPX GPU: ASUS GeForce RTX 2060 SUPER 8GB ROG STRIX GAMING OC SSD: 120GB Intel 330 HDD: 2TB

Permalänk
Medlem

Synd att de inte verkarn ha ordnat upp alla fel ännu, jag fick tag på en av de sista collectors edition till ps4 men den är oöppnad ännu på hyllan.

Permalänk
Medlem

Jag kommer bara inte in i det här spelet. Körde rätt länge utan att komma någonstans,så till slut började jag köra med en Trainer. Och innan folk går apeshit över det, så nej, jag spelar inte online utan det är bara för att komma till nästa safehouse utan att behöva dö 321423 gånger först. Det jag stör mig på i spelet är att det inte verkar finnas några som helst renodlade svar.

Ni som har kommit längre än till flygfältet - får man faktiskt veta något av värde av vad som har hänt?

Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova

Permalänk
Lego Master
Skrivet av HoboCop:

Jag kommer bara inte in i det här spelet. Körde rätt länge utan att komma någonstans,så till slut började jag köra med en Trainer. Och innan folk går apeshit över det, så nej, jag spelar inte online utan det är bara för att komma till nästa safehouse utan att behöva dö 321423 gånger först. Det jag stör mig på i spelet är att det inte verkar finnas några som helst renodlade svar.

Ni som har kommit längre än till flygfältet - får man faktiskt veta något av värde av vad som har hänt?

Ja, det finns en tydlig story även om den sitter långt inne och bara berättas genom dokument, telefonsvarare och röstmemon.

Jag spelar fortfarande varje vecka, ungarna älskar när "pappa spelar pang, skjuta robotar!" Älskar känslan, grafiken och det lagom mysiga gameplayet. Man vet aldrig var dom asen är, eller hur många som dyker upp ifall man ger sig på en som verkar ensam.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shudnawz:

Ja, det finns en tydlig story även om den sitter långt inne och bara berättas genom dokument, telefonsvarare och röstmemon.

Jag spelar fortfarande varje vecka, ungarna älskar när "pappa spelar pang, skjuta robotar!" Älskar känslan, grafiken och det lagom mysiga gameplayet. Man vet aldrig var dom asen är, eller hur många som dyker upp ifall man ger sig på en som verkar ensam.

Ha ha, precis den känslan jag gillar. Såg ett krashat Viggenplan och tänkte, efter att ha spanat, det är ju inte fler än 3-4 st. De borde jag klara av på egen hand. Shit pommes vad fel jag hade, blev överöst av robotar och strök med till sist. Men det är just den känslan i spelet jag gillar...

Permalänk
Medlem

Denna video gillar jag. Dom skriker väldigt mycket i panik

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem

Inte grabbarna man vill med i krig kanske. 😁

Visa signatur

-- FubbHead

Permalänk
Medlem
Skrivet av HoboCop:

Jag kommer bara inte in i det här spelet. Körde rätt länge utan att komma någonstans,så till slut började jag köra med en Trainer. Och innan folk går apeshit över det, så nej, jag spelar inte online utan det är bara för att komma till nästa safehouse utan att behöva dö 321423 gånger först. Det jag stör mig på i spelet är att det inte verkar finnas några som helst renodlade svar.

Ni som har kommit längre än till flygfältet - får man faktiskt veta något av värde av vad som har hänt?

Är du en quake gamer som rushar konstant utan tanke på personligt skydd? Jag körde Solo och det går alltid hitta skydd någonstans och sen bara se till att få ta sig an fienderna en mot en. Spring in i lämpliga hus om de finns brukar hjälpa. Sen de största tanksen undvek man ett tag tills man gick upp lite i nivå men de är lätta att undvika till en början. Sen har jag för mig det går ändra svårighetsgrad i spelet också du är inte låst?

Svaren kommer allteftersom. När jag var klar var det ganska tydligt vad det handlade om. För att få lite inspiration till storyn kan du se Den blomstertid nu kommer.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem
Skrivet av oqvist:

Är du en quake gamer som rushar konstant utan tanke på personligt skydd? Jag körde Solo och det går alltid hitta skydd någonstans och sen bara se till att få ta sig an fienderna en mot en. Spring in i lämpliga hus om de finns brukar hjälpa. Sen de största tanksen undvek man ett tag tills man gick upp lite i nivå men de är lätta att undvika till en början. Sen har jag för mig det går ändra svårighetsgrad i spelet också du är inte låst?

Svaren kommer allteftersom. När jag var klar var det ganska tydligt vad det handlade om. För att få lite inspiration till storyn kan du se Den blomstertid nu kommer.

Jag tror det är rätt låst sedan dom tidigare uppdateringarna, för iaf jag hittar inte möjligheten att ändra svårighetsnivå efter man har startat en ny kampanj. Ja jag kör kanske lite CoD stuk, men för att få ut så mycket som möjligt ur alla byar och städer så är det en oerhörd frustration när man dör och spawnar i safe house långt därifrån. Man känner liksom inte att man uppnår något.

Jasså det finns lite svar? Då måste jag fortsätta spela mao Efter alla timmar är det synd att slänga in handduken. Den blomstertid nu kommer är för övrigt en av mina favoritfilmer och inspelat inte alltför långt ifrån där jag bor.

Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova

Permalänk
Medlem
Skrivet av HoboCop:

Jag tror det är rätt låst sedan dom tidigare uppdateringarna, för iaf jag hittar inte möjligheten att ändra svårighetsnivå efter man har startat en ny kampanj. Ja jag kör kanske lite CoD stuk, men för att få ut så mycket som möjligt ur alla byar och städer så är det en oerhörd frustration när man dör och spawnar i safe house långt därifrån. Man känner liksom inte att man uppnår något.

Jasså det finns lite svar? Då måste jag fortsätta spela mao Efter alla timmar är det synd att slänga in handduken. Den blomstertid nu kommer är för övrigt en av mina favoritfilmer och inspelat inte alltför långt ifrån där jag bor.

Jag körde på hard men ja det är möjligt den är låst

Har du adrenalin som ger 100 % så blir det ju lättare. I början flödade det av dem. Så jag fick slut på plats på inventoriet och slängde alla. Sen några dagar senare så ändrade de efter kritik att de fanns för mycket så de knappt gick att få tag på längre. Fast jag hade ändå i regel tillräckligt då jag var rätt duktig på att loota så de blev bättre rent spelmekaniskt där man var tvungen ha lite respekt och försöka va smart med resurserna. Sen behöver man ju inte ta varje fight det går att smyga också.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk

Lyfter en död tråd

Köpte detta häromdagen då det reas ut igen
Sitter på en 4-kärnig äldre AMD CPU och ett GTX 970, har ca 15 fps i öppna miljöer och 6-9 fps i bebyggelse.
Ställt ner allting till lägsta, men ingen vidare förbättring.
Är spelet generellt värdelöst optimerat?
Är min dator helt värdelös?

Kul spel i övrigt, men jag laggar fram

Visa signatur

ASUS ROG G20 | FX770K | GTX 970 4GB | 16gb | PNY 480GB SSD

Permalänk
Skrivet av Gamerouge:

Lyfter en död tråd

Köpte detta häromdagen då det reas ut igen
Sitter på en 4-kärnig äldre AMD CPU och ett GTX 970, har ca 15 fps i öppna miljöer och 6-9 fps i bebyggelse.
Ställt ner allting till lägsta, men ingen vidare förbättring.
Är spelet generellt värdelöst optimerat?
Är min dator helt värdelös?

Kul spel i övrigt, men jag laggar fram

tror du har något problem med datorn.

har för mig det var relativt lättdrivet kan inte minnas att mitt 1070ti hade några problem att dra runt på 75+fps iaf.
( kan ha varit med mina 970 kort också minns inte vad jag körde med för gpu när ja testa det strax efter releasen och en 4790k)

vet inte riktigt hur stor skillnad det är mellan 1070ti och 970 korten riktigt men typ 20% sämre genomsnittlig gpu prestanda eller nått kanske?

vilket ändå borde ge typ 50-60fps

det ända möjligen är väl om spelet gillar mycket Vram iom att mitt kort har dubbla mängden men vill minnas att de inte va speciellt Vram tungt heller.

så mina gissningar på skurk är CPU´n om det är nån svingammal 4 kärning AMD phenom 2 eller nått då de inte direkt är några prestandamonster eller äns var på den tiden den var relevant.

tittar man på call of the wild som använder samma motor så specar de mer exakt min cpu med en i3 4170 2 kärnor + 2 hyper threads @ 3.7Ghz och den presterar väl ungefär 20-30% bättre än t.ex. en AMD phenom 2 x4 965.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gamerouge:

Lyfter en död tråd

Köpte detta häromdagen då det reas ut igen
Sitter på en 4-kärnig äldre AMD CPU och ett GTX 970, har ca 15 fps i öppna miljöer och 6-9 fps i bebyggelse.
Ställt ner allting till lägsta, men ingen vidare förbättring.
Är spelet generellt värdelöst optimerat?
Är min dator helt värdelös?

Kul spel i övrigt, men jag laggar fram

Om du behöver någon uppgradering kanske jag har något i gömmorna, vad gäller cpu o mobo osv, vilket det låter som

Visa signatur

Main rig: Ryzen 7 7800X3D, Palit GameRock RTX 4090 24GB, MSI B650i Edge WiFi, 32GB Corsair Vengeance DDR5 6000MHz, 4TB Crucial P3 Plus, 1TB Kingston Renegade, 1TB Samsung 860 QVO, Asus Prime AP201, Corsair iCUE H100i Elite Capellix White.

Och massa RGB-Spya såklart.

Permalänk
Skrivet av Rouge of Darkness:

tror du har något problem med datorn.

har för mig det var relativt lättdrivet kan inte minnas att mitt 1070ti hade några problem att dra runt på 75+fps iaf.
( kan ha varit med mina 970 kort också minns inte vad jag körde med för gpu när ja testa det strax efter releasen och en 4790k)

vet inte riktigt hur stor skillnad det är mellan 1070ti och 970 korten riktigt men typ 20% sämre genomsnittlig gpu prestanda eller nått kanske?

vilket ändå borde ge typ 50-60fps

det ända möjligen är väl om spelet gillar mycket Vram iom att mitt kort har dubbla mängden men vill minnas att de inte va speciellt Vram tungt heller.

så mina gissningar på skurk är CPU´n om det är nån svingammal 4 kärning AMD phenom 2 eller nått då de inte direkt är några prestandamonster eller äns var på den tiden den var relevant.

tittar man på call of the wild som använder samma motor så specar de mer exakt min cpu med en i3 4170 2 kärnor + 2 hyper threads @ 3.7Ghz och den presterar väl ungefär 20-30% bättre än t.ex. en AMD phenom 2 x4 965.

Ja något fel verkar det ju vara...
Enligt ett par "can I run it" sidor så bör jag få ut ca 45fps, vilket är helt överkomligt jämfört med 8fps.
Det är en FX-770K processor.
Jag kanske får öppna en hjälp mig tråd istället

Visa signatur

ASUS ROG G20 | FX770K | GTX 970 4GB | 16gb | PNY 480GB SSD

Permalänk
Skrivet av Gamerouge:

Ja något fel verkar det ju vara...
Enligt ett par "can I run it" sidor så bör jag få ut ca 45fps, vilket är helt överkomligt jämfört med 8fps.
Det är en FX-770K processor.
Jag kanske får öppna en hjälp mig tråd istället

ganska säker på att CPU prestandan på den är långt under systemkraven tyvärr och vilket troligen är vad som inte tillåter dig få någon direkt acceptabel prestanda.

nu finns ju ingen direkt standard för minimum/recomended systemkrav men generellt minimum brukar va för avg ~30FPS (i vissa speltillverkares fall spelet startar inte garanterat spelbart...) och rekommended avg ~60+fps typ

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk

Är det någon som lirar ännu? Hittade spelet utav en slump på eneba.com för 40 spänn nu under BF-week, fick en smärre chock över att det utspelade sig i Sverige så man var ju bara tvungen att hoppa in. Igår hittade jag en klassiker från fjortistperioden som jag puttrar omkring på: https://cdn.cloudflare.steamstatic.com/steamcommunity/public/...

När man ändå är inne och rotar på ämnet; Hade varit skitkul om de kunde lägga till flakmoppe med möjlighet att sätta 2 (eller fler) co-op spelare på flaket, mer Svenskt kan det ju inte bli.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Smör-Leif:

Är det någon som lirar ännu? Hittade spelet utav en slump på eneba.com för 40 spänn nu under BF-week, fick en smärre chock över att det utspelade sig i Sverige så man var ju bara tvungen att hoppa in. Igår hittade jag en klassiker från fjortistperioden som jag puttrar omkring på: https://cdn.cloudflare.steamstatic.com/steamcommunity/public/...

När man ändå är inne och rotar på ämnet; Hade varit skitkul om de kunde lägga till flakmoppe med möjlighet att sätta 2 (eller fler) co-op spelare på flaket, mer Svenskt kan det ju inte bli.

Bra nekrobump. Har inte lirat på länge men det känns ju som ett tidlöst lir man kan lira bara för att supa in 80-tals synten och de svenska skogarna. En helt fantastisk atmosfär.

Så buggigt och tja generiskt på många sätt men det förlåter man pga atmosfären.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Skrivet av oqvist:

Bra nekrobump. Har inte lirat på länge men det känns ju som ett tidlöst lir man kan lira bara för att supa in 80-tals synten och de svenska skogarna. En helt fantastisk atmosfär.

Så buggigt och tja generiskt på många sätt men det förlåter man pga atmosfären.

Det har varit helt buggfritt för mig sedan start fram tills igår. Började få skumma frame drops ner till 5-6 FPS från ingenstans som håller sig där i 10-15 sekunder per gång. Sedan skjuter det upp till det normala 60-80 igen. Annars är jag helt skonad. Ja atmosfären är underbar emellanåt.. Ibland när ljuset träffar sådär rätt så måste jag stanna upp och bara titta en stund.

Edit några timmar senare: Hade min första krasch någonsin idag efter 2+ veckor tungt spelande.

Permalänk
Medlem

Sen till festen och köpte spelet när det var rea nyligen. Positivt överraskad! Riktigt härliga miljöer och bra prestanda. Har dräpt över 500 robotar utan att egentligen hittat någon irriterande bugg än så länge

Visa signatur

Windows 11 Pro | Intel i7 8700 | ASUS Prime Z370-P | Corsair 16GB 3000MHz | ASUS GTX 1080 | Fractal Design Define S | Corsair RM750x | Hyper 212 EVO

Permalänk
Skrivet av Joppis:

Sen till festen och köpte spelet när det var rea nyligen. Positivt överraskad! Riktigt härliga miljöer och bra prestanda. Har dräpt över 500 robotar utan att egentligen hittat någon irriterande bugg än så länge

Jag hade 2 problemfria veckor och fattade inte vad alla pratade om. Har du avancerat utanför södra och norra Saltholmen? Det började bugga ur ganska kraftigt för mig först när jag letade mig lite mer norr på kartan.

Permalänk
Medlem

Har precis börjat spela igen, vilket spel alltså. Har verkligen förbättrats sedan release när jag väl köpte det först. Atmosfären i spelet är verkligen magiskt och läskigt. Ljudet är 10/10, att på LÅNGT avstånd höra en stor Tank klampa omkring eller höra en Hunter ryta är otroligt läskigt.

Men herrejävlar vad mycket stora robotar överallt, försöker ta mig till Bunkern "Sorken" men kommer inte dit på grund av alla Harvesters, Tanks och nu även Firebirds

FPSn var värdelös till en början när jag spelade, men efter ändring i Nvidia Control Panel -> Power Management Mode -> Prefer Maximum Performance så är alla dessa problem ur världen iallafall!

Visa signatur

🡇

• R7 5800x3D • Sapphire Radeon RX 7900 XT •

Permalänk
Medlem

Jag brukar köra det över nätet med bror och brorson ibland, rätt kul. Nu har dom lagt till moppar. Vi som växt upp under 80-90 talet känner igen oss rejält. Mycket svenska affärer med priser och reklam om tex glassar från den tiden. kul. Jag har även en gammal saab och volvo som finns med i spelet, fast dom heter något annat.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Börjat spela nu på Xbox. Efter kritiken när det släpptes så blev jag ganska positivt överraskad. Kul med svenska också. Men det är svårt. Kör på Adventure och vanliga fiender kan vara svåra men går men provade en stor Invader Harvester och kom ett gäng missiler och poff dog man.

Försökte med uppdraget där man ska förstöra en bas där De bygger robotar men i videon jag såg på hur man ska göra hade han en raketskjutare och jag har inte hittat någon sådan ännu. Inte heller hittat annat än gråa vapen.

Visa signatur

Asus B650 TUF, Ryzen 7600X, 32GB 6000mhz DDR5, Corsair RM1000X, Powercolor 6900XT Red Devil Ultimate, 360mm Corsair AIO, MSI Velox 100P Airflow. Kingston KC3000 M.2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dagas:

Börjat spela nu på Xbox. Efter kritiken när det släpptes så blev jag ganska positivt överraskad. Kul med svenska också. Men det är svårt. Kör på Adventure och vanliga fiender kan vara svåra men går men provade en stor Invader Harvester och kom ett gäng missiler och poff dog man.

Försökte med uppdraget där man ska förstöra en bas där De bygger robotar men i videon jag såg på hur man ska göra hade han en raketskjutare och jag har inte hittat någon sådan ännu. Inte heller hittat annat än gråa vapen.

Du får ju ta det pö om pö inte börja med end game. Har fortfarande grymt varma minnen från det här liret. Helt oslagbar atmosfär. Egentligen bra mycket indie på de flesta håll men man förlåter allt för det är så unikt men ändå så generiskt. Hela liret är en grym paradox. Hade vart grymt i VR.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem
Skrivet av oqvist:

Du får ju ta det pö om pö inte börja med end game. Har fortfarande grymt varma minnen från det här liret. Helt oslagbar atmosfär. Egentligen bra mycket indie på de flesta håll men man förlåter allt för det är så unikt men ändå så generiskt. Hela liret är en grym paradox. Hade vart grymt i VR.

Visste inte att det var End game. Drog till Vesslan och fick några uppdrag att göra från kartan och Building Blocks var högst upp så antog det var vad jag skulle göra här näst. Men får utforska mer på tidigare öarna för att se vad man hittar.

Visa signatur

Asus B650 TUF, Ryzen 7600X, 32GB 6000mhz DDR5, Corsair RM1000X, Powercolor 6900XT Red Devil Ultimate, 360mm Corsair AIO, MSI Velox 100P Airflow. Kingston KC3000 M.2.