Möjligen defekt Sapphire Tri-X R9 290 4GB

Permalänk
Medlem

Möjligen defekt Sapphire Tri-X R9 290 4GB

Säljer mitt troligen defekta Tri-X 290. Problemet jag har haft med kortet under årens gång är att datorn ger en black screen lite då och då under låg arbetsbörda, t.ex. i idle eller när man kollar på youtube. Kortet har aldrig kraschat under gameplay eller liknande.

Det har skickats in till komplett för felsökning med de kunde underligt nog inte konstatera något fel, men jag tror att det är kortet som krånglar då byte av andra komponenter inte har givit något resultat

Bud från 200kr, köparen står för ev. frakt. Försäljning mellan 4 ögon föredras starkt dock.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag bor i Linköping och är möjligtvis intresserad. Av lathet frågar jag här; Vad för strömförsörjning behöver den?

Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova

Permalänk
Medlem

200 hämtar.

Permalänk
Medlem

@Louwsy Shroom: Lite oklart faktiskt. Komplett skriver 500W och inet 700W. Hittar ingen information på Sapphires hemsida. Själv har jag använt ett nätagg på 650W och har aldrig råkat ut för några problem under stresstester eller så.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

@Erryg: 300kr + frakt!

Visa signatur

If it works, it works.

Permalänk
Medlem

@elixyr:
@morronrost:

Avslutar budgivningen här och säljer till elixyr pga enkelhet med avhämtning + att han köper en del andra grejer jag säljer.