Officiella RUST tråden!

Permalänk
Medlem

@Carlhest:

det behöver inte ta lång tid om man kör på en moddad server där looten är ökad och man får oftast någon typ av kit med grejer från start. ett bra alternativ om man inte vill stå och crafta i flera dagar också eftersom många moddade servers har instacraft. lycka till!

Permalänk
Medlem

Slänger ut en kontaktannons här. Jag vet att det var en tråd uppe innan sommaren med ett gäng 30+ som letade spelare men kan tyvärr inte hitta den längre. Tyvärr var jag mitt uppe i husbygge samt att min dator var rätt trött men det är fixat nu

Jag är 34 och kan lira några kvällar i veckan. Letar efter avslappnat/trevligt folk runt min ålder. Gillar vanilla men kör gärna någon lätt modd så man slipper crafta i en vecka. Är inget proffs men har hållit mig relativt uppdaterad i spelet. Några fler i samma situation?

Permalänk
Medlem

Fortfarande facinerad av att det är så tyst om det här liret på swec.

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem

Jag lirar lite casual. Från soffan på en dålig laptop. Blir ägd nästan hela tiden pga detta. Jag får nöja mig med att fånga några i mina "trap bases". Inspirerar av Friendly Mike och Oblivion bland andra.

Min stationära är inte så bra den heller. Vad tror ni om den. Uppgradera grafikkort eller CPU för lite mer FPS?

3570K i 4,2Ghz och ett lätt klockat 7970 3GB. Har bara 8Gb ram också.

Visa signatur

Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.

Permalänk

Lirar personligen Legion Rust (Privatserver som kör en gamla goda versionen av Rust )

Visa signatur

/ Tidigare: Dr.Pez /
Stationär:- Lian Li o11 - Asus B450F Gaming II - Ryzen 9 3900X - Kingston HyperX 3200mhz 4x8GB - Corsair RM750x - RX 6900 XT - Custom Loop -
Bärbar: Dell Latitude 5290
Monitor: Acer X34 + Asus PB278Q Lurar: Sennheiser HD599