Netgear ReadyNAS 102 & Netgear WN2500 Repeater/Extender

Permalänk
Medlem

Netgear ReadyNAS 102 & Netgear WN2500 Repeater/Extender

Hallå,
Kikade igenom förrådet då jag ska sälja grafikkortet och hittade två prylar som jag inte längre behöver. Slumpar därför iväg de till högstbjudande. Det jag vill bli av med är följande:

————————————————————————————————————

Netgear ReadyNAS 102 – NAS

Använt den under ca 5 år till lagring av bilder. Fungerat bra men är nu ett överskott då jag byggde en ny NAS under hösten. Trodde jag hade originalkartongen kvar men hittade den ej. Skickas därför i annan lämplig kartong om den inte hämtas på plats. Hårddiskar ingår ej!

Mer information: https://www.netgear.com/support/product/RN10200.aspx
Produktdatablad: http://www.downloads.netgear.com/files/GDC/datasheet/en/RN100.pdf

————————————————————————————————————

Netgear WN2500RP - Extender / Repeater

Hade denna som Extender/Repeater till min NAS och Dreambox i det tidigare huset vi bodde i. Fungerade bra till just detta ändamål. Inte använd på några år nu. Originalkartong/dokument finns kvar. En anmärkning är att en "gummiplopp" till undersidan fattas. Jag har dock haft den stått på sina ben.

Mer information: https://www.netgear.com/support/product/WN2500RP.aspx
Produktdatablad: http://www.downloads.netgear.com/files/GDC/WN2500RP/WN2500RP_DS_09Mar1218-42541.pdf

Pris: Bud med start på 1 kr för bägge apparaterna. Sluttid fredag 27/3 eller då jag tycker folk börjar betala för mycket. 😊

Finns i Pålsboda eller skickas med billigast möjlig frakt via Postnord.

Väl mött! / Viktor

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Då inleder vi väl med 2kr och hämtar

Permalänk
Skrivet av Tobitheo:

Då inleder vi väl med 2kr och hämtar

(¬_¬ )

Permalänk
Medlem

Då kan jag vara lite generösare och ge 200kr med upphämtning!

Visa signatur

ASUS Rampage V Extreme, Intel Core i7-6900K, Corsair Vengeance 4x8GB 3200C17, Corsair 1000HX, ASUS RTX3080Ti STRIX OC, WD SN850 2TB SSD, Intel 730 256GB SSD x2 RAID-0

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hamilton:

Då kan jag vara lite generösare och ge 200kr med upphämtning!

Noterat! 😁

Permalänk
Medlem

Åhh jag som är i behov av en NAS !

300+frakt

Visa signatur

5 Stationära datorer.
2 HTPC
4 Bärbara
0 Server

Permalänk
Medlem
Skrivet av lite_:

Åhh jag som är i behov av en NAS !

300+frakt

Det är uppfattat! 😁👍

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viktorph:

Det är uppfattat! 😁👍

Är detta bara för NAS eller båda? Jag är enbart intresserad av wifi-repeatern kan man bjuda separat på den?

Visa signatur

GPU: 1050ti| CPU: Ryzen 7 3700x | Mobo: MSI B450 Tomahawk MAX | RAM: G.Skill FlareX 16GB | CPU kylare: Corsair H100i | Lagring: 32 TB|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sugu:

Är detta bara för NAS eller båda? Jag är enbart intresserad av wifi-repeatern kan man bjuda separat på den?

Jag misstänker att @lite_ endast vill köpa NAS(?) så du kan nog bjuda på repeatern separat. Vill någon bjuda på bägge sakerna tillsammans så får man gärna skriva med det i budet. 😊👍

Permalänk
Medlem

Stämmer. Reapetern hade varit en fin fin bonus. Men nöjer mig med nasen.

Visa signatur

5 Stationära datorer.
2 HTPC
4 Bärbara
0 Server

Permalänk
Medlem
Skrivet av lite_:

Stämmer. Reapetern hade varit en fin fin bonus. Men nöjer mig med nasen.

Toppen! Får jag inget bud på repeatern så skickar jag med den som bonus till NASen om du köper den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viktorph:

Toppen! Får jag inget bud på repeatern så skickar jag med den som bonus till NASen om du köper den.

Då börjar jag med 50kr + frakt för repeatern

Visa signatur

GPU: 1050ti| CPU: Ryzen 7 3700x | Mobo: MSI B450 Tomahawk MAX | RAM: G.Skill FlareX 16GB | CPU kylare: Corsair H100i | Lagring: 32 TB|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sugu:

Då börjar jag med 50kr + frakt för repeatern

Noterat

Permalänk
Medlem

400kr + frakt för NAS och 100kr för repeatern.
Totalt 500kr + frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av leonad:

400kr + frakt för NAS och 100kr för repeatern.
Totalt 500kr + frakt.

Noterat. Jag låter de andra ha chans att buda fram till lunch imorgon klockan 12. Annars får du köpa för det priset. Jag är på det hela ganska nöjd med ditt bud.

Permalänk
Medlem

Avstår

Visa signatur

5 Stationära datorer.
2 HTPC
4 Bärbara
0 Server

Permalänk
Medlem
Skrivet av lite_:

Uppfattat!

Då får du @leonad köpa dem. Vi avslutar auktionen direkt om du fortfarande är intresserad, då det är smidigare att skicka de tillsammans.

Permalänk
Medlem

Japp skickar PM

Skrivet av Viktorph:

Uppfattat!

Då får du @leonad köpa dem. Vi avslutar auktionen direkt om du fortfarande är intresserad, då det är smidigare att skicka de tillsammans.