Reapriser i SweClockers butik – gamla loggan ska bort!

Permalänk
Melding Plague

Reapriser i SweClockers butik – gamla loggan ska bort!

Nya "Gubben" gör sig redo att kliva in i butiken, men innan dess ska gamla loggan bort. Nu prissänks prylar med 40 procent!

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Det är inte lätt att vara en gammal gubbe under dessa tider

Permalänk
Medlem

Bort med dom gamla!
Känns som det är det som gäller just nu.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av MrNubcake:

Det är inte lätt att vara en gammal gubbe under dessa tider

Skrivet av Chromatic:

Bort med dom gamla!
Känns som det är det som gäller just nu.

Tanken slog mig inte överhuvudtaget när jag skrev det här, men nu ser jag att rubrik och bild inte är helt klockrena i dessa tider när vi oroar oss över våra äldre. Ber om ursäkt för det.

Jag ändrar rubrik och fixar bild omedelbums!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Tanken slog mig inte överhuvudtaget när jag skrev det här, men nu ser jag att rubrik och bild inte är helt klockrena i dessa tider när vi oroar oss över våra äldre. Ber om ursäkt för det.

Jag ändrar rubrik och fixar bild omedelbums!

Du får gärna fixa syftningsfelet också "Nu prissänks butiken med 40 procent" - är det butiken ni säljer?

Visa signatur

Arbetsdator: HFX Mini. Ryzen 3600, GTX1650. Skärmar: Dell 2415

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av mats42:

Du får gärna fixa syftningsfelet också "Nu prissänks butiken med 40 procent" - är det butiken ni säljer?

Ja (nej)! Fixat

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Typiskt! Beställde muggen i lördags

Visa signatur

Ryzen 5600X/32GB/1070/3*512GB SSD

Permalänk
Medlem

Beställde en! Köpte även musmattan förra veckan och den är hur grym som helst!

https://i.imgur.com/0mwMObv.jpg

Ser fram emot att spara tröjan som minne för gamla gubben

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk
Medlem

Blev en mugg till slut, tänkte ha den på jobbet för att se om kollegorna har någon humor eller ej

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk
Medlem

hjälpte tyvärr inte till med att rensa ut den gamle gubben så mycket.. men blev musmatta och kaffekopp!

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |

Permalänk
Medlem

Alltså KÖPLÄGE! Fatta hur mycket pengar dessa items kommer vara värda om några år.
15% årlig avkastning lätt.

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av MoNkeY-05:

Alltså KÖPLÄGE! Fatta hur mycket pengar dessa items kommer vara värda om några år.
15% årlig avkastning lätt.

MINST! Gamla gubben-prylar lär vara värda sin vikt i guld om ett par år!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Quizmästare Gävle 2022

@dimestam

Litet tips,
Kör ”Fraktfritt” över en viss summa, typ tusen spänn. Lätt att det ger merförsäljning

Visa signatur
Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Trigger:

@dimestam

Litet tips,
Kör ”Fraktfritt” över en viss summa, typ tusen spänn. Lätt att det ger merförsäljning

Bra tips! Jag skickar det vidare till @ceEEEEo som har hand om butiken nu.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Quizmästare Gävle 2022

@Dimestam:
Gött! Tror det kan göra bra nytta

Slängde in en fin beställning ändå på vad som blir riktiga rariteter när det beger sig.

Visa signatur
Permalänk
99:e percentilen

Lägger in en vild gissning att det snart kommer uppdaterade versioner då. Bra tillfälle att justera Ditt modermodem i hjärtat av hårddisken till typ Ditt modermodem, själva hjärtat i hårddisken kanske? Modermodemet är ju hjärtat, inte i hjärtat.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Tryckte precis iväg en order på en mugg och en tröja. Kommer att sakna den gamla gubben, men nu har man iallafall något att minnas han genom. Blir väl ett köp av den nya muggen också, så att gammelgubben får en vän på hyllan

Visa signatur

Ryzen 7 5700X3D | Sapphire Radeon RX 6900 XT SE | ASUS TUF GAMING X570-PLUS | Corsair Vengeance LPX 2x8 3600 mhz | Fractal Design Meshify C | Corsair Force Series MP510 960 GB | Corsair RM750x v2 | Gigabyte 27" M27Q 2560x1440 170 HZ | Acer Predator 32" XZ321QU 2560x1440 144 Hz

Permalänk

Tycker hardware dreams-tröjorna är snygga, men är inte så sugen på att köpa kläder med webbadresser på... Kan man tänka sig att lägga upp dom utan det?

Visa signatur

Dator: ja
Tillbehör: ja

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Role_Model:

Tycker hardware dreams-tröjorna är snygga, men är inte så sugen på att köpa kläder med webbadresser på... Kan man tänka sig att lägga upp dom utan det?

Tröjorna är redan tryckta och ligger på ett lager, så vi har ingen möjlighet att göra det. Vad som händer längre fram återstår att se, men numera heter vi bara "SweClockers" så oavsett vilka tryck som används blir det utan webbadress.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Alling:

Lägger in en vild gissning att det snart kommer uppdaterade versioner då. Bra tillfälle att justera Ditt modermodem i hjärtat av hårddisken till typ Ditt modermodem, själva hjärtat i hårddisken kanske? Modermodemet är ju hjärtat, inte i hjärtat.

Rätt säker på att du fått svar om det en gång tidigare, men det är vår egen tappning av legendariska "Modermodemet" som togs fram tillsammans med SweClockers medlemmar. Så jag håller inte med om att en justering behövs.

Vi får se vad som händer nu, tanken från början med shoppen var att det mesta skulle säljas i begränsade upplagor. Vi kikar på nya muggar och dessa lär bli med andra skrivelser. Kanske fördärvar vi ännu ett populärt citat och gör något eget av det också?

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Jacob:

Rätt säker på att du fått svar om det en gång tidigare, men det är vår egen tappning av legendariska "Modermodemet" som togs fram tillsammans med SweClockers medlemmar. Så jag håller inte med om att en justering behövs.

Vi får se vad som händer nu, tanken från början med shoppen var att det mesta skulle säljas i begränsade upplagor. Vi kikar på nya muggar och dessa lär bli med andra skrivelser. Kanske fördärvar vi ännu ett populärt citat och gör något eget av det också?

Jag får nöja mig med att lägga in en reservation mot sådana subtila förvrängningar av klassiska citat då. Parafraser som inte kan blandas ihop med originalcitatet är jag dock ett stort fan av. Ser fram emot nya produkter i butiken!

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Förstår inte riktigt varför Rebus-tishan ska ut ur sortimentet. Har den gamla loggan på baksidan eller något dylikt? Inte för att jag tackar nej till sänkt pris.

Samtidigt blev jag lite fundersam över den här raden på produktsidan: "Leverans inleds den 2:a oktober." Är det en text från när produkten lanserades eller kommer jag få vänta till hösten att bära den?

Visa signatur

"Din bakgård är en kyrkogård och du har ett mini-auswitch i källaren? Nä precis, fast i kyrkan hittas detta." -Hipshot

Permalänk
Redaktion
VD, Geeks 🦏

@Hetzz: Nä, du behöver inte vänta till hösten. Texten är fel och ska bort. Tack för att du såg det och hörde av dig! Det är bara några enstaka ex kvar av den tishan, därför sänkte jag priset.

Permalänk
Skrivet av Jacob:

Tröjorna är redan tryckta och ligger på ett lager, så vi har ingen möjlighet att göra det. Vad som händer längre fram återstår att se, men numera heter vi bara "SweClockers" så oavsett vilka tryck som används blir det utan webbadress.

Jo jag förstår att de redan är tryckta, jag tänkte om man framledes kunde hoppa över logotypen helt alltså.

Visa signatur

Dator: ja
Tillbehör: ja

Permalänk
Medlem

Jag gillar dom gamla. Hade tänkt beställa. Hur är storlekarna? Är storlekarna "normalstora" eller tenderar de att avvika åt det större/mindre hållet?

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Chromatic:

Bort med dom gamla!
Känns som det är det som gäller just nu.

Ouch! Den var mörk hahaha

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alling:

Lägger in en vild gissning att det snart kommer uppdaterade versioner då. Bra tillfälle att justera Ditt modermodem i hjärtat av hårddisken till typ Ditt modermodem, själva hjärtat i hårddisken kanske? Modermodemet är ju hjärtat, inte i hjärtat.

Tack! Det gamla citatet driver mig lätt till vansinne. SÅ nära men ändå så långt borta.

Visa signatur

Futureproofing explained
Temp "sensorers" riktiga utseende!
^Är även anledningen till att inte alla program visar samma temperatur på samma hårdvara.
Ryzen 7800x3D | TUF GAMING B650-PLUS | Asus 4070 || 8700k | Aorus gaming k3 | XFX core 650 Bronze | 1070ti | Fractal Design XL R2 |

Permalänk
Medlem

Blev 2 tröjor, klart man måste ha den med gubben, kommer bli kult ju.