OnePlus 7 Pro + Fodral (12 GB RAM + 256 GB)

Permalänk
Medlem

OnePlus 7 Pro + Fodral (12 GB RAM + 256 GB)

Hej!

Säljer nu min OnePlus 7 Pro (12GB RAM + 256GB) i färgen Nebula Blue då jag införskaffat ny telefon via mitt abonnemang. Fodralet som ingår är ett OnePlus Nylon Bumper case (utöver det som ingår med telefonen).

Fodral + skärmskydd har suttit på sedan den köptes in 2019-07-26 (Kvitto finns) och har därmed inga sprickor, repor eller andra skavanker. Allt kommer komplett i kartong.

OBS! Har haft upplåst bootloader för att kunna köra Magisk modules men kör OnePlus egna Oxygen OS bakom.

Kan skickas men då står jag inte för fraktkostnad eller ev. fraktskador. Annars upphämtning i Göteborg som gäller så att den även kan funktionstestas om så önskas

Budstart: 4000:-
Budgivning avslutas på onsdag kl. 18. Bibehåller mig rätten till att sälja till vem jag vill, om jag vill osv. Marknadsreferens finns.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

4000 kr plus frakt.

Permalänk
Medlem

Gäller garantin vid upplåst bootloader?

Visa signatur

Moderkort: MSI B550 TOMAHAWK CPU: Ryzen 5600x Kylare: Corsay H115i Platinum RGB Interminne: G.Skill 16GB DDR3 3200mhz CL14 GPU:
EVGA 3070 XC3 ULTRA SSD:Samsung 960 EVO 250GB & KINGSTON SSDNow UV400 240GB OS: Windows 10 Monitor: LG Ultragear 32gp850

Permalänk
Medlem
Skrivet av molliz:

Gäller garantin vid upplåst bootloader?

Det gör den

Saxat från Oneplus Reddit

"The technical process of rooting or unlocking the bootloader does not void the warranty of a OnePlus device. However, we strongly suggest for you to only root or unlock the bootloader of your OnePlus device if you are confident in your understanding of the risks involved."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shape1:

Det gör den

Saxat från Oneplus Reddit

"The technical process of rooting or unlocking the bootloader does not void the warranty of a OnePlus device. However, we strongly suggest for you to only root or unlock the bootloader of your OnePlus device if you are confident in your understanding of the risks involved."

Grymt ju!!

Är bra sugen på en ny telefon.
Hur är kameran på telefonen?

Visa signatur

Moderkort: MSI B550 TOMAHAWK CPU: Ryzen 5600x Kylare: Corsay H115i Platinum RGB Interminne: G.Skill 16GB DDR3 3200mhz CL14 GPU:
EVGA 3070 XC3 ULTRA SSD:Samsung 960 EVO 250GB & KINGSTON SSDNow UV400 240GB OS: Windows 10 Monitor: LG Ultragear 32gp850

Permalänk
Medlem

@molliz: Kan också informera att jag låst bootloadern igen & nollat Oxygen OS så den är helt stock igen.

Nu är jag inte ett proffs på kameror men jag har varit mer än nöjd Laddade upp en bild från i somras när jag var på zoo i Köpenhamn du kan kika på här: https://imgur.com/a/YjzevBl

Permalänk

4100 + frakt

Permalänk
Medlem

4200 kr plus frakt.

Permalänk

4300 + frakt

Permalänk
Medlem

4600+frakt

Permalänk
Medlem

4700 + frakt

Permalänk
Medlem

4800+frakt

Permalänk
Medlem

4900 + frakt

Permalänk
Medlem

@TheHawk: Du vann budgivningen, återkommer med detaljer i PM 👍

Permalänk
Medlem

Wallpaper

Riktigt snyggt wallpaper! Vart får man tag på denna?

Permalänk
Medlem