Permalänk
Medlem

Acer Predator X34A

Jag har en Acer Predator X34A som jag vill pejla in om det finns ett intresse för. Den är inköpt 29/12/2017 och har fungerat fint. Testade med Eizo monitor test och hittade inga döda pixlar. Ev. lite BLB uppe till vänster, men inget som jag har märkt av. Jag kommer att vilja mötas upp för den här affären så vidare jag inte får ett speciellt bud. Kartongen finns kvar, den har stått nere i källaren så den kan ha fått sig en törn. Jag har pendlarkort och kan tänka mig att mötas upp runtom Uppsala, t.ex. Gävle, Vrås och Sthlm. Buda på från 3800:-, tänkte låta den ligga uppe tills att jag får ett bud jag inte kan motstå, eller veckan ut om jag får ett ok bud.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Du har PM!

Permalänk
Medlem

3800:- möte i någon station i Stockholm.

Permalänk
Medlem

Har fått ett bud på 4000:- och upphämtning i Uppsala där jag har tagit diskussionen vidare. Återkommer!

Uppsala, inte Sthlm
Permalänk
Medlem
Skrivet av Icecrystal:

Har fått ett bud på 4000:- och upphämtning i Sthlm där jag har tagit diskussionen vidare. Återkommer!

Okej

Permalänk
Medlem

Hej @Icecrystal! Är den såld? Är annars intresserad av den. Kan lägga över 4000:- och också hämta upp i Stockholm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fedge:

Hej @Icecrystal! Är den såld? Är annars intresserad av den. Kan lägga över 4000:- och också hämta upp i Stockholm.

Hej!

Ursäkta, skrev fel. Upphämtningen är i Uppsala. Affären beror på en annan affär då jag är ute efter en ny skärm. Är i diskussion med personen som säljer skärmen som tar lite tid, där av bristen på uppdatering i det annonsen.

Permalänk
Medlem

@Icecrystal: Ok, hojta till när/om det blir aktuellt.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

@Fedge:

Skärmen som jag tänkte köpa såldes till någon annan. Jag fungerar fortfarande på hur jag ska göra, velar emellan att köpa en ny 4k-skärm och att invänta ett bättre tillfälle.

Permalänk
Medlem

Hej! Jag är intresserad och kan hämta idag om du har bestämt dig?