Keycaps - GMK Skidata+ - Ducky - Granite R2

Permalänk
Medlem

Keycaps - GMK Skidata+ - Ducky - Granite R2

Hej!
Har lite keycaps som jag behöver bli av med.
Priserna som jag sätter är vad jag vill ha. Om ni har andra idéer får ni gärna lufta dem, men jag tar ställning till dem i efterhand.

Ducky Orginal PBT. Blå/Grå. Bokstäver finns men är inte ifyllda om det inte framgår av bilden. 600kr+frakt.

GMK Skidata+ v1. Med ett extra par spacebars. 1800kr+frakt.

Granite Round 2. Klassiskt keycap set. Missade första, men slog stort på Round 2.
Köpte sjukt många olika set. Så oavsett vilken layout jag skulle bygga så skulle jag ha keycaps för det.
bla. 3 common 2 international etc. Nu har jag dem på ett 60% som jag antagligen kommer sälja senare. Vi får förhandla fram om dom keycapsen ska ingå eller ej. Men det saknas ett av numpad kitten, då jag sålde det strax efter jag köpt alla kitten.
Här är det bud som gäller. Med rätt att neka. Om det inte finns någon som vill ha hela rubbet får jag väl dela upp det. Det är ett stort kit som jag inte vill gå för mycket back på, men det är unikt. Jag har endast lagt upp det som bulk p.g.a lathet/tidsbrist/saknad ork.
Jag kan dela mina kvitton på dem ifall ni vill se vad allt innehåller, men vill inte slänga ut en massa mail/paypal info publikt så ni får PM:a mig vid intresse.

Frakt, räkna med ca 100kr. Men justeras efter att frakt är bokad. ca +- 50kr.

Ska sälja fler grejer i framtiden, teaser bild med i denna annons.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Wow vilken samling! Cool!:)

Permalänk
Medlem

Billigaste pbt du kan sälja?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wrk4Pwn:

Billigaste pbt du kan sälja?

Det är dom Ducky tangenterna som visas i annonsen. Tjocka PBT.

Permalänk
Medlem

Hej. En fråga: på bild 5, tangentbord på hylla 2 uppifrån, höger sida. Är dessa till salu? Och för hur mycket? Mitt novatouch tkl skriker efter nya caps

Permalänk
Medlem

750 + frakt för Granite.

Permalänk

Synd att Skidata-setet inte har ISO/Nordic. Hade köpt direkt, riktigt bra erbjudande! Och härlig samling tangentbord!

Felläsning av vad säljaren erbjöd
Permalänk
Medlem
Skrivet av Zutko78:

Hej. En fråga: på bild 5, tangentbord på hylla 2 uppifrån, höger sida. Är dessa till salu? Och för hur mycket? Mitt novatouch tkl skriker efter nya caps

Det är dom till rätt pris. Ge ett bud så tar jag ställning till det.

Skrivet av Milewulf:

750 + frakt för Granite.

För hela påsen känner jag att det är alldeles för lite. Sammanlagt lag jag själv ca 700 buckisar på allt - några få grejer.

Skrivet av Krakeltrix:

2000kr+frakt för Ducky och GMK Skidata+

Det är taget! Jag ska packa ihop dem och se vad frakten landar på. Skickar PM

EDIT: Skidata och ducky finns kvar

Permalänk

Vad är det för profil på granite?

Permalänk
Medlem

Hej, vad är det för switchar på Whitefox samt tangentbordet under Whitefox-lådan?

Permalänk
Medlem

Tja, har du kvar de grå/blå eller rosa/blå? Har ett TKL ducky som jag skulle vilja byta key-caps på

Visa signatur

Main Intel Core i9-9900k @ 5.0 GHz || Asus Rog Strix Z390-E || G.Skill TridentZ RGB 64GB @ 3200 MHz || Asus GeForce GTX 1080 Ti Strix Gaming OC || Asus Rog Ryujin 360mm || M.2 Samsung 970 EVO 1TB || Corsair RM750x v2 || Fractal Design Define R6 TG Gunmetal || Ekwb Vardar RGB 120 mm x 6 st

Permalänk
Medlem
Skrivet av Milewulf:

Hej, vad är det för switchar på Whitefox samt tangentbordet under Whitefox-lådan?

Hej!
Jag har missat att ni skrivit i den här annonsen. Men det är inga switchar på. Det är helt obyggt, i orginalförpackning. Kan tänka mig sälja det om jag får en rimlig peng för det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av wilda:

Tja, har du kvar de grå/blå eller rosa/blå? Har ett TKL ducky som jag skulle vilja byta key-caps på

Hej!
Jo de ska jag ha liggandes kvar här någonstans i kaoset. Dom rosa/blå har jag användning för nu, men inte de blå/grå.