Permalänk
Medlem

Fractal Design R5 (?)

Säljer vad jag tror är ett Fractal Design R5 med skönhetsskador och saknaden av lite delar, se bilderna. Skruvar för moderkort och hårddiskar medföljer. På baksidan finns två platser för SSD:er. Skruvar för dessa medföljer ej. Bud gäller, och då endast i annonsens tråd. Inget slutdatum ännu.

Endast upphämtning gäller.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Ska se till att damma av den lite också.

Permalänk
Medlem

Med tanke på att det använder moduvent ovanpå så borde det vara ett R5

Visa signatur

Processor: R5 2600 Moderkort: X470-F Gaming Grafikkort: Nvidia 3080 FE Ram: Trident Z Neo 16gb Nätaggregat: CM 850V Chassi: FD Meshify C Lagring: Corsair MP510 1TB, Crucial MX300 750gb

Permalänk
Medlem

@Trizones: Korrekt

Visa signatur

RTX3080 | 5960X->7800x3d | Valve Index

Permalänk
Medlem

Vad är ”mest” skadat? Finns bägge sidoplåtarna?

Permalänk
Medlem

På undersidan av chassit vid PSU sloten så bör det finnas en barcode sticker med ett modellnr, ifall du är osäker på vilket chassi det är.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av alundstroem:

Vad är ”mest” skadat? Finns bägge sidoplåtarna?

Skador är med på bilderna 3 t.o.m 5. Sidopanelen på bild har även lite små bucklor som inte kameran tog upp. Den andra sidopanalen medföljer och är i nytt skick.

Glömde att lägga till att tre fläktar medföljer om så önskas. Två styckna av Fractal Design (är nog de som kom med chassit vid köp) och en av BeQuiet. Fläktfiltret för fronten finns, men inte för botten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pid1:

Skador är med på bilderna 3 t.o.m 5. Sidopanelen på bild har även lite små bucklor som inte kameran tog upp. Den andra sidopanalen medföljer och är i nytt skick.

Glömde att lägga till att tre fläktar medföljer om så önskas. Två styckna av Fractal Design (är nog de som kom med chassit vid köp) och en av BeQuiet. Fläktfiltret för fronten finns, men inte för botten.

Okay, bild 4 och 5... går det inte att skruva åt sidoplåten eller vad är det som visas egentligen? (;

Permalänk
Medlem
Skrivet av alundstroem:

Okay, bild 4 och 5... går det inte att skruva åt sidoplåten eller vad är det som visas egentligen? (;

Gängningarna för sidoplåten för baksidan har böjt sig så det går inte att skruva in helt, men plåten sitter. Går nog att böja tillbaka men inget jag har försökt göra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pid1:

Gängningarna för sidoplåten för baksidan har böjt sig så det går inte att skruva in helt, men plåten sitter. Går nog att böja tillbaka men inget jag har försökt göra.

Hmm okay, vad har du tänkt dig för den?

Permalänk
Medlem
Skrivet av alundstroem:

Hmm okay, vad har du tänkt dig för den?

Fiskar efter bud, men ett par hundralappar tänkte jag mig.

Permalänk
Medlem

200kr till att börja med?