Permalänk

DHL och posten

väntar på ett paket som har tagit ovanligt lång tid på sig att ta sig fram. fick nyligen veta att både posten och DHL(samt alla andra antar jag) nu inte skickar paket pga viruset. fick bara höra detta via ryktesvägen. ligger det någon sanning i detta? paketet har ankommit till terminalen i min stad, känns lite surt om det ska snubbla på mållinjen.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Skrivet av mangemani:

väntar på ett paket som har tagit ovanligt lång tid på sig att ta sig fram. fick nyligen veta att både posten och DHL(samt alla andra antar jag) nu inte skickar paket pga viruset. fick bara höra detta via ryktesvägen. ligger det någon sanning i detta? paketet har ankommit till terminalen i min stad, känns lite surt om det ska snubbla på mållinjen.

Så vitt jag vet gäller det inte inom Sverige.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

Kan inte säga att jag vet hur det är med just paket, men jag skulle tro att det inte är någon fara. Morsan jobbar iallafall fortfarande, brevbärare.

Permalänk
Avstängd

Rätt säker på att saker går mer ellermindre som vanligt. Mitt jobb skickar till höger ochvänster med DHL.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Både Dhl paket/servicepoint och Dhl Express har hämtat som vanligt hos oss idag iaf.

Permalänk

Ingen skillnad än gällande DHL som det ser ut nu. Kör som vanligt.

Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
Intel Core I7 12700K Corsair 32GB 3600MHz ASUS PRIME Z690-P D4
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung G8 OLED

Permalänk

jahopp, då är det bara att fortsätta att vänta då. tack för svaren.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Administrativ avgift

@mangemani: Paketen skickas fortfarande från Kina så nemas problemas Kan ta lite extra tid men det är inte helt stoppat än iallafall. Så ditt paket kommer nog fram snart

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem

DHL "försökte leverera DHL Express idag men ingen var hemma" som vanligt nyss, trots att jag alltid är hemma. Beklämmande, som vanligt.

Visa signatur

“Always be wary of any helpful item that weighs less than its operating manual.”
― Terry Pratchett, Jingo