LG UltraGear 27GL850 bytes (eller säljes) mot Benq Zowie XL2546

Permalänk

LG UltraGear 27GL850 bytes (eller säljes) mot Benq Zowie XL2546

Hej! Har en LG 27'' UltraGear 27GL850 QHD Nano IPS 144 Hz, inköpt 2019-11-14 från proshop, som jag skulle vilja byta mot en BenQ ZOWIE 25" DyAc LED XL2546. Skärmen är princip i nyskick och har kvar orginalkartongen med alla tillbehör.

Anledningen till bytet är att jag i princip bara kör cs och andra competitive spel och vill då har högre hz än mer pixlar. LG'n är en otroligt trevlig skärm men inte riktigt rätt för mina ändamål, antagligen den bäst 1440p 144hz IPS skärmen på marknaden, inget direkt backlight bleeding vad jag har märkt av heller.

Kan tänka mig sälja den också men inte för mindre än 5k då jag vill kunna få den ZOWIE'n utan att behöva betala så mycket extra för den (livet som student).

Bor i Jönköping och kan tänka mig skicka (vid byte står var och en för frakten och vid köp står köparen för den) men helst byta hand i hand så man slipper vara utan skärm ett tag.

Mvh Robin

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@Frodo Swagg1ns: Jag har en Benq Zowie XL2540 den tidigare versionen med 240hz, dock utan DyAc. Värt att nämna iaf.

Permalänk

@Gustenrocks: Det skulle kunna gå, dock skulle du få gå emellan lite då den är en lite billigare skärm och antar att den är något år gammal?

Permalänk
Medlem

@Frodo Swagg1ns: Ja, det är självklart. Frågan är hur mycket du vill ha?

Permalänk
Permalänk
Medlem

Jag har en 2546 och byter gärna.